آیبز جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ - آی بز

سامسونگ ساعت هوشمند «گلکسی واچ» (Galaxy Watch SM-R800) را در سال ۲۰۱۸ و هم‌زمان با گوشی گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد. با این حال، هنوز هم به دلیل قابلیت‌های بسیار خوب در زمینه‌ی پایش فعالیت‌های ورزشی و عمر باتری چهار روزه، گلکسی واچ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار معرفی کرد. علاوه بر این، گلکسی واچ با طراحی زیبای دایره‌ای و ترکیب رنگ‌های نقره‌ای و مشکی از نظر ظاهری هم هنوز جذابیت خود را حفظ کرده است. حاشیه‌ی چرخان این ساعت که دیگر به امضای سامسونگ تبدیل شده است کمک می‌کند به راحتی با منوهای این ساعت هوشمند کار کنید. اما باید این اخطار را هم به شما بدهیم که اکوسیستم تایزن هنوز هم از نظر تنوع اپلیکیشن نقص‌هایی دارد و اگر از آیفون استفاده کنید تمام قابلیت‌های گلکسی واچ را در اختیار نخواهید داشت. اگر دوست دارید با سامسونگ گلکسی واچ بیشتر آشنا شوید این ویدیو را تماشا کنید.
اقلام داخل جعبه

ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R800
بند اضافی ۲۲ میلی‌متری
پایه شارژ بی‌سیم
شارژر
دفترچه‌ی راهنما

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی واچ

ابعاد: ۴۹ × ۴۶ × ۱۳ میلی‌متر
وزن: ۶۳ گرم
صفحه نمایش: ۱٫۳ اینچ سوپر امولد
رزولوشن صفحه نمایش: ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل
محافظ صفحه نمایش: گوریلا گلس DX پلاس
پردازنده: اگزینوس ۹۱۱۰ (۲ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۱۵ گیگاهرتز)
رم: ۷۶۸ مگابایت
حافظه‌ی داخی: ۴ گیگابایت
اسپیکر داخلی: دارد
باتری: ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعت
سیستم عامل: تایزن

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها