آیبز جعبه‌گشایی و بررسی گوشی آنر ۹X - آی بز

در ویدیوی این هفته قصد داریم یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هواوی یعنی گوشی آنر ۹X را آنباکس و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کنیم. گوشی میان‌رده‌ای که از نظر قدرت عملکرد چندان از گوشی‌های پرچم‌دار ضعیف‌تر نیست. آنر ۹X پیشرفت خوبی از نظر عملکرد و مشخصات ظاهری نسبت به ۸X داشته است. از جمله ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توان به صفحه نمایش بزرگ و بدون ناچ آن اشاره کرد که تجربه استفاده از این گوشی را چندین برابر لذت‌بخش‌تر می‌کند. دیگر مشخصات این گوشی شامل صفحه نمایش LCD زیبا و با کیفیت با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۶ گیگابایتی، پردازنده‌ی قدرتمند کایرین ۷۱۰F و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌شود. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دورین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار دارد که در مجموع تجربه‌ی عکاسی با این موبایل را حرفه‌ای و بسیار لذت‌بخش می‌کند. دوربین سلفی آنر ۹X یکی دیگر از جذابیت‌های این گوشی است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی که به صورت پاپ آپ اتوماتیک از قسمت بالای گوشی بیرون می‌آید. در نهایت قابلیت استفاده از دو سیم کارت به طور هم‌زمان است که آن را تبدیل به یک انتخاب عالی می‌کند. قدرت سخت‌افزاری نسبتا عالی، مشخصات فنی برجسته و ظاهری بسیار زیبا می‌تواند تا حد زیادی انتظارات شما را برآورده کند. برای آشنایی بیشتر با گوشی آنر ۹X و بررسی ارزش خرید آن نسبت به گوشی‌های هم‌رده‌ی دیگر، پیشنهاد می‌کنیم این ویدیوی آنباکس را تماشا کنید.
اقلام داخل جعبه

گوشی Honor 9x
شارژر سریع ۱۰ واتی
کابل USB-C
هدفون
کاور
سوزن مخصوص برای خارج کردن سیم‌کارت
دفترچه‌های راهنما

مشخصات سخت‌افزاری گوشی آنر ۹X

صفحه نمایش: ۶.۵۹ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن (۱۰۸۰×۲۳۴۰)
پردازنده: کایرین ۷۱۰F
رم: ۶ گیگابایت
حافظه‌ی داخی: ۱۲۸ گیگابایت (پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت)
دوربین اصلی: ۴۸MP واید + ۸MP اولترا واید + ۲MP تشخیص عمق
دوربین سلفی: ۱۶MP
باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ وات)
سیستم عامل: اندروید ۹

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 580 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها