آیبز جعبه‌گشایی و بررسی Galaxy TAB A 10.1 2019 - آی بز

سامسونگ سرانجام در سال ۲۰۱۹ و پس از وقفه‌ای دو ساله مدل جدیدی از تبلت اندرویدی ۱۰ اینچی اقتصادی خود یعنی Galaxy TAB A 10.1 عرضه کرد. سامسونگ گلکسی تب A 10.1 2019 با صفحه‌نمایش IPS LCD فول اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۹۰۴، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت، رم ۲ گیگابایت و در دو نسخه‌ی Wi-Fi و LTE عرضه شده است.
برخلاف چیزی که ممکن است با دیدن مشخصات سخت‌افزاری تصور کنید، این تبلت در بنچمارک‌های مختلف نمره‌ی قابل قبولی کسب می‌کند. این تبلت میان‌رده در دنیای واقعی هم عملکرد خوبی دارد. حتی بازی‌های سنگین را هم می‌توانید با تنظیمات متوسط در حد قابل قبولی روی این تبلت اجرا کنید. با این حال نباید فراموش کنید که سامسونگ برای پایین نگه داشتن قیمت تبلت میان‌رده‌ی خود برخی ویژگی‌های مفید مثل سنسور تشخیص نور محیط را حذف کرده است.
در کل سامسونگ گلکسی تب A 10.1 2019 یک تبلت اقتصادی ارزشمند است که بیشتر به درد خانواده‌ها و کودکان می‌خورد. اگر دوست دارید بیشتر با این محصول سامسونگ آشنا شوید ویدیوی جعبه‌گشایی و بررسی ما را تماشا کنید.
اقلام داخل جعبه

سامسونگ گلکسی تب A 10.1 2019
شارژر
کابل USB-C
سوزن مخصوص برای خارج کردن سیم‌کارت
دفترچه‌های راهنما

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی تب A 10.1 2019

صفحه نمایش: ۱۰٫۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن (۱۲۰۰*۱۹۲۰)
پردازنده: اگزینوس ۷۹۰۴ (۸ هسته‌ای)
حافظه‌ی داخی: ۳۲GB (پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت)
رم: ۲GB
دوربین اصلی: ۸MP
دوربین سلفی: ۵MP
باتری: ۶۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت
سیستم عامل: اندروید ۹.۰ (با امکان آپدیت به اندروید ۱۰.۰)

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها