آیبز جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به مانیتور ایسوس مدل VZ249HE - آی بز

مانیتور ایسوس مدل VZ249HE یک مانتیو ۲۳٫۸ اینچی Full HD با پنل IPS، روکش مات و زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه است. طراحی باریک و حاشیه‌های ظریف این مانتیور آن را برای افرادی که نیاز دارند از چند مانتیور کنار هم استفاده کنند ایدئال می‌کند. این مانیتور ایسوس از دو نوع ورودی HDMI و VGA پشتیانی می‌کند و از این نظر دست شما برای اتصال دستگاه‌های مختلف به آن باز است. ایسوس همچنین در این مانتیور از تکنولوژی Eye Care خود استفاده کرده است تا از خسته شدن سریع چشم کاربر جلوگیری کند. این تکنولوژی شامل دو قابلیت نور پس‌زمینه‌ی بدون لرزش (flicker-free backlighting) و فیلتر نور آبی (blue light filter) است. اگر دوست دارید بیشتر با این محصول آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم با دیجی‌کالا مگ و ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به مانیتور ایسوس مدل VZ249HE همراه باشید.
اقلام داخل جعبه

مانیتور ایسوس مدل VZ249HE
آداپتور
کابل برق
کابل VGA
پایه‌ی نگهدارنده

مشخصات کلیدی مانیتور ایسوس مدل VZ249HE

اندازه‌ی صفحه: ۲۳٫۸ اینچ
نوع پنل: IPS
رزولوشن: Full HD (1920×۱۰۸۰)
زمان پاسخ‌گویی: ۵ میلی‌ثانیه
نرخ نوسازی: ۷۵ هرتز
ورودی: HDMI, VGA
نسبت ابعاده: ۱۶:۹
حداکثر روشنایی: ۲۵۰ نیتس
نسبت کنتراست: ۱۰۰۰:۱

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 313 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها