آیبز ۶ مینی کیبورد ارزان که برای اتصال به گوشی و تبلت می‌توانید بخرید - آی بز

این روزها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به یکی از ضروری‌ترین گجت‌های الکترونیک زندگی ما انسان تبدیل شده‌اند. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد تایپ کردن مطلبی را درون گوشی یا تبلت خود داشته باشید، اما به دلیل کوچک بودن کیبوردهای پیش‌فرض این محصولات سرعت و عملکرد تایپ شما پایین آمده باشد و خیلی راغب به انجام این کار با گوشی و یا تبلت خود نیستید. اینجاست که اهمیت مینی کیبورد‌ها خود را به شما نشان می‌دهند. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ۶ مینی کیبورد ارزان‌قیمت موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم تا اگر تمایل به خرید این محصولات را دارید، انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید.

ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902

۹۹۰,۰۰۰

۹۴۵,۰۰۰

تومان

کیبورد مخصوص بازی اونیکوما مدل G27 RGB

۱,۱۰۰,۰۰۰

تومان

۱. مینی کیبورد بی‌سیم همراه با تاچ پد مدل I10

لیست ۶ مینی کیبورد ارزان و پرفروش موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا برای اتصال به گوشی و تبلت را با معرفی و بررسی کیبورد مدل مدل I10 آغاز می‌کنیم. این محصول ابعاد بسیار جم‌وجوری دارد و وزن بسیار سبک آن نیز موجب شده تا کاربران برای حمل‌ونقل آن مشکلی نداشته باشند. یک باتری لیتومی وظیفه‌ی تأمین انرژی این مینی کیبورد بی‌سیم را برعهده دارد و از دانگل USB نیز برای متصل شدن به دستگاه‌های هوشمند شما بهره می‌برد.

روی این مینی کیبورد بی‌سیم یک تاچ پد نیز تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن به عنوان ماوس استفاده کنند و نیازی به خرید جداگانه‌ی آن نباشد. باید به فرکانس ۲۴۰۳-۲۴۸۰ مگا هرتزی این محصول اشاره کنیم که مجهز به نورپس زمینه نیز است و رنگ‌های آن را می‌توان تغییر داد. برای این مینی کیبورد ۷۸ دکمه در نظر گرفته شده که اندازه‌ها آن‌ها کمی کوچک است، اما می‌توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن‌ها بهره برد. این کیبورد بی‌سیم برای دستگاه‌های مختلفی نظیر X-Box ، پروژکتور، اندروید باکس، تلویزیون، لپ‌تاپ، آیپد، گوشی موبایل و کامپیوتر قابل استفاده است. لازم به ذکر است که نور پس‌زمینه این محصول به وسیله دکمه میانبر Fn+F۲ تغییر می‌کند و این موضوع جذابیت‌های آن را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل I10

۲. مینی کیبورد بی‌سیم همراه با تاچ پد مدل SUPER-RGB

مینی کیبورد بی‌سیم مدل SUPER-RGB، یکی از محصولات بسیار باکیفیت فروشگاه دیجی کالا به شمار می‌رود که توانسته با قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. اول از همه باید به طراحی جم‌وجور و وزن سبک این کیبورد بی‌سیم اشاره کنیم که حدود ۱۵۶ گرم وزن دارد و به راحتی می‌توان آن را درون کیف جابه‌جا کرد. این کیبورد به لطف دانگلی که در پشت و کنار باتری قابل شارژ آن قرار دارد، برای استفاده در محصولات هوشمند نظیر کامپیوتر، تلویزیون هوشمند، xbox و گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است. این محصول از نور پس‌زمینه‌ی RGB نیز بهره می‌برد که هم زیبایی و جذابیت آن را دو چندان می‌کند و هم در محیط‌های تاریک به راحتی می‌توان از کیبورد استفاده کرد.

مینی کیبورد بی‌سیم مدل SUPER-RGB، تاچ پد نیز دارد و این یعنی کاربران بدون اتصال ماوس می‌توانند از این محصول بهره ببرند و نیازی به متصل کردن جداگانه ماوس نیست. از دیگر مشخصه‌های بسیار خوب این محصول می‌توان به اندازه‌ی استاندارد دکمه‌های آن اشاره کرد که هیچ مشکی در حین تایپ کردن کاربران ایجاد نمی‌کند. این کیبورد همچنین از ۸۷ دکمه بهره می‌برد.

مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل SUPER-RGB

۳. مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300

اگر به یک دنبال یک کیبورد بلوتوثی کوچک برای استفاده در محصولات هوشمند خود و با پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، اندروید و iOS هستید، مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300 را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود در نظر بگیرید. این محصول به جای دانگل از اتصال بلوتوثی برای وصل شدن به دستگاه‌های هوشمند شما بهره می‌برد و برد آن نیز حدود ۱۰ متر است. انرژی این محصول از جانب یک باتری قابل شارژ تأمین می‌شود که شارژدهی بسیار خوبی دارد و با یک بار شارژ کامل، می‌توان تا حدود ۴ ماه از آن بهره برد.

مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300، وزن بسیار سبکی دارد و جم‌وجور بودن ابعاد آن نیز موجب شده تا کاربران هیچ مشکلی بابت حمل‌ونقل آن نداشته باشند. دکمه‌های این محصول هنگام تایپ کردن صدای زیادی تولید نمی‌کنند و این موضوع را نیز می‌توان یکی از نقاط مثبت این کیبورد بلوتوثی در نظر گرفت. در این کیبورد دکمه‌های ضروری به حد لازم وجود دارد. ضربه‌پذیری دکمه‌های این محصول در حدود ۵۰ میلیون مرتبه است و این یعنی کاربران با خیالی راحت برای سال‌ها می‌توانند از این مینی کیبورد ارزان قیمت بدون مشکل استفاده کنند.

مینی کیبورد بلوتوثی مدل BT300

۴. مینی کیبورد بی‌سیم همراه با تاچ پد مدل WIFI 2.4GHz

مینی کیبورد بی‌سیم مدل WIFI 2.4GHz را می‌توان یکی دیگر از محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت فروشگاه آنلاین دیجی کالا معرفی کرد. این کیبورد بی‌سیم ابعادی بسیار جم‌وجور دارد و طول و عرض آن به ترتیب حدود ۱۵ و ۱۰ سانتی‌متر است. علاوه بر این، وزن ۱۳۰ گرمی آن موجب شده تا کاربران هیچ مشکلی بابت حمل‌ونقل آن نداشته باشند. این محصول همچنین طراحی بسیار ظریفی دارد و ضخامت آن به دو سانتی‌متر نیز نمی‌رسد. برند سازنده، روی این کیبورد ۸۷ کلید تعبیه کرده که اندازه‌ی بسیار استانداری دارند و تقریباً کلیدهای ضروری مورد استفاده شما روی آن به چشم می‌خورد.

اتصال این محصول از طریق دانگل USB با دستگاه‌های هوشمند شما برقرار می‌شود و انرژی آن را نیز ۲ عدد باتری نیم قلمی تأمین می‌کنند. ۸ عدد کلید میانبر روی این مینی کیبورد بی‌سیم تعبیه شده تا کاربران به راحتی از آن‌ها بهره ببرند. این محصول مجهز به تاچ پد با قابلیت تغییر dpi نیز است که به عنوان ماوس می‌توان از آن استفاده کرد. در نهایت باید به میانگین عمر باتری این صفحه‌کلید قابل حمل اشاره کنیم که ۵ الی ۶ ماه است و فرکانس آن نیز به ۲.۴ گیگا هرتز می‌رسد.

مینی کیبورد بی سیم همراه با تاچ پد مدل WIFI 2.4GHz

۵. مینی کیبورد بی‌سیم کد RGB-1031

مینی کیبورد بی‌سیم کد RGB-1031، مانند محصولات معرفی شده، اندازه‌ای بسیار جم‌وجور دارد و ابعاد آن به ابعاد ۹.۷ در ۱۴.۵ سانتی‌متر می‌رسد. وزن این کیبورد بی‌سیم نیز بسیار سبک است و همین موضوع نیز موجب شده تا کاربران به راحتی آن را درون کیف خود حمل‌ونقل کنند. این محصول با استفاده از دانگل USB به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود و از سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و لینوکس پشتیبانی می‌کند. ۷۲ کلید با اندازه‌ای تقریباً مناسب روی این مینی کیبورد بی‌سیم تعبیه شده و از دکمه‌های مالتی‌مدیا، ماوس چپ و راست، دکمه home، کنترل صوت و تصویر نیز بهره می‌برد.

مینی کیبورد بی‌سیم کد RGB-1031 مجهز به نور پس‌زمینه با فناوری LED RGB است. این ویژگی به کاربران امکان انتخاب سه رنگ آبی، قرمز و سبز را طبق سلیقه‌شان می‌دهد. همچنین افکت‌های نوری متعددی در این محصول تعبیه شده تا هیجان کافی را به کاربران منتقل کند. انرژی این کیبورد بی‌سیم از جانب یک باتری لیتیومی تأمین می‌شود که شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. برد این محصول حدود ۱۰ متر است و از تاچ‌ پد نیز بهره می‌برد تا کاربران نیازی به متصل کردن ماوس نداشته باشند. درون جعبه‌ی این محصول علاوه بر خود کیبورد، دانگل، باتری و کابل میکرو USB نیز به کاربران تقدیم می‌شود.

مینی کیبورد بی سیم کدRGB-1031

۶. کیبورد بلوتوثی سونی مدل BKB10

لیست ۶ مینی کیبورد ارزان و پرفروش موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی یک محصول بسیار باکیفیت از برند مشهور سونی به پایان می‌رسانیم. این محصول بسیار پرفروش از لحاظ اندازه کمی نسبت به سایر مدل‌های معرفی شده در این مقاله بزرگ‌تر است، با این حال اما وزن بسیار سبکی دارد و بابت حمل‌ونقل هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. سونی BKB10 از بلوتوث نسخه‌ی ۳.۰ برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند بهره می‌برد و علاوه بر ویندوز و دستگاه‌های اندرویدی از مک، آیپد و آیفون نیز پشتیبانی می‌کند. سونی برای این محصول خود از یک باتری لیتومی استفاده کرده که با یک بار شارژ کامل، انرژی لازم برای فعالیت سه ماه کاربران را فراهم می‌کند.

برای شارژ کردن این کیبورد نیز می‌توانید از کابل microUSB استفاده کنید و همچنین درگاه شارژ نیز در گوشه سمت راست این محصول تعبیه شده است. از جمله دیگر مشخصه‌های قابل توجه این کیبورد می‌توان به پشتیبانی از فناوری NFC آن اشاره کرد که با نزدیک کردن دستگاهی که قرار است به این کیبورد وصل شود (البته در صورت پشتیبانی از فناوری NFC)، بلوتوت آن روشن خواهد شد. این کیبورد مجهز به ۸۳ دکمه با اندازه‌ی بسیار استاندارد است که ۱۹تای آن، میانبر هستند و بردی ۱۰ متری را نیز به کاربران ارائه می‌دهند. یک سری پدهای پلاستیکی ضد لغرش زیر این محصول سونی قرار گرفته که از لق زدن آن روی سطوح صاف جلوگیری خواهد کرد.

کیبورد بلوتوثی سونی مدل BKB10

سخن پایانی

مینی کیبوردها، بهترین گزینه برای کاربرانی هستند که قصد کار با کامپیوتر، گوشی و تبلت خود را از راه دور دارند و یا این که می‌خواهند همزمان در صورت وجود قابلیت اتصال چندگانه‌ای در کیبوردشان به سیستم‌های مختلف از طریق بلوتوث و یا امواج رادیویی متصل شوند. در این مطلب به معرفی و بررسی ۶ مینی کیبورد ارزان‌قیمت موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این دسته از محصولات برای خود هستید، خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تجربه کنید.

نظر شما در مورد این مینی کیبوردها چیست؟ آیا تجربه استفاده از این محصولات را دارید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران آی بز در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902

۹۹۰,۰۰۰

۹۴۵,۰۰۰

تومان

کیبورد مخصوص بازی اونیکوما مدل G27 RGB

۱,۱۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

آیا مینی کیبوردها قابل شارژ هستند؟

بله. بسیاری از این کیبوردها از باتری‌های قابل شارژ بهره می‌برند که می‌توان آن‌ها را شارژ کرد.

آیا مینی کیبوردها قابلیت اتصال به گوشی آیفون را دارند؟

بله. بسیاری از این کیبوردها از سیستم‌عامل iOS نیز پشتیبانی می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 4 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها