آیبز جعبه‌گشایی و بررسی دریل بتن کن رونیکس مدل ۲۷۲۶ - آی بز

در این ویدیو که توسط آقای حسام خامنه‌زاده به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است، جعبه‌گشایی و بررسی دریل بتن کن رونیکس مدل ۲۷۲۶ را خواهید دید. این دریل بتن کن برای مصارف تجاری و صنعتی کاملا مناسب است و در مقایسه با دیگر مدل‌ها و برندها قیمت نسبتا ارزان و مناسبی دارد.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
دریل بتن کن رونیکس مدل ۲۷۲۶ یک دریل ضربه‌ای با قدرت ۸۵۰ وات، وزن ۳ کیلوگرم و ابعاد ۴۱ × ۲۸ × ۱۲ سانتی‌متر است. سرعت این دریل در حالت بدون بار به ۱۲۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و قابلیت کنترل سرعت را هم دارد. از دریل بتن کن رونیکس مدل ۲۷۲۶ علاوه بر بتن می‌توانید برای سوراخ‌کاری در موادی مانند چوب و فلز هم استفاده کنید. یکی از خوبی‌های این دریل هم این است که برای تعویض مته‌ی آن نیازی به آچار ندارد.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای است برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 501 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها