آیبز جعبه‌گشایی و بررسی پرینتر بی‌سیم کانن مدل SELPHY CP1300‌ - آی بز

پرینتر بی‌سیم کانن مدل SELPHY CP1300‌ یک پرینتر عکس جمع‌وجور است که قابلیت چاپ سریع عکس‌های کارت پستالی در ابعاد ۱۵×۱۰ را سانتی‌متر دارد. طبق ادعای کانن عکس‌های این پرینتر ضدآب هستند و تا صد سال عمر خواهند کرد. این پرینتر برای اتصال به دستگاه‌های مختلف هیچ محدودیتی باقی نگذاشته است و شما می‌توانید از طریق کارت حافظه، بلوتوث، فلش USB و Wi-Fi به این پرینتر متصل شوید. پرینتر بی‌سیم کانن SELPHY CP1300‌ علاوه بر برق شهری با باتری هم کار می‌کند. پس می‌توانید با تهیه کردن باتری آن را به یک پرینتر قابل حمل تبدیل کنید. همراه با این پرینتر ۵۴ کاغذ چاپ عکس و یک عدد کارتریج مدل KP-108 هم عرضه می‌شود. کیفیت چاپ عکس این دستگاه ۳۰۰×۳۰۰ dpi است و با بهره‌گیری از تکنولوژی تصحیح رنگ کانن، عکس‌هایی با وضوح و کیفیت عالی را شاهد خواهید بود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب دیگر این پرینتر امکان چاپ دو، چهار و شش عکس در هر کاغذ است که یک ویژگی بسیار جذاب و کاربردی به شمار می‌رود. صفحه نمایش این پرینتر هم علاوه بر نمایش منوها، امکان بازبینی و اصلاح عکس‌ها قبل از چاپ را به شما می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با پرینتر جذاب کانن مدل SELPHY CP1300‌ ویدیوی جعبه‌گشایی و بررسی آن را تماشا کنید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 496 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 20 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها