آیبز ۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۲۹ مرداد ۱۴۰۲) - آی بز

ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی‌ها دوست دارند یکی از آن‌ها را در کنار گوشی و لپ‌تاپ داشته باشند. برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان اقدام کنند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ ساعت هوشمند محبوب دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

 

۱. ساعت هوشمند بلک تایم مدل R8 Max

ساعت هوشمند بلک تایم مدل R8 Max به عنوان یکی از های‌کپی‌های اپل واچ سری ۸ روانه بازار شده است. ساعت R8 Max از یک نمایشگر ۱.۵۴ اینچی بهره می‌برد و قابلیت مکالمه نیز دارد. هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در این ساعت پشتیبانی می‌شوند و سنسورهای سلامتی آن نیز فعال هستند. تم‌های متنوع و زیبا و پایش فعالیت‌های ورزشی از دیگر مشخصات خوب R8 Max به شمار می‌آیند.

ساعت هوشمند بلک تایم مدل R8 Max

 

۲. سامسونگ گلکسی واچ ۵ مدل ۴۴ میلی‌متری

گلکسی واچ ۵ سامسونگ، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است. پردازنده‌ی اگزینوسW۹۲۰ سامسونگ هم این ساعت هوشمند را همراهی می‌کند که سبب شده تا در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و جذابی را از این ساعت هوشمند شاهد باشید. باتری با میزان ظرفیت ۴۱۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی این محصول شارژدهی خوبی ارائه می‌دهد. این ساعت ضدآب است و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ نیز دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

 

۳. ساعت هوشمند مدل HW23 Pro Radiant

این ساعت هوشمند باکیفیت که طراحی بسیار جذابی دارد، از یک نمایشگر ۱.۵۲ اینچی LCD بهره می‌برد که رزولوشن HD را به نمایش می‌گذارد. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت مقاومت خوبی در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد. باتری ۱۰ روزه، بهره‌گیری از سنسورهای متنوع و استاندارد ضد آب IP67 از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند مدل HW23 Pro Radiant

۴. ردمی واچ ۲ لایت شیائومی

ردمی واچ ۲ لایت، ساعت هوشمند محبوب شیائومی است که قابلیت‌های خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. نمایشگر این ساعت هوشمند ۱.۳۵ اینچ اندازه دارد و از رزولوشن HD بهره می‌برد. این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری آب قابل استفاده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول شیائومی می‌توان به عمر باتری ۱۰ روزه، بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی و وزن ۳۵ گرمی آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite طرح بند سلیکونی

۵. اپل واچ اولترا ۴۹ میلی‌متری

ساعت هوشمند جان‌سخت اپل که برای استفاده ورزشکاران طراحی شده، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۹۲ اینچ و رزولوشن ۴۱۰×۵۲۰ پیکسل از نوع Retina LTPO OLED مجهز شده است. باتری با ظرفیت ۵۴۲ میلی‌آمپر‌ ساعت هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید ۳۶ ساعت را دارد. طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی و فناوری‌های پیشرفته در این ساعت هوشمند در دسترس است.

ساعت هوشمند اپل واچ مدل Ultra 49 mm Alpine Loop

۶. ساعت هوشمند مدل HK43 Radiant

این ساعت که مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته، مجهز به نمایشگر ۱.۳۶ اینچی HD است. این گجت پوشیدنی گواهی IP68 دارد و با هر دو گوشی اندرویدی و iOS سازگار است. باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز طی ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و در استفاده معمولی تا ۷ روز شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به حسگرهای متعدد ورزشی و قابلیت مکالمه آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل HK43 Radiant

۷. ساعت هوشمند مدل C21 ULTRA

ساعت هوشمند مدل C21 ULTRA، یکی از پربازدیدترین ساعت‌های هوشمند دیجی کالاست که ظاهری منحصر‌به‌فرد دارد و از نمایشگر ۱.۳۲ اینچی IPS بهره می‌برد. شارژدهی این ساعت به لطف باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن به ۳ روز نیز می‌رسد. این ساعت هوشمند گواهی ضدآب IP68 را دارد و از طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند طرح اسپرت مدل C21 ULTRA

 

۸. ساعت هوشمند ویرفیت مدل X8 ULTRA

اگر به دنبال یک اپل واچ اولترای های‌کپی با کیفیت بسیار خوب هستید، ویرفیت مدل X8 ULTRA گزینه‌ی بسیار خوبی به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند یک نمایشگر ۲.۰۸ اینچی دارد که از رزولوشن ۳۸۰ در ۴۵۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن تا دو روز شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را نیز دارد. تمام سنسورهای ساعت فعال هستند و از گواهی ضدآب IP67 نیز بهره می‌برد.

ساعت هوشمند ویرفیت مدل X8 ULTRA

۹. ساعت هوشمند میبرو لایت ۲

ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ در عین داشتن قیمتی مناسب، قابلیت‌های خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این ساعت مجهز به نمایشگر ۱.۳ اینچی AMOLED است که گواهی ضدآب و ضدگردوغبار IP68 را نیز دارد. باتری ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی میبرو تا ۱۲ روز در استفاده‌های عادی شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد و قابلیت مکالمه نیز دارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از ۶۰ حالت ورزشی مختلف اشاره کرد.

ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite2 به همراه بند

۱۰. اپل واچ سری ۸ مدل ۴۵ میلی‌متری

اپل واچ سری ۸، جدیدترین پرچم‌دار اپل است که از نمایشگر ۱.۹ اینچی LTPO OLED بهره می‌برد. یک باتری با شارژدهی ۱۸ ساعته (در حالت کم‌مصرف، ۳۶ ساعت) به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده و از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت تا عمق ۵۰ متری آب مقاوم است و قدرت خود را از تراشه‌ی S8 می‌گیرد. طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های ورزشی و سلامتی در این ساعت اپل در دسترس است.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 20 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.