آیبز جعبه‌گشایی و بررسی دوربین فیلم‌برداری ورزشی DJI Osmo Action - آی بز

در ویدیوی این هفته قصد داریم یکی از رقبای اصلی دوربین‌های ورزشی GoPro یعنی دوربین فیلم‌برداری DJI Osmo Action را آنباکس و بررسی کنیم؛ یک دوربین اکشن کوچک و همه‌فن‌حریف که با قیمت مناسب و ویژگی‌های درخشان خود دوربین‌های رقیب را به چالش می‌کشد. اوزمو اکشن با داشتن ۲ نمایشگر رنگی در قسمت پشت و جلوی دوربین کار فیلمبرداری را بسیار ساده‌تر کرده است. نمایشگر جلویی که برای عکاسی یا فیلم‌برداری سلفی مناسب است ۱٫۴ اینچ اندازه دارد و نمایشگر پشتی و اصلی دوربین یک نمایشگر لمسی با اندازه‌ی ۲٫۲۵ اینچ است.
دوربین اوزمو اکشن مجهز به سنسور CMOS با ابعاد ۱/۲٫۳ اینچ و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. این دوربین امکان فیلم‌برداری ۴K تا ۶۰ فریم بر ثانیه و ۴K به صورت HDR با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را به شما می‌دهد. همچنین فیلم‌برداری تایم لپس را با کیفیت ۴K و آهسته را با کیفیت ۱۰۸۰ یا ۷۲۰ و با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه انجام می‌دهد.
شرکت DJI از تکنولوژی جدید خود به نام RockSteady در این دوربین ورزشی استفاده کرده که به کمک آن لرزش تصاویر حتی در فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۶۰ فریم هم به خوبی گرفته می‌شود. از دیگر مشخصات این دوربین می‌توان به Wi-Fi و بلوتوث آن اشاره کرد که به کمک آن‌ها و اپلیکیشن موبایل DJI فایل‌های ضبط شده با دوربین را به دستگاه مورد نظر منتقل می‌کنید.
بدنه‌ی دوربین فیلم‌برداری DJI Osmo Action ضد آب است و می‌توان تا عمق ۱۱ متر زیر آب با آن تصویربرداری کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دوربین همه‌فن‌حریف قابلیت نصب آن روی مانت‌های مخصوص دوربین‌های گوپرو است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های جذاب دوربین اوزمو اکشن و مقایسه کردن آن با رقیب اصلی خود یعنی گوپرو هیرو ۸ ویدیوی بالا را تماشا کنید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 502 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها