آیبز موتورولا ریزر ۵G با طراحی مشابه نسل قبلی راهی بازار می‌شود - آی بز

به نظر می‌رسد موتورولا ریزر خیلی زود از مرکز توجه خارج شد که بخشی از این موضوع به وجود خبرهای مهم‌تری برمی‌گردد و همچنین باید به گوشی‌های گلکسی Z Flip و گلکسی Z Fold 2 اشاره کنیم که طی ماه‌های اخیر سروصدای زیادی راه انداخته‌اند.
همانند کاری که سامسونگ برای گلکسی Z Flip انجام داده، حالا موتورولا می‌خواهد مدل ۵G گوشی تاشو ریزر را روانه‌ی بازار کند. لنوو (شرکت مالک برند موتورولا) ماه‌ها قبل اعلام کرده بود که نسخه ۵G این گوشی در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار می‌شود که به نظر می‌رسد این شرکت قرار است وعده خود را عملی کند.
حالا در همین زمینه، یکی از افشاگران به نام Ishan Agarwal تصاویر رندر مربوط به این گوشی را منتشر کرده که همان طراحی موتورولا ریزر را نشان می‌دهند.

همچنین این افشاگر خاطرنشان کرده که این گوشی از تراشه ۵G اسنپدراگون ۷۶۵G بهره می‌برد که از جمله گوشی‌های مجهز به آن می‌توانیم به وان‌پلاس Nord و احتمالا پیکسل ۵ اشاره کنیم. انتظار می‌رود این گوشی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به همراه باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به دست کاربران برسد.
برای مقایسه باید بگوییم که مدل اصلی ریزر مجهز به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی بود. با وجود استفاده از باتری بزرگتر، وزن این گوشی از ۲۰۵ گرم به ۱۹۰ گرم رسیده است.

منبع: Android Police

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 22 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها