آیبز جعبه‌گشایی و بررسی میکروفون Rode Wireless GO - آی بز

برند «رود» (Rode) یکی از کمپانی‌های معروف تولیدکننده‌ی میکروفون در دنیاست. در این ویدیو به جعبه‌گشایی و بررسی میکروفون Rode Wireless GO می‌پردازیم. اندازه‌ی بسیار کوچک و وزن بسیار کم این میکروفون رود از مهم‌ترین نقاط قوت آن هستند که پیش از هر چیز متوجه آن‌ها خواهید شد.
دو ماژول این میکروفون بی‌سیم که به طور پیش‌فرض به یکدیگر متصل‌ شده‌اند، از طریق باند ۲٫۴ گیگاهرتزی به هم متصل می‌شوند و با یک بار شارژ تا ۷ ساعت در حالت روشن کار می‌کنند. میکروفون داخلی این سیستم اومنی دایرکشنال است و صداها را از تمام جهات و با یک میزان دریافت می‌کند.
این میکروفون از ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز فرکانس را پاسخگو و مجهز به فیلتر نرمی صدا و برش فرکانس‌های پایین است. می‌توانید سیگنال خروجی این میکروفون را بین حالت‌‌های ۰، منفی ۱۲ و منفی ۲۴ دسی‌بل تغییر دهید. وزن هر ماژول دستگاه ۳۱ گرم و درگاه شارژ آن USB-C است.
میکروفون Rode Wireless GO همراه با ۲ خز مخصوص روی میکروفون ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند در شرایط بادی هم بتوانید صدایی باکیفیت را ضبط کنید. همچنین یک ورودی ۳٫۵ میلی‌متری در کنار دستگاه برای اتصال میکروفون‌های یقه‌ای و میکروفون‌های شات‌گان قرار دارد.
برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های میکروفون بی‌سیم رود مدل Wireless GO پیشنهاد می‌کنیم حتما ویدیو بالا را تماشا کنید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 430 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها