آیبز بررسی گوشی اوپو مدل A94؛ میان‌رده‌ای با ارزش خرید بالا - آی بز

اگر یادتان باشد در یکی از ویدیوهای قبلی، به جعبه‌گشایی و بررسی گوشی اقتصادی اوپو A15 پرداختیم. اما حالا نوبت آن رسیده که به سراغ یکی دیگر از گزینه‌‌های اقتصادی این شرکت، یعنی گوشی اوپو مدل A94 برویم که از لحاظ سخت‌افزاری بهتر از مدل A15 است و کاربرانی را هدف قرار داده که یک میان‌رده‌ی نسبتا قدرتمند برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های موبایل می‌خواهند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اوپو از چیپست مدیاتک هلیو P95 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی بهره گرفته که هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کند. بدنه‌ی این گوشی پلاستیکی است و تقریبا ۱۷۲ گرم وزن دارد، اما به خاطر رنگ‌آمیزی زیبا دست کمی از یک گوشی با بدنه‌ی فلزی ندارد و همانقدر چشم‌ها را خیره می‌کند.

نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED و در ابعاد ۶.۴ اینچ است که از تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر اینچ برخوردار است و در مجموع کیفیت بسیار مطلوبی را به نمایش می‌گذارد. اوپو برای دوربین اصلی نیز یک ماژول چهارگانه ۲+۲+۸+۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در جلوی بدنه‌ی این دیوایس تعبیه کرده است.

جالب است بدانید که با وجود یک حالت ویژه، تصاویری که با دوربین این گوشی می‌گیرید می‌توانند تا حد ۱۰۸ مگاپیکسل هم آپ‌اسکیل شوند. باتری این گوشی اوپو ۴۳۱۰ میلی‌‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فست شارژ ۳۳ واتی هم پشتیبانی می‌کند. با این ظرفیت تقریبا می‌توانید اطمینان داشته باشید که باتری گوشی یک روز کامل، و کمی بیشتر شما را همراهی خواهد کرد.

گوشی اوپو مدل A94 را می‌توانید هم‌اکنون در محدوده‌ی قیمتی ۶ میلیون تومان از بازار تهیه کنید. برای آشنایی هر چه بیشتر با این محصول و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن از شما دعوت می‌‌کنیم که ویدیوی ما را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 576 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها