آیبز با ۲۰ میلیون وام دیجی‌پی کالای دلخواهت رو از دیجی‌کالا قسطی بخر - آی بز

خرید اقساطی کالا مفهومی آشنا برای مصرف‌کنندگان است. امروزه با وجود دغدغه‌های اقتصادی، خانواده‌های ایرانی سعی در برنامه‌ریزی برای پرداخت هزینه‌های پرنوسان زندگی خود دارند و چشم‌پوشی از این هزینه‌ها در بسیاری اقلام مانند خرید لوازم برقی ضروری مانند ماشین لباس‌شویی و یخچال و یا لوازم الکترونیکی مانند گوشی‌موبایل دشوار است. پس‌انداز، وام یا قرض کردن پول راه‌های مناسبی برای تهیه‌ی لوازم ضروری زندگی امروز به شمار می‌روند اما در کنار این راه‌حل‌ها امروزه خرید قسطی از مسیر پلتفرم‌های آنلاین ارائه‌دهنده‌ی اعتبار به‌عنوان گزینه‌ای سریع و کم‌زحمت برای انجام خرید قسطی مطرح شده است.
در شکل سنتی خود خرید اقساطی همیشه نیازمند ارائه‌ی ضامن معتبر و مدارک مختلف است. این در حالی است که پلتفرم‌های آنلاین تمامی مراحل خرید اقساطی را با سادگی بیشتری همراه کرده‌اند. خرید قسطی در شرایط فعلی و با توجه به نیاز خانواده‌ها می‌تواند یک تصمیم مالی هوشمندانه‌ و کمک‌کننده باشد. با این روش مصرف‌کنندگان می‌توانند به جای پرداخت هزینه‌ی کامل کالا، مبلغ آن را به اضافه‌ی درصد سودی که عموما از تورم کمتر است در دوره‌ی زمانی دلخواه خود بازپرداخت نمایند.
مزایای خرید قسطی
افزایش قدرت خرید اقساطی لوازم خانگی
خرید اقساطی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از بودجه‌ای که برای خرید یک کالا در نظر گرفته‌اند کالای دلخواه خود را خریداری نمایند. پویایی بازارهای لوازم وارداتی و برقی همواره معادله‌ی بین پس‌انداز و قیمت کالا را برهم می‌زند و خرید قسطی راه‌حلی مناسب برای فائق آمدن بر این مشکل است.
خرید اقساطی فوری لوازم دیجیتال
حتی افرادی که برای بودجه‌ی ماهانه‌ی خود برنامه‌ریزی می‌کنند ممکن است با شرایطی غیرمترقبه روبه‌رو شوند و پس‌اندازی برای هزینه‌های بزرگ نداشته باشند. این روزها گم کردن یک گوشی موبایل از هر کدام از برندهای اپل، سامسونگ و… یا خراب شدن یکی از لوازم الکترونیکی مانند لپ‌تاپ یا کامپیوتر گران‌تر از همیشه تمام می‌شود.
در شرایطی که بدون برنامه‌ریزی قبلی نیاز به خرید یک کالای دیجیتال پیدا می‌کنید خرید اقساطی یک گوشی موبایل سریعترین راه‌حل به نظر می‌رسد.
خریدی که شما را پولدارتر خواهد کرد
از آنجایی که نرخ بهره و بازپرداخت ماهیانه در بیشتر پلت‌فرم‌های خرید اقساطی ثابت است، مصرف‌کنندگان امکان پیدا می‌کنند تا گردش حساب و هزینه‌های نقدی خود را بر این اساس برنامه‌ریزی و مدیریت کند و با بالا رفتن تورم برای بازپرداخت هزینه‌ی کالای خریداری شده نگرانی نداشته باشد.
یکی از بهترین پلت‌فرم‌های آنلاین خرید اقساطی از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی است که به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه دیجی‌کالا فعالیت می‌نماید. دیجی‌پی به کاربران خود امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ضامن و با ارائه‌ی یک برگ چک صیادی به نام کاربر یا اقوام درجه یک وی نسبت به دریافت اعتبار و خرید اقساطی از مجموعه‌ی کالاهای وب‌سایت دیجی‌کالا در دسته‌های گوناگون کالایی اقدام کند. وب‌سایت دیجی‌کالا در حال حاضر میزبان بیش از ۲.۵ میلیون کالای آماده برای فروش است و به همین دلیل کاربر دیجی‌پی امکان دسترسی به طیف گسترده‌ی کالاهای دلخواه خود در سبد خرید خود و پرداخت یک‌جا را خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 440 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها