آیبز جعبه‌گشایی و بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D - آی بز

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D یکی از جدیدترین و البته ارزان‌ترین دوربین‌های DSLR کانن است. در این ویدیو قصد داریم این محصول را آنباکس کنیم و ببینیم داخل جعبه‌ی آن چه چیزهایی وجود دارد. از همه مهم‌تر تلاش می‌کنیم به شما بگوییم دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به درد چه کسانی می‌خورد و آیا در کل برای خرید گزینه‌ی خوبی است یا نه.
برای افرادی که دنبال یک دوربین با لنز قابل تعویض هستند، هنوز هم دوربین‌های DSLR جزو ارزان‌ترین گزینه‌ها به حساب می‌روند. به‌ویژه که کانن در سال‌های اخیر تلاش کرده است با ارائه‌ی محصولاتی مانند EOS 4000D (که در مناطق مختلف با نام Rebel T100 و EOS 3000D هم عرضه شده است) قیمت‌ها را از همیشه پایین‌تر بیاورد.
البته قطعا همیشه باید انتظار داشته باشید که یک کمپانی برای کم کردن قیمت نهایی محصولش برخی چیزها را فدا کند. کانن هم برای رسیدن به کمترین قیمت ممکن مجبور بوده است در دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D از تکنولوژی نسبتا قدیمی، فوکوس خودکار نه‌چندان پیشرفته و لنز کیت ارزان استفاده کند. با این حال نباید در این شک کنید که این دوربین در برابر قیمتی که می‌پردازید ارزش بسیار بالایی دارد.
اگر دوست دارید بیشتر با دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D آشنا شوید، ویدیوی بالا را به طور کامل تماشا کنید.
اقلام داخل جعبه

بادی دوربین EOS 4000D
لنز EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
بند دوربین
باتری LP-E10
شارژر
کابل شارژر
دفترچه‌ی راهنما

ویژگی‌های کلیدی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D

سنسور APS-C CMOS با دقت ۱۸ مگاپیکسل
پردازنده‌ی DIGIC4+
ایزو ۱۰۰-۶۴۰۰ (قابل افزاش تا ۱۲۸۰۰)
فیلمبرداری Full HD 1080p با نرخ ۳۰fps
قابلیت Video Snapshot
عکاسی پیاپی با نرخ ۳fps
سیستم فوکوس خودکار ۹ نقطه‌ای
ویوفایندر اپتیکال با پوشش حدود ۹۵%
صفحه‌نمایش ۲٫۷ اینچی با کیفیت ۲۳۰ هزار نقطه
وای‌فای (فاقد NFC)
باتری با عمر تقریبی ۵۰۰ شات
پشتبانی از مموری کارت SD/SDHC/SDXC

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 435 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها