آیبز گلکسی M04 سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد - آی بز

گلکسی M04، گوشی اقتصادی جدید سامسونگ است که شایعات و گمانه‌زنی‌های مربوط به آن مدت‌هاست در شبکه‌‌های مجازی مطرح شده است. این گوشی هوشمند جدید ماه جولای در گیک‌بنچ دیده شده و همین چند هفته پیش نیز در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی BIS قرار گرفته؛ بنابراین انتظار می‌رود که خیلی زود شاهد معرفی گلکسی M04 در بازار جهانی باشیم. در حالی که سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از این گوشی هوشمند فاش نکرده، اکنون گوشی اقتصادی جدید این شرکت در وب‌سایت Wi-Fi Alliance ظاهر شده که از این طریق می‌توانیم به اطلاعات جدیدی در مورد آن دسترسی پیدا کنیم.

گلکسی M04 سامسونگ با شماره مدل SM-M045F/DS در وب‌سایت مذکور قرار گرفته که بر اساس آن این گوشی با پشتیبانی از Wi-Fi تک بانده عرضه می‌شوند. ظاهراً این گوشی هوشمند اقتصادی تنها از باند ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از باند ۵ گیگاهرتز نشده است. همچنین سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد که رابط کاربری OneUI 4.0 سامسونگ را اجرا خواهد کرد.

به جز پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان فعال، Wi-Fi Alliance اطلاعات خاصی را در مورد این گوشی هوشمند جدید فاش نکرده است. اما طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، گلکسی M04 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی LCD است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۶۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۱۹:۹ و تراکم پیکسلی ۲۹۵ ppi پشتیبانی خواهد کرد. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره‌ی نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

گلکسی M04 سامسونگ

طبق اطلاعاتی که پیش‌تر از وب‌سایت گیک‌بنچ مطرح شده، سامسونگ از هلیو G35 مدیاتک با پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR Rogue GE8320 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند استفاده می‌کند. این تراشه‌ی به هشت هسته‌ی ARM Cortex-A53 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز مجهز شده که هر هشت هسته‌ی آن با فرکانس کاری یکسان کار می‌کنند. این گوشی هوشمند جدید در تست‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای بنچمارک موفق شد به ترتیب ۳۵۵۶ و ۸۰۲ امتیاز به دست بیاورد. احتمالاً در کنار تراشه‌ی هلیو G35 مدیاتک شاهد قرارگیری ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهیم بود.

در ماه ژوئن، رندرهای سامسونگ گلکسی M04 Core لو رفت و طبق آن‌ها این گوشی اقتصادی در سه رنگ مشکی، سبز و برنزی عرضه خواهد شد. سامسونگ ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند سیستم دوربین تک سنسوره را تعبیه کرده که دوربین اصلی آن یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. همچنین دکمه‌های کنترل فیزیکی در دو طرف گوشی قرار دارند و اسکنر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور این گوشی ادغام شده است. با توجه به اقتصادی بودن این محصول جدید سامسونگ، حاشیه‌های زیادی اطراف صفحه‌نمایش آن دیده می‌شود.

گفته می‌شود که یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد که با شارژر ۱۵ واتی انرژی مجدد آن تأمین می‌شود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند اقتصادی می‌توان به بهره‌گیری از پورت USB-C، جک هدفون و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت اشاره کرد.

منبع: Mysmartprice

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 12 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها