آیبز ۱۰ پاوربانک محبوب در دیجی کالا (۲۴ مرداد ۱۴۰۲) - آی بز

این روزها بهره‌گیری از پاوربانک اهمیت قابل توجهی بین کاربران گجت‌های هوشمند پیدا کرده است. پاوربانک‌ها در ابعاد، شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند که طبیعتاً بازه‌‌های قیمتی گوناگونی هم دارند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ پاوربانک دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

۱. پاوربانک شیائومی مدل ردمی ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت

پاوربانک شیائومی مدل ردمی، پرفروش‌ترین پاوربانک دیجی کالاست که ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و وزن سبک آن امکان حمل‌ونقل آن را بسیار آسان کرده است. این پاوربانک دو پورت خروجی USB و یک پورت‌ ورودی نوع USB-C و MicroUSB دارد. شارژر همراه ردمی از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن هم این امکان را به شما می‌دهد که دستگاهتان را چند بار شارژ کنید.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

۲. پاوربانک اکسیژن مدل OX110 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک اکسیژن مجهز به ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که دو خروجی  USB-A و  USB-C با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع دارد و از این طریق می‌تواند دو دستگاه هوشمند به طور همزمان شارژ کند. این محصول در برابر خطراتی نظیر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ مقاوم است. همچنین این پاوربانک مجهز به نشانگر LED، وزن بسیار سبک ۲۵۰ گرمی دارد.

پاوربانک اکسیژن مدل OX110 ظرفیت 10000 میلی‌ آمپر ساعت

۳. یوسمز مدل PB9 Mini ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه یوسمز مدل PB9 Mini، از جمله پاوربانک‌های بسیار سبک وزن موجود در بازار است که از توان خروجی ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. یک درگاه USB-A و یک ورودی USB-C روی این محصول تعبیه شده تا امکان شارژ هم‌زمان دو دستگاه را فراهم کند. این محصول از یک نمایشگر LED برای ارائه اطلاعات به کاربران بهره می‌برد.

پاور بانک یوسمز مدل power bank PB9 Mini ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۴. پاوربانک مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

از دیگر محصولات خوب شیائومی باید به پاوربانک Redmi PB200LZM با ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت اشاره کرد که با ویژگی‌هایی نظیر دو درگاه خروجی USB-C و MicroUSB، وزن ۴۵۰ گرمی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند. این پاوربانک مجهز به نشانگر LED برای اطلاع از وضعیت شارژ نیز است.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

۵. پاوربانک تسکو مدل TP803 ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این محصول ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی برای شارژ تمام تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌، GPS، دوربین‌ها و موارد دیگر بسیار مناسب است و از دو درگاه Micro USB و USB Type-C جهت شارژ بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از فناوری USB PD اشاره کرد. شارژ شدن این محصول نیز به ۴ ساعت زمان نیاز دارد.

پاوربانک تسکو مدل TP 803 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

۶. پاوربانک باسئوس مدل Amblight ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک پرفروش باسئوس، ظرفیتی ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد و به طور همزمان قادر است پنچ دستگاه را به سرعت شارژ کند. این محصول از فناوری شارژ سریع (PD) پشتیبانی می‌کند و روی بدنه‌ی آن نیز ۷ درگاه شامل ۴ پورت USB، دو پورت USB-C و یک میکرو USB دیده می‌شود. در نهایت باید به بدنه‌ی بسیار مقاوم این محصول اشاره کرد. همچنین یک نمایشگر نیز روی این محصول تعبیه شده که وضعیت شارژ را به کاربران اطلاع می‌دهد.

پاوربانک باسئوس مدل Amblight ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

۷. پاوربانک سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

اگر به دنبال یک پاوربانک بی‌سیم و باکیفیت هستید، برند سامسونگ مدل EB-U1200 را با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت به شما پیشنهاد می‌شود. این پاوربانک با داشتن دو خروجی USB-C و USB-A، امکان شارژ کردن همزمان سه دستگاه را به شما می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی فست‌شارژ کوالکام و شارژ PD نیز از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول به شمار می‌رود.

پاوربانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۸. پاوربانک انکر مدل PowerCore III ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک انکر مدل PowerCore III ده هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند. وزن ۱۵۰ گرمی این محصول، امکان حمل‌ونقل آن را بسیار آسان کرده است. جنس بدنه‌ی این کالا پلاستیکی بوده و به سرعت محصولات هوشمند شما را شارژ می‌کند. این پاوربانک مجهز به دو درگاه USB-C و USB-A است و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک انکر مدل PowerCore III  A1247 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۹. پاوربانک دبلیو یو دبلیو مدل U40 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این محصول پرفروش دبلیو یو دبلیو دارای دو پورت micro USB و USB-C است و از چهار کابل USB، میکرو USB، لایتنینگ و USB-C متصل نیز برای سهولت بیشتر کاربران بهره می‌برد. یک نمایشگر LED روی این پاوربانک دیده می‌شود که میزان شارژ باقی مانده را به شما نشان می‌دهد. میزان ولتاژ ورودی و خروجی در این پاوربانک ۵ ولت است و در برابر افزایش ولتاژ، دما و جریان محافظت شده است.

پاوربانک دبلیو یو دبلیو مدل U40 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

۱۰. پاوربانک بی‌سیم انکر A1641 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک مدل A1641، یکی از محصولات جدید انکر است که از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز بهره می‌برد و می‌تواند گجت‌های هوشمند با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را نیز شارژ کند. این محصول از شارژ سیمی ۲۰ واتی USB-C و ۱۸ واتی USB-A یا شارژ بی سیم ۷.۵ واتی بهره می‌برد. برای این پاوربانک یک خروجی USB-C و یک خروجی USB-A در نظر گرفته شده است. نشانگر LED این محصول اطلاعات لازم در مورد میزان شارژ پاوربانک را به شما می‌دهد.

پاوربانک بی‌سیم انکر مدل A1641 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 15 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.