آیبز ۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌ کالا (۱۹ فروردین ۱۴۰۲) - آی بز

بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند. در این مقاله به رسم هر هفته، ۱۰ گوشی موبایل محبوب دیجی کالا را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب‌های این مطلب بسته به بازدید گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته گذشته هستند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴۵,۰۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۶,۷۵۹,۰۰۰

تومان

با دیجی‌ کالا مگ همراه باشید.

۱. آیفون ۱۳ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

آیفون ۱۳ علیرغم افزایش قیمت بی‌سابقه، همچنان جزو پربازدیدترین و قطعا محبوب‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالاست. این گوشی از پردازنده قدرتمند A15 بایونیک بهره می‌برد که جزء قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر دنیاست. پشتیبانی از دو سیم کارت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۶,۱ اینچی سوپر رتینا که ناچ در آن نسبت به آیفون ۱۲ کوچکتر شده، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که با تغییر نسبت به نسل قبل حالا به صورت ضربدری قرار گرفته‌اند و از ProRes و حالت فیلم‌برداری سینمایی پشتیبانی می‌کنند از دیگر مشخصات آیفون ۱۳ به شمار می‌روند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

 

۲. سامسونگ گلکسی A13 مدل ۶۴ گیگابایتی

این میان‌رده‌ی خوب اقتصادی سامسونگ طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. A13 در واقع جانشین گوشی موفق A12 به شمار می‌آید. سامسونگ برای این دیوایس اقتصادی از پردازنده‌ اگزینوس ۸۵۰ بهره گرفته که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی ۶ اینچی و از نوع IPS بوده که تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌کند و از کیفیت مناسبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اندروید ۱۲ و باتری بسیار خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

 

۳. سامسونگ گلکسی A53 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

سامسونگ گلکسی A53 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل بر اینچ استفاده کرده که نرخ به‌روزرسانی آن به ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی‌اش به ۸۰۰ نیت می‌رسد که برای یک میان‌رده فوق‌العاده است. دوربین ۴ گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از تکنولوژی ۵G از دیگر مشخصات برجسته این کهکشانی سامسونگ هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

 

۴. سامسونگ گلکسی S21 FE مدل ۲۵۶ گیگابایتی

سامسونگ گلکسی S21 FE از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد که قلب تپنده‌ی پرچم‌داران خانواده‌ی S21 بوده، از هشت گیگابایت رم برخوردار است و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. نمایشگر S21 FE از نوع داینامیک امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بوده که پوشش مستحکم گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌کند. همچنین دوربین این گوشی از یک ماژول ۳ گانه ۱۲+۸+۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که شامل لنزهای واید، اولتراواید و تله‌فوتو می‌شوند. باتری گوشی هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که یک روز کامل را با شما همراهی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

 

۵. سامسونگ گلکسی A73 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

A73 سامسونگ به یک نمایشگر سوپر امولد پلاس ۶.۷ اینچی فوق‌العاده با کیفیت مجهز شده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. سامسونگ از اسنپدراگون ۷۷۸ به عنوان قلب تپنده این گوشی بهره گرفته که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی آن را همراهی می‌کنند. ماژول ۴ گانه دوربین شامل دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی و اندروید ۱۲ از دیگر ویژگی‌های خوب گلکسی A73 سامسونگ به شمار می‌آیند. اگر به دنبال یک میان‌رده خوب و قدرتمند هستید، A73 قطعا می‌تواند جزو گزینه‌هایتان باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A73 5G SM-A736B/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۶. سامسونگ گلکسی A23 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

گلکسی A23 جزو ارزان‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ است که این روزها می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته این ارزانی به معنای وجود قابلیت‌های دست پایین و امکانات کم نیست. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام مجهز شده که یک پردازنده میان‌رده اقتصادی اما با پرفرمنس بهتر نسبت به همرده‌های اگزینوس خود به شمار می‌رود. نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، ماژول ۴ گانه دوربین ۲+۲+۵+۵۰ مگاپیکسلی، فیلمبرداری ۴k، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزودن کارت حافظه و اندروید ۱۲ قابل ارتقا به نسخه‌های جدید از جمله ویژگی‌های ارزشمند A23 هستند که در رنج قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان آن را به گزینه خوبی برای خرید تبدیل کرده‌اند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 SM-A235 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

 

۷. سامسونگ گلکسی A53 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

سامسونگ گلکسی A53 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل بر اینچ استفاده کرده که نرخ به‌روزرسانی آن به ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی‌اش به ۸۰۰ نیت می‌رسد که برای یک میان‌رده فوق‌العاده است. دوربین ۴ گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از تکنولوژی ۵G از دیگر مشخصات برجسته این کهکشانی جدید سامسونگ هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۸. سامسونگ گلکسی A13 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی اقتصادی سامسونگ میان کاربران طرفداران زیادی دارد. A13 در واقع جانشین گوشی موفق A12 به شمار می‌رود. سامسونگ برای این دیوایس اقتصادی از پردازنده‌ اگزینوس ۸۵۰ بهره گرفته که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی ۶ اینچی و از نوع IPS بوده که تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌کند و از کیفیت مناسبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اندروید ۱۲ و باتری بسیار خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۹. سامسونگ گلکسی A33 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

جانشین گوشی اقتصادی محبوب A32، چه از نظر قیمتی و چه از نظر امکانات گزینه‌ای است که خیلی‌ها را به سمت خودش می‌کشاند. گلکسی A33 از پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که از نظر عملکردی، یک پردازنده متوسط به حساب می‌آید. نمایشگر ۶.۴ اینچی این گوشی از نوع سوپر امولد بوده که می‌تواند تصاویر را به طور کاملا نرم با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی به نمایش بگذارد. با خرید این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت و به لطف دوربین ۴ گانه ۲+۵+۸+۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی واید می‌توانید تصاویر جذابی در نور کافی بگیرید. اندروید ۱۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی از دیگر مشخصات این میان‌رده خوب سامسونگ به حساب می‌آیند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G SM-A336E/DSN دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۰. سامسونگ گلکسی S23 اولترا مدل ۵۱۲ گیگابایتی

یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار، با دوربینی خارق‌العاده و پردازنده‌ای قدرتمند که دل طرفداران دو آتشه سامسونگ را می‌برد. گلکسی S23 اولترا با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت اگر چه قیمتی نجومی دارد، ولی با خرید آن مطمئنید که حداقل ۵ سال پرفرمنس بی‌نظیری از آن دریافت خواهید کرد. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی بهره‌مندی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰۰ برابری است که می‌تواند از کره ماه هم عکس‌های فوق‌العاده‌ای برایتان بگیرد. هر چند نمایشگر جذاب، قلم S Pen پر امکانات و البته پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با پرفرمنسی نزدیک به پردازنده آیفون ۱۴ پرو مکس دلایلی هستند که خیلی از علاقه‌مندان به پرچمداران سامسونگ را به سمت این گوشی می‌کشاند. البته رجیستر شدن آن به صورت قانونی هم در استقبال از آن بی‌تأثیر نیست.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 8 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.