آیبز جعبه‌گشایی سامسونگ گلکسی M31 به سبک ASMR - آی بز

در این ویدیو گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M31 را به شکلی متفاوت و به سبک ASMR جعبه‌گشایی و بررسی می‌کنیم. برای اینکه بیشترین لذت را از این ویدیو ببرید توصیه می‌کنیم حتما با زدن یک هدفون باکیفیت آن را تماشا کنید. البته در این ویدیو علاوه بر آنباکسینگ به بررسی نقاط قوت و ضعف گلکسی M31 هم خواهیم پرداخت که یک گوشی میان‌رده با صفحه نمایش AMOLED با کیفیت و باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از برند سامسونگ است.
گلکسی M31 دو ویژگی منحصربه‌فرد دارد که در نگاه اول توجه ما را به خود جلب می‌کند. اولی صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED است که در هم‌رده‌های این گوشی کمتر به چشم می‌خورد. دقت تصویر این صفحه نمایش Full HD+ است و روشنایی و وضوح تصویر خیره‌کننده‌ای دارد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش هم نسبتا باریک است و دورین سلفی قطره‌ای فضای کمی را در بالای نمایشگر اشغال کرده.
نقطه قوت دوم این گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که به‌راحتی می‌تواند تا ۲ روز شما را از شارژ کردن گوشی بی‌نیاز کند. این باتری غول‌پیکر مجهز به فناوری شارژ سریع است و در عرض ۲ ساعت به شارژ کامل می‌رسد.
سامسونگ از یک ماژول دوربین چهارگانه در گلکسی M31 استفاده کرده است. دوربین اصلی لنز واید و سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد که امکان عکاسی و فیلم‌برداری باکیفیت بسیار بالا را به شما می‌دهد. دوربین دوم این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع اولتراواید است.
در کنار این دو دوربین بسیار مفید و باکیفیت یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی هم قرار دارد. هر چند دوربین ماکروی این گوشی به کیفیت و کارآمدی دو دوربین واید و اولترا واید نیست ولی می‌توانید با آن از فاصله‌ی بسیار نزدیک از اجسام کوچک عکس‌های جذاب و متفاوتی بگیرید و سرگرم شوید.
دوربین سلفی گوشی هم که به شکل قطره‌ای در بالای نمایشگر قرار گرفته است، ۳۲ مگاپیکسل رزولوشن دارد.
پردازنده‌ی قوی اگزینوس ۹۶۱۱ در کنار باتری بزرگ به شما اجازه می‌دهد که ساعت‌ها بدون داغ کردن با گوشی سامسونگ گلکسی M31 بازی یا وب‌گردی کنید. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۰ است و  ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.
تمام این ویژگی‌های خوب در کنار قیمتی مناسب گوشی موبایل Galaxy M31 سامسونگ را به یک انتخاب جذاب و به‌صرفه تبدیل می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این گوشی شما را به تماشای ویدیوی جذاب و دیدنی بالا دعوت می‌کنیم.
اقلام داخل جعبه

گوشی Galaxy M31
شارژر سریع ۱۵ واتی
کابل USB-C
هدفون
سوزن مخصوص برای خارج کردن سیم‌کارت
دفترچه‌های راهنما

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی M31

صفحه نمایش: ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن (۱۰۸۰×۲۳۴۰)
پردازنده: اگزینوس ۹۶۱۱
رم: ۴ یا ۶ گیگابایت
حافظه‌ی داخی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت (پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت)
دوربین اصلی: ۶۴MP واید + ۸MP اولترا واید + ۵MP  مایکرو + ۵MP تشخیص عمق
دوربین سلفی: ۳۲MP
باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات)
سیستم عامل: اندروید ۱۰

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها