آیبز یوبائو EN1؛ پاوربانکی قدرتمند برای مسافرت و کمپینگ - آی بز

این بار به سراغ پاوربانک یوبائو مدل EN1 رفته‌ایم که با ۴۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، علاوه بر شارژ موبایل و دوربین توانایی شارژ دستگاه‌هایی بزرگ‌تر مثل لپ‌تاپ، یخچال‌های سفری و پهباد را دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک یوبائو یک ایستگاه شارژ پرقدرت با قابلیت‌های بسیار زیاد است. این دستگاه طراحی فوق‌العاده زیبا و خاص دارد؛ بدنه‌ی آن از جنس آلیاژ آلومینیوم با تراکم بالا ساخته شده که ظاهری جذاب و یکدست به آن داده است. این پاوربانک مجهز به سه پورت USB و یک پورت USB-C در کنار یک چراغ LED پر نور است. چراغ LED تعبیه شده برای این پاوربانک یک وات توان دارد و برای مسافرت و کمپینگ ویژگی بسیار پرکاربردی محسوب می‌شود. در سمت دیگر دستگاه، درگاه برق را می‌بینید که قابلیت اتصال انواع کابل‌های برق دوشاخه و سه‌شاخه را فراهم کرده است و ۲۲۰ ولت خروجی دارد.

به طور کلی ۱۰ درصد از انرژی هر پاوربانک در اثر گرمای خود دستگاه اتلاف می‌شود و ۲۵ درصد از انرژی آن هم صرف تبدیل ولتاژ برق خواهد شد. در نتیجه اکثر پاوربانک‌ها در بهترین حالت ۷۰ درصد از انرژی اسمی خود را به شما ارائه می‌کنند. از این پاوربانک هم می‌توانید چیزی حدود ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت انرژی انتظار داشته باشید.

همراه این پاوربانک یک آداپتور ۱۸ واتی عرضه می‌شود که در عرض ۱۰ ساعت، شارژ دستگاه را صفر به ۱۰۰ می‌رساند. شما می‌توانید میزان شارژ باقی مانده‌ی دستگاه را هم می‌توانید از طریق نمایشگر طراحی شده روی آن ببینید.

جهت آشنایی بیشتر با پاوربانک یوبائو مدل EN1، شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 483 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.