آیبز نقد و بررسی باربیکیو کاداک مدل Carri Chef 2 - آی بز

در ویدیوی این هفته باربیکیو کاداک مدل Carri Chef 2 را بررسی می‌کنیم و نگاهی به طرز استفاده و نقاط قوت و ضعف آن می‌اندازیم. یک باربیکیو گازی مدرن و زیبا که قابلیت‌های زیادی دارد و آشپزی با آن بسیار لذت‌بخش است.
این باربیکیو مجهز به یک بدنه‌ی مقاوم و ضدزنگ است و با وجود پایه‌های آلمینیومی تاشو، می‌توان آن را برای پیکنیک، سفر یا کمپینگ به بیرون از منزل برد. باربیکیو کاداک مدل Carri Chef 2 یک وسیله پخت کامل است که علاوه بر قابلیت اتصال به گاز شهری، امکان استفاده از کپسول گاز را هم به شما می‌دهد. وزن دستگاه ۱۲ کیلو گرم است و در حالت جمع شده به اندازه یک کیف متوسط جای می‌گیرد.
از متعلقات این باربیکیو می‌توان صفحه شف پن را نام برد، که درواقع یک تابه بزرگ است و می‌توان انواع غذاهای سرخ کردنی را برای تعداد افراد کم یا زیاد روی آن تهیه کرد. بعد از آن صفحه گریل وجود دارد که از جنس چدن ساخته شده و بعد از داغ شدن انواع استیک و کباب را در عرض چند دقیقه تهیه می‌کند. پایه فلزی پخت هم از دیگر متعلقات این باربیکیو است که روی سرشعله قرار می‌گیرد و می‌توان روی آن آب برای چای و قهوه جوش آورد یا یک قابلمه قرار داد و انواع غذاهای پختنی را تهیه کرد.
درب مخصوص با دسته نسوز و یک سینی برای جمع‌آوری روغن اضافی غذا حین پخت، از دیگر تجهیزاتی هستند که این باربیکیو کاداک را به یک وسیله حرفه‌ای و تمام عیار تبدیل می‌کنند. در سفرها و کمپینگ برای نگهداری ادویه‌جات و مواد غذایی می‌توانید از طبقه زیر باربیکیو استفاده کنید که به راحتی قابل نصب و جدا شدن است. دمای شعله باربیکیو هم قابل تنظیم است و با استفاده از دماسنج تعبیه شده روی درب گریل، می‌توانید از دمای داخل باربیکیو مطلع شوید. برای اطلاع از دیگر ویژگی‌های این باربیکیو و نحوه عملکرد آن حتما ویدیو بالا را تا آخر تماشا کنید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 345 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها