آیبز ۱۰ ماوس ارزان قیمت باسیم که همین الان می‌توانید بخرید (خرداد ۱۴۰۲) - آی بز

آیا به دنبال خرید یک ماوس ارزان قیمت هستید؟ در این مقاله ۱۰ ماوس اقتصادی و ارزان قیمت را معرفی خواهیم کرد. همچنین در انتهای مقاله به این موضوع هم می‌پردازیم آیا خرید ماوس با سیم ارزان قیمت توجیه اقتصادی دارد یا خیر. از طرفی دیگر به این سوال هم پاسخ می‌دهیم آیا خرید چنین محصولاتی برای همه مناسب خواهد بود.

بسیاری از افراد دلشان نمی‌خواهد برای ماوس هزینه‌ی بسیار زیادی را صرف کنند. از طرفی دیگر، برای محیط‌های اداری یا سازمان‌ها از لحاظ اقتصادی و مالی توجیه درستی وجود ندارد تا برای تمامی کارمندهای شرکت، ماوس‌های بالا رده یا حتی میان رده خریداری شود.

از آنجایی که استفاده از فناوری بی سیم می‌تواند هزینه‌ی تمام شده‌ی محصولاتی مثل ماوس را افزایش دهد، در این مقاله به سراغ معرفی ماوس‌‌های ارزان قیمت با سیم رفته‌ایم. کاربرهای بسیار زیادی به دلیل دغدغه‌ی تمام شدن باتری‌های تعبیه شده روی ماوس، دلشان می‌خواهد ماوس ارزان قیمت با سیم را برای اهداف و کارهای خود خریداری کنند.

ماوس ونزو مدل V9

ماوس مخصوص بازی مدل RGB.G270

۳۳۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

تومان

در ادامه‌ی این مطلب، چند مورد از بهترین ماوس‌های ارزان قیمت موجود در وب‌سایت دیجی کالا معرفی می‌شود. لازم به ذکر است که انتخابِ محصولات موجود در این مقاله بر اساس نوع برند، کیفیت ساخت، نمره‌ی دریافتی توسط کاربران و صد البته ارزش خرید نسبت به قیمتشان انجام شده است. از طرفی، تلاش شده بهترین ماوس‌های ارزان قیمت تا سقف تقریبی ۱۵۰ هزار تومان معرفی شوند. همچنین، به دلیل نوسانات قیمت ارز و وضعیت اجناس در بازار، افت یا افزایش قیمت و همچنین موجود یا ناموجود شدن محصولات ممکن است رخ دهد. این مطلب بر اساس قیمت‌ ماوس های کامپیوتر و لپ تاپ در هفته‌ی دوم خرداد ۱۴۰۲ نوشته و تنظیم شده است.

۱. ماوس ایکس فورتک مدل BM750

ماوس ارزان قیمت

ماوس ایکس فورتک مدل BM750

ماوس ایکس فورتک مدل BM750 وزن به نسبت سبکی دارد. این ماوس از طریق اتصال با سیم به دستگاه‌های کامپیوتری متصل می‌شود. همچنین، محدوده‌ی دقت این ماوس ۸۰۰ تا dpi ۱۶۰۰ است. از دیگر قابلیت‌های این ماوس می‌توان به بی‌سر و صدا بودن صدای کلیک‌ها و قابلیت کار کردن با هر دو دست اشاره کرد.

۲. ماوس سادیتا مدل SM-411

ماوس ارزان قیمت

ماوس سادیتا مدل SM-411

ماوس سادیتا مدل SM-411 در ابعاد کوچک و وزن کم طراحی شده است. این دستگاه دارای ۴ کلید بوده و از طریق اتصال با سیم کار می‌کند. محدوده‌ی دقت ماوس سادیتا مدل SM-411 بین ۸۰۰ تا dpi ۱۶۰۰ است. طول کابلِ این ماوس، ۱۵۰ سانتی‌متر گزارش شده است. از قابلیت‌های این ماوس می‌توان به ارگونومی مناسب برای کار کردن با هر دو دست اشاره کرد.

۳. ماوس سادیتا مدل SM-410 OW

ماوس ارزان قیمت

ماوس سادیتا مدل SM-410 OW

ماوس سادیتا مدل SM-410 OW تنها ۵۰ گرم وزن دارد. این ماوس دارای ۴ کلید بوده و از طریق اتصال با سیم به سیستم‌های دیگر متصل می‌شود. محدوده دقت ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ و طول کابل ۱۲۰ سانتی‌متری از بارزترین مشخصات فنی این ماوس تلقی می‌شود.

۴. ماوس ایکس پی-پروداکت مدل XP-200A

ماوس ارزان قیمت

ماوس ایکس پی-پروداکت مدل XP-200A

ماوس ایکس پی-پروداکت مدل XP-200A وزن بسیار کم (۴۰ گرم) برخوردار بوده و از طریق اتصال با سیم به دستگاه‌های کامپیوتری متصل می‌شود. این ماوس دارای ۳ عدد کلید بوده و از طریق اتصال با سیم کار می‌کند. محدوده‌ی دقت این دستگاه ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ است.

۵. ماوس ای فورتک مدل ۶۲۰D

ماوس ارزان قیمت

ماوس ای فورتک مدل 620D

یکی دیگر از ماوس‌های ارزان قیمت موجود در بازار، ماوس ای فورتک مدل ۶۲۰D به شمار می‌رود. این ماوس با وزن ۸۸ گرم خود، ۳ عدد کلید دارد. نوع اتصال این دستگاه، با سیم بوده و صرفا محدوده‌ی دقت آن dpi ۸۰۰ است. این ماوس اپتیکال ارزان قیمت با تمامی سیستم‌های عامل سازگار است.

۶. ماوس ایسوس مدل B100

ماوس ارزان قیمت

ماوس ایسوس مدل B100

ماوس ایسوس مدل B100 به عنوان یک ماوس ارزان قیمت مشخصات فنی خوبی دارد. این ماوس، صرفا ۵۰ گرم وزن دارد. همچنین ۳ عدد کلید روی این ماوس تعبیه شده و کاربر می‌تواند با استفاده از هر دو دست خود این محصول را کنترل کند. اتصال ماوس ایسوس مدل B100 از طریق با سیم بوده و طول کابل ۱۱۰ سانتی‌متر گزارش شده است. محدوده‌ی دقت ماوس ایسوس مدل B100 از ۸۰۰ تا dpi ۱۶۰۰ گزارش شده است.

۷. ماوس لنوو مدل B100

ماوس ارزان قیمت

ماوس لنوو مدل B100

ماوس لنوو مدل B100 از دیگر ماوس‌های ارزان قیمت موجود در سطح بازار محسوب می‌شود. این دستگاه که صرفا ۳ عدد کلید و وزنی معادل ۵۰ گرم دارد، از طریق اتصال با سیم کار می‌کند. همچنین قابلیت کار کردن با هر دو دست برای این محصول صدق می‌کند.

این ماوس اپتیکال ارزان قیمت دارای محدوده‌ی دقت ۸۰۰ بوده و کابل آن تنها ۱۰۰ سانتی‌متر طول دارد. از طرفی دیگر، این محصول با ویندوز xp، ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ به خوبی سازگار است.

۸. ماوس کد ۴۷۱۰

ماوس کد 4710

ماوس کد ۴۷۱۰ موجود در دیجی کالا صرفا ۶۰ گرم وزن دارد. ۳ عدد کلید روی این ماوس تعبیه شده و این محصول از طریق اتصال با سیم کار می‌کند. دقت این دستگاه ارزان قیمت، dpi ۱۰۰۰ گزارش شده است. به دلیل کوچک بودن اندازه و سایزِ ماوس می‌توان از این محصول برای کار با لپ تاپ و نوت‌بوک هم بهره‌برداری کرد.

۹. ماوس اسکوو مدل BZ200

ماوس اسکوو مدل BZ200

ماوس اسکوو مدل BZ200 ۵۰ گرم وزن داشته و صرفا دو عدد کلید روی آن تعبیه شده است. اتصال این ماوس از طریق با سیم بوده و صرفا محدوده‌ی دقت dpi ۸۰۰ در این محصول دیده می‌شود. به این نکته باید دقت کرد که طول کابل این ماوس فوق‌العاده ارزان قیمت، تنها نیم متر است.

۱۰. ماوس مدل B100

ماوس مدل B100

یکی از ارزان قیمت‌ترین ماوس برای کامپیوتر و لپ تاپ، ماوس مدل B100 به شمار می‌رود. این محصول با وزن ۵۰ گرمی و ابعاد بسیار کوچک، دو عدد کلید داشته و از طریق اتصال با سیم کار می‌کند. محدوده‌ی دقت این ماوس صرفا dpi ۸۰۰ است. این ماوس ارزان قیمت برای اتصال به اندروید باکس از طریق خرید یک مبدل USB به درگاه گوشی هم قابل استفاده خواهد بود.

آیا خرید یک ماوس ارزان قیمت برای کامپیوتر منطقی و توجیه اقتصادی دارد؟

ماوس ارزان قیمت

اگر به دنبال خرید یک ماوس با کیفیت هستید که تا چند سال برای شما کاملا کارایی داشته باشد، بهتر است روی بودجه‌ی خود برای خرید ماوس کامپیوتر تجدید نظر کنید؛ چرا که اجناس معرفی شده در این مقاله از جنبه‌ی ماندگاری و طول عمر شاید دقیقا چیزی نباشند که شما به دنبال آنها هستید.

آیا می‌توان از یک ماوس ارزان قیمت برای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی استفاده کرد؟ به طور کلی به این سوال هم می‌توان پاسخ مثبت و هم پاسخ منفی داد؛ چرا که سطح انتظار خود را باید ابتدا مشخص کنید. در قدم بعدی باید به این مسئله هم دقت کرد که آیا قرار است به صورت حرفه‌ای به بازی‌های ویدیویی بپردازید یا خیر. در هر صورت، اگر سطح انتظار خود را کاملا پایین بیاورید، خرید یک ماوس ارزان قیمت شاید برای شما مناسب باشد. هر چند، برای بازی‌های ویدیویی شوتر (تیر اندازی) پیشنهاد می‌شود نسبت به خرید ماوس های ارزان قیمت گیمینگ اقدام کنید. به این دلیل که جنس بدنه و میزان عمر دکمه‌های کلیک و اسکرول به مراتب بیشتر از چیزی است که در محصولات این مقاله وجود دارد.

ماوس ونزو مدل V9

ماوس مخصوص بازی مدل RGB.G270

۳۳۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

تومان

مهم‌ترین پارامتری که باید هنگام خرید ماوس به آن توجه کنید، محدوده‌ی دقت است که بر حسب DPI گزارش می‌شود. برای یک استفاده‌ی راحت و خوب بهتر است که از یک ماوس با محدوده‌ی دقت ۸۰۰ تا dpi ۱۶۰۰ بهره ببرید. چنین محصولاتی برای کار شما مناسب خواهند بود.

با تمامی این تفاسیر و همان‌طور که در ابتدای این مقاله به آن متذکر شده‌ایم، خرید ماوس ارزان قیمت، برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که کارمندهایشان صرفا می‌خواهند به کارهای اداری بپردازند توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد. در غیر این صورت، خرید ۱۰ ماوس ارزان قیمت موجود در این مقاله برای گیمرهای حرفه‌ای، طراحان کاربلد و افرادی که می‌خواهند از یک ماوسِ با کیفیت با طول عمر چند ساله بهره‌برداری کنند، چندان ایده‌آل نخواهد بود.

سوال و جواب‌های رایج

آیا با ماوس های ارزان قیمت می‌توان بازی‌های ویدیویی را تجربه کرد؟

اگر سطح انتظار خود را کاملا پایین بیاورید، خرید یک ماوس ارزان قیمت شاید برای شما مناسب باشد. هر چند، برای بازی‌های ویدیویی شوتر (تیر اندازی) پیشنهاد می‌شود نسبت به خرید ماوس های ارزان قیمت گیمینگ اقدام کنید.

خرید ماوس ارزان قیمت با سیم برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟

بسیاری از افراد دلشان نمی‌خواهد برای ماوس هزینه‌ی بسیار زیادی را صرف کنند. از طرفی دیگر، برای محیط‌های اداری یا سازمان‌ها از لحاظ اقتصادی و مالی توجیه درستی وجود ندارد تا برای تمامی کارمندهای شرکت، ماوس‌های بالا رده یا حتی میان رده خریداری شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 30 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها