آیبز نقد و بررسی بازی فکری تهران ۱۴۱۰ - آی بز

در این ویدیو که توسط آقای آرین ترمیمی برای شرکت در مسابقه‌ی آنباکس در ۳ دقیقه ساخته شده است، نقد و بررسی بازی فکری تهران ۱۴۱۰ را خواهید دید.
بازی فکری تهران ۱۴۱۰ در واقع یک بازی بازطراحی شده از بازی جذابی به نام China Town است. مکانیزم اصلی بازی مذاکره و معامله است. در این بازی شما باید با مذاکره با دیگر بازیکنان سعی کنید تا زمین‌های آن‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنید و کسب و کار خودتان را در آن زمین راه بیندازید. اگر زمین‌های بیشتری را کنار هم خریداری کنید موفق‌تر خواهید بود و رمز این موفقیت سرعت عمل در خرید و قدرت مذاکره است.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت روی دکمه‌ی زیر بزنید.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 476 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 6 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها