آیبز جعبه‌گشایی و بررسی اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101 - آی بز

در این ویدیو اندروید باکس فیلیمو یا همان فیلیموباکس مدل مدل FB-101 را برای شما جعبه‌گشایی و بررسی می‌کنیم و نگاهی به قابلیت‌های این تی‌وی باکس هوشمند و جالب می‌اندازیم.
اندروید باکس یا تی‌وی باکس دستگاهی است که تلویزیون معمولی شما را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند با بسیاری قابلیت‌های جذاب می‌کند. شما با فیلیموباکس امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت آنلاین، نصب و استفاده از برنامه‌های اندروید از طریق تلویزیون و همچنین استفاده از سرویس پخش فیلم آنلاین فیلیمو را خواهید داشت.
فیلیموباکس تصاویری با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه را به شما ارائه می‌کند. این دستگاه به تراشه‌ی Amlogic S905X2 مجهز است که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ARM Cortex-A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G31 MP2 را در خود جای داده. حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت از نوع EMMC است و ۲ گیگابایت رم از نوع DDR4 برای آن در نظر گرفته شده. اندروید باکس فیلیمو درگاه USB، کارت حافظه‌ی microSD و HDMI 2.1 دارد و از بلوتوث و WIFI هم پشتیبانی می‌کند.
سیستم عامل نصب شده روی این تی‌وی باکس Android TV 8.1 است و راه‌اندازی و طرز استفاده‌ی بسیار ساده‌ای دارد. شما می‌توانید همه‌ی برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود مثل انواع بازی‌ها، یوتوب و غیره را از گوگل پلی دانلود و از آن‌ها استفاده کنید.
همراه دستگاه یک ریموت کنترل مجهز به میکروفون برای کنترل دستگاه از طریق فرمان‌های صوتی هم به شما عرضه می‌شود که ویژگی جذابی به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید دانگل موس یا کیبورد را به دستگاه متصل کنید و دیگر نیازی به کنترل هم نداشته باشید.
برای آشنایی بیشتر با این دستگاه هیجان‌انگیز و دیدن عملکرد آن روی تلویزیون از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی بالا را تماشا کنید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو در قالب پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای حمایت از استعدادهای تولید محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن‌ها.
آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را دارند.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت روی دکمه‌ی زیر بزنید.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها