آیبز نوکیا G11 پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و عمر باتری ۳ روزه معرفی شد - آی بز

مدتی قبل نوکیا از گوشی G11 رونمایی کرد و حالا نوبت به معرفی مدل پلاس این گوشی رسیده است. نوکیا G11 پلاس از نمایشگر ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بخش فوقانی این نمایشگر شاهد بریدگی قطره‌ای شکل هستیم که درون آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

از ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توانیم به بهره‌گیری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم که یک سنسور ۲ مگاپیکسلی هم آن را همراهی می‌کند. پنل پشتی بافت جذابی دارد و مانند بسیاری از گوشی‌های پایین‌رده، حسگر اثر انگشت در همین پنل تعبیه شده است.

نوکیا G11 پلاس

نوکیا هنوز نام تراشه‌ی استفاده شده برای این گوشی را اعلام نکرده ولی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در کنار تراشه انجام وظیفه می‌کنند. نوکیا وعده داده که این گوشی دو نسخه‌ی بعدی اندروید را دریافت خواهد کرد و اگرچه نام نسخه‌ی فعلی اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد با اندروید ۱۲ به دست کاربران می‌رسد.

نوکیا وعده داده که گوشی G11 پلاس از عمر باتری سه روزه بهره می‌برد ولی هنوز مشخصات دقیق باتری اعلام نشده است. با توجه به اینکه مدل استاندارد از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، این گوشی بدون شک باتری بزرگ‌تری خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این گوشی با چه قیمتی و در چه تاریخی راهی بازار می‌شود.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 29 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها