آیبز ۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌ کالا (۴ شهریور ۱۴۰۲) - آی بز

بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند. در این مقاله به رسم هر هفته، ۱۰ گوشی موبایل محبوب دیجی کالا را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب‌های این مطلب بسته به بازدید گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته گذشته هستند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

۳۷,۱۵۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۸,۰۹۰,۰۰۰

تومان

با دیجی‌ کالا مگ همراه باشید.

۱. آیفون ۱۳ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

آیفون ۱۳ علیرغم افزایش قیمت بی‌سابقه، همچنان جزو پربازدیدترین و قطعا محبوب‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالاست. این گوشی از پردازنده قدرتمند A15 بایونیک بهره می‌برد که جزء قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر دنیاست. پشتیبانی از دو سیم کارت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۶,۱ اینچی سوپر رتینا که ناچ در آن نسبت به آیفون ۱۲ کوچکتر شده، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که با تغییر نسبت به نسل قبل حالا به صورت ضربدری قرار گرفته‌اند و از ProRes و حالت فیلم‌برداری سینمایی پشتیبانی می‌کنند از دیگر مشخصات آیفون ۱۳ به شمار می‌روند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

 

۲. شیائومی ردمی نوت ۱۲ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

ردمی نوت ۱۲ به عنوان جانشین ردمی نوت ۱۱ با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه بوده و کم کم جای مدل موفق قبلی را در بازار می‌گیرد. شیائومی از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۵ به عنوان قلب تپنده این گوشی بهره گرفته که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی ۶.۶ اینچی از نوع امولد است که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هم می‌رسد. ماژول دوربین سه‌گانه است و شامل سه دوربین واید، اولترا واید و ماکروی به ترتیب ۲+۸+۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت در نظر گرفته شده. از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، MIUI 14، اندروید ۱۳، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فست شارژ ۳۳ واتی اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۳. سامسونگ گلکسی A14 مدل ۶۴ گیگابایتی

گلکسی A14 پس از A13، به عنوان یک گزینه اقتصادی جدید از راه رسیده تا طرفداران کهکشانی‌های سامسونگ در این سگمنت انتخاب‌های بیشتری در اختیار داشته باشند. A14 یک گوشی اقتصادی معمولی است، و پردازنده ۱۲ نانومتری هلیو G80 آن صرفا برای انجام کارهای روزمره مثل وبگردی و چک کردن پیام‌رسان‌ها و عکاسی در نور کافی بهترین عملکردش را برایتان به نمایش می‌گذارد. نمایشگر این گوشی از نوع PLS بوده و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی در پشت بدنه آن برای ثبت تصاویر انجام وظیفه می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت فست شارژ یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید که می‌تواند در استفاده معمولی، کمی بیشتر از یک روز کامل شما را همراهی کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴. شیائومی پوکو X5 Pro 5G مدل ۲۵۶ گیگابایتی

گوشی‌های پوکو همیشه بین کاربران پرطرفدار بوده‌اند و پوکو X5 Pro 5G هم از این رویه مستثنی نبوده. این گوشی که جایگزین پوکو X4 Pro به حساب می‌آید، از پردازنده شش نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که پشتیبانی از تکنولوژی ۵G و عملکرد مناسب در اجرای بازی‌ها از ویژگی‌های مهمش به حساب می‌آیند. ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۸ گیگابایت رم، دوربین ۳ گانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی و MIUI 14 از ویژگی‌های برجسته و کاربرپسند این میان‌رده جدید شیائومی به شمار می‌آیند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۵. سامسونگ گلکسی S21 FE مدل ۲۵۶ گیگابایتی

سامسونگ گلکسی S21 FE از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد که قلب تپنده‌ی پرچم‌داران خانواده‌ی S21 بوده، از هشت گیگابایت رم برخوردار است و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. نمایشگر S21 FE از نوع داینامیک امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بوده که پوشش مستحکم گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌کند. همچنین دوربین این گوشی از یک ماژول ۳ گانه ۱۲+۸+۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که شامل لنزهای واید، اولتراواید و تله‌فوتو می‌شوند. باتری گوشی هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که یک روز کامل را با شما همراهی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۶. سامسونگ گلکسی A54 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

گلکسی A54، جانشین مدل گلکسی A53 مدتی است که وارد بازار کشورمان شده تا طرفداران سامسونگ در سگمنت گوشی‌های میان‌رده نزدیک به پرچمدار، گزینه جدیدی در اختیار داشته باشند. این گوشی از نمایشگر با کیفیت سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به رقم فوق‌العاده ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. در کنار نمایشگر عالی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و البته پردازنده ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ تضمین می‌کنند که عملکرد خوب و روانی از گوشی در اجرای نرم‌افزارها و بازی‌های روز را شاهد باشید. دوربین سه‌گانه ۵+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فست‌شارژ ۲۵ واتی و اندروید ۱۳ از دیگر ویژگی‌های خوب گلکسی A54 به شمار می‌آیند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۷. سامسونگ گلکسی A34 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

یکی دیگر از میان‌رده‌های نوظهور سامسونگ به فهرست محبوب‌ترین‌های فروشگاه دیجی‌کالا پای گذاشت. گلکسی A34 از یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۶ اینچی با کیفیت بهره می‌برد که نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی دارد. سامسونگ برای قلب تپنده این گوشی از پردازنده شش نانومتری دایمنسیتی ۱۰۸۰ بهره گرفته که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. دوربین سه‌گانه این گوشی از سه سنسور ۵+۸+۴۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی هم ۱۳ مگاپیکسلی است. از منظر باتری هم خیالتان راحت باشد چرا که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی A34 تا یک روز کامل برایتان دوام می‌آورد و به لطف فست شارژ ۲۵ واتی می‌توانید آن را در مدت زمان کمی شارژ کامل کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۸. شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G مدل ۲۵۶ گیگابایتی

خرید گوشی در رنج قیمتی ۱۳ میلیون تومان به دلیل وجود رقبای زیاد کمی سخت شده اما بسیاری در این رده به سراغ Redmi Note 12 Pro 5G می‌روند. این میان‌رده شیائومی از یک پردازنده دایمنسیتی ۱۰۸۰ شش نانومتری به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی از نوع OLED و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و از سه دوربین ۲+۸+۵۰ مگاپیکسلی در پشت بدنه و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر بهره می‌برد. پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۷ واتی، اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 از دیگر مشخصات این گوشی شیائومی به حساب می‌آیند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۹. سامسونگ گلکسی A73 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

A73 سامسونگ به یک نمایشگر سوپر امولد پلاس ۶.۷ اینچی فوق‌العاده با کیفیت مجهز شده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. سامسونگ از اسنپدراگون ۷۷۸ به عنوان قلب تپنده این گوشی بهره گرفته که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی آن را همراهی می‌کنند. ماژول ۴ گانه دوربین شامل دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی و اندروید ۱۲ از دیگر ویژگی‌های خوب گلکسی A73 سامسونگ به شمار می‌آیند. اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ سری A می‌گردید، A73 قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های مطمئن شما باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۰. سامسونگ گلکسی S23 اولترا مدل ۲۵۶ گیگابایتی

یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار، با دوربینی خارق‌العاده و پردازنده‌ای قدرتمند که دل طرفداران دو آتشه سامسونگ را می‌برد. گلکسی S23 اولترا با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت اگر چه قیمتی نجومی دارد، ولی با خرید آن مطمئنید که حداقل ۵ سال پرفرمنس بی‌نظیری از آن دریافت خواهید کرد. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی بهره‌مندی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰۰ برابری است که می‌تواند از کره ماه هم عکس‌های فوق‌العاده‌ای برایتان بگیرد. هر چند نمایشگر جذاب، قلم S Pen پر امکانات و البته پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با پرفرمنسی نزدیک به پردازنده آیفون ۱۴ پرو مکس دلایلی هستند که خیلی از علاقه‌مندان به پرچمداران سامسونگ را به سمت این گوشی می‌کشاند. البته رجیستر شدن آن به صورت قانونی هم در استقبال از آن بی‌تأثیر نیست.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 26 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.