آیبز ۱۰ گوشی ساده محبوب کاربران دیجی کالا (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) - آی بز

در دنیای مدرن امروزی گوشی‌های هوشمند‌های محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا کرده‌اند و روز‌به‌روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. در این میان، کاربرانی نیز هستند که علاقه‌ی چندانی به این گوشی‌های هوشمند ندارند و همچنان از گوشی ساده یا فیچرفون‌ استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۰ گوشی ساده محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

خرید گوشی ساده

۱. گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۵

گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۵، محبوب‌ترین گوشی ساده این شرکت در دیجی کالا است که ضمن ارائه قابلیت‌های خوب و داشتن قیمتی مناسب توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این گوشی کلاسیک مجهز به نمایشگر ۱.۷ اینچی از جنس LCD است و از دو سیم‌کارت هم‌زمان فعال پشتیبانی می‌کند. صفحه‌کلید این گوشی بسیار نرم است و باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را برای ۶۱۹ ساعت در حالت استندبای و همچنین ۱۴ ساعت مکالمه فراهم می‌کند.

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS FA دو سیم کارت

 

گوشی ساده دیجی کالا

۲. گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۶۶۰ Flip

دیگر گوشی ساده محبوب نوکیا در دیجی کالا، مدل ۲۶۶۰ Flip است که از یک نمایشگر تاشوی ۱.۷ اینچی LCD بهره می‌برد. حروف فارسی روی صفحه‌کلید این گوشی دیده می‌شود و تایپ کردن با آن بسیار لذت است. نوکیا برای این گوشی ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته و از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین ۰.۳ مگاپیکسل آن اشاره کرد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 2660 Flip دو سیم کارت

 

گوشی دکمه ای

۳. گوشی موبایل نوکیا مدل ۵۷۱۰ XpressAudio

از بین فیچرفون‌های نوکیا، گوشی ۵۷۱۰ XpressAudio به دلیل طراحی جالب و قرارگیری هدفون بلوتوثی درون پنل پشتی آن، محبوبیت خوبی بین کاربران پیدا کرده است. این گوشی مجهز به ۲.۴ اینچی از جنس LCD است و بدنه‌ی پلاستیکی آن مقاومت زیادی در برابر ضربات دارد. پردازنده‌ی Unisoc T۱۰۷ این گوشی را ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی همراهی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از اینترنت ۴G اشاره کرد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 5710 XpressAudio دو سیم کارت

 

گوشی ساده دیجی کالا

۴. گوشی موبایل ارد مدل ۶۷۰۰

این فیچرفون از یک نمایشگر ۲.۴ اینچی از جنس TFT بهره می‌برد و صفحه‌کلید بسیار نرمی دارد. باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی شارژدهی بسیار خوبی ارائه می‌دهد و حافظه‌ی داخلی آن محدود به تعداد SMSها و مخاطبین شماست. پشتیبانی از منوی فارسی، دو سیم‌کارت فعال و دوربین ۰.۸ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی پرفروش ارد به شمار می‌رود.

گوشی موبایل ارد مدل 6700 دو سیم کارت

 

۵. گوشی موبایل جی‌ال‌ایکس مدل ۲۶۹۰ V

این گوشی موبایل به لطف ظاهر جذاب و لوکسش محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. این گوشی جی‌ال‌ایکس به یک نمایشگر ۱.۷ اینچی LCD IPS است و از ۲ سیم کارت به طور همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت جی‌ال‌ایکس به عنوان منبع انرژی این گوشی از یک باتری ۱۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که شارژدهی بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این گوشی از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل 2690 V دو سیم کارت

 

۶. گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۲۲ ۱۱۰

این گوشی کلاسیک جذاب نوکیا از یک نمایشگر ۱.۷ اینچیTFT بهره می‌برد و صفحه‌کلید بسیار نرمی دارد. باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی این گوشی شارژدهی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند. نوکیا برای این گوشی یک دوربین با سنسور QVGA، رادیو و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی SD نیز در نظر گرفته است.

گوشی موبایل نوکیا مدل 2022 110 دو سیم کارت

گوشی ساده دیجی کالا

۷. گوشی موبایل آلکاتل مدل ۲۰۵۳D

گوشی ساده‌ی آلکاتل مدل ۲۰۵۳D نمایشگر تاشوی ۲.۴ اینچی دارد که از کیفیت مناسبی برخوردار است. این گوشی صفحه‌کلید بسیار نرمی دارد و از یک باتری ۹۷۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه نیز استفاده می‌کند. وزن این گوشی بسیار سبک است و از یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. این محصول نوستالژیک مجهز به رادیو نیز است که از موج FM نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی رم و حافظه‌ی داخلی ندارد.

گوشی موبایل آلکاتل مدل 2053D-2AALIR1 دوسیم کارت

۸. گوشی موبایل جی‌ال‌ایکس مدل F8 Plus

این فیچرفون جی‌ال‌ایکس مقاومت بالایی در شرایط سخت و همچنین ضربات از خود نشان می‌دهد. نمایشگر این موبایل ۱.۷۷ اینچی است و صفحه‌کلید نرم با فونت درشت آن نیز حس بسیار خوبی هنگام تایپ کردن به کاربران القا می‌کند. باتری ۱۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این موبایل قادر است شارژدهی طولانی را ارائه دهد و از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل F8 Plus دو سیم کارت

گوشی ساده دیجی کالا

۹. گوشی موبایل نوکیا مدل ۵۳۱۰

این گوشی موبایل کلاسیک نوکیا دکمه‌های بسیار بزرگی دارد و کار کردن با صفحه‌کلید آن بسیار راحت است. نمایشگر ۲.۴ اینچی کیفیت مناسبی دارد و ۱۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار رم ۸ مگابایت پردازنده‌ی این گوشی را همراهی می‌کنند. در پنل پشتی شاهد قرارگیری دوربین VGA هستیم و باتری با میزان ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی آن نیز تا ۲۲ روز در حالت استندبای شارژدهی دارد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم‌ کارت

 

۱۰. گوشی موبایل اینوی مدل ۲۴۱

گوشی اینوی مدل ۲۴۱ به‌‌صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچ TFT مجهز شده و دکمه‌های صفحه‌کلید آن بسیار نرم است. باتری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این محصول در نظر گرفته شده که می‌تواند با شارژدهی خوبش رضایت کاربران را جلب کند. دو سیم‌کارت همزمان فعال، پشتیبانی از microSD و دوربین VGA از دیگر مشخصات این گوشی ساده حاضر در فروشگاه دیجی‌‌کالا به شمار می‌رود.

گوشی موبایل اینوی مدل 241 دو سیم کارت ظرفیت 32 مگابایت و رم 32 مگابایت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 13 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.