آیبز جعبه‌گشایی و بررسی اپل واچ سری ۶ در دیجی‌کالا مگ - آی بز

کمتر از یک ماه از معرفی اپل واچ سری ۶ می‌گذرد و ما در این قسمت از ویدیوهای تلنت قصد داریم جدیدترین ساعت هوشمند اپل را آنباکس کنیم و نگاهی نزدیک به قابلیت‌های جدید و جذاب آن بیندازیم. با ویدیوی جعبه‌گشایی و بررسی اپل واچ سری ۶ همراه دیجی‌کالا مگ باشید.
از نظر سخت‌افزاری اپل در سری ۶ از پردازنده‌ی بسیار قدرتمند S6 استفاده کرده که بر پایه‌ی تراشه‌ی A13 خود اپل طراحی شده است. این پردازنده‌ی جدید تا ۲۰% نسبت به پردازنده‌ی نسل قبل یعنی S5 عملکرد بهتری دارد و باعث می‌شود کار کردن با اپل واچ سری ۶ فوق‌العاده سریع‌تر و روان‌تر از قبل باشد.
اپل واچ جدید در ۴ رنگ آبی، قرمز، خاکستری فضایی و طلائی عرضه شده است. در این بین رنگ قرمز و آبی کاملا جدید هستند. نمایشگر این ساعت جذاب مجهز به قابلیت همیشه روشن است و حدود دو و نیم برابر روشنایی بیشتری نسبت به سری قبلی خود دارد. ظاهر نمایشگر ساعت تفاوتی با مدل قبلی خود ندارد اما در سری ۶ اپل در کنار ارائه‌ی واچ فیس‌های جدید، امکان شخصی‌سازی واچ فیس‌ها را هم به کاربر می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های مهم این گجت می‌توان به سنسور جدید اندازه‌گیری اکسیژن خون اشاره کرد که در مدت زمان ۱۵ ثانیه میزان اکسیژن خون شما را اندازه‌گیری می‌کند. سنسور تشخیص ارتفاع هم این قابلیت را به کاربر می‌دهد که در هر لحظه ارتفاع خود را بدون نیاز به روشن کردن ساعت مشاهده کند. اپل واچ سری ۶ با بهره‌مندی از سنسورهای پایش سلامت کامل‌تر هشدارهای درمانی مفید‌تر و توصیه‌های غذایی بهتری برایتان ارسال می‌کند.
باتری این ساعت هوشمند با یک بار شارژ حدود ۱۸ ساعت روشن می‌ماند که دقیقا مشابه عملکرد سری قبلی خود است و به طور معمول روزانه یک بار نیاز به شارژر کردن دارد.
برای آشنایی با دیگر قابلیت‌های جدید و نگاهی نزدیک به این گجت جدید اپل، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی بررسی اپل واچ سری ۶ را تماشا کنید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها