آیبز وان‌پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و شارژ ۱۰۰ واتی عرضه می‌شود - آی بز

چند روز قبل اعلام شد که وان‌پلاس ۱۱ پرو تحت عنوان وان‌پلاس ۱۱ راهی بازار می‌شود. بنابراین حالا مدل استاندارد نسل جدید وان‌پلاس از امکانات بسیار جذابی بهره می‌برد. در این میان مشخص نیست که وان‌پلاس چه برنامه‌هایی برای مدل پرو دارد و آیا در نهایت این گوشی راهی بازار می‌شود یا نه. حالا یکی از افشاگران مشهور، تمام مشخصات کلیدی وان‌پلاس ۱۱ را لو داده است.

طبق اعلام این افشاگر، وان‌پلاس ۱۱ از نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO با رزولوشن ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. حفره‌ی نمایشگر در سمت چپ بخش فوقانی تعبیه شده و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر قرار دارد. این گوشی قرار است با جدیدترین چیپست پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار شود. انرژی گوشی از طرف باتری دو بخشی با مجموع ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی، کاربران برای شارژ کردن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند.

در رابطه با دوربین‌ها هم قرار است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی روبرو شویم. با توجه به LTPO بودن نمایشگر، احتمالا رفرش ریت متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند و در نتیجه با عمر باتری مناسبی روبرو خواهیم شد. همچنین احتمالا همان دوربین سلفی استفاده شده برای وان‌پلاس ۱۰ پرو هم برای این گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طبق برخی شایعات مطرح شده، این گوشی با رم بین ۸ تا ۱۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. باید ببینیم گوشی وان‌پلاس ۱۱ در چه تاریخی رسما معرفی خواهد شد.

منبع: GizmoChina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 20 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها