آیبز معرفی ۲۳ پاوربانک کوچک؛ سبک و جیبی اما کارآمد! - آی بز

در این مطلب به معرفی ۲۳ پاوربانک کوچک و جذاب می‌پردازیم که هم ظرفیت مناسبی دارند و هم از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB



۱. شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB208 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه جیبی

نخستین شارژر همراه، گران‌ترین پاوربانک جیبی این لیست است که توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این محصول که فقط ۲۰۴ گرم وزن دارد، یک منبع تغذیه‌ی ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی به حساب می‌آید که می‌تواند گوشی شما را با سرعت بسیار بالایی به تعداد دفعات زیاد شارژ کند. این محصول با پشتیبانی از فناوری شارز سریع، امکان شارژ تبلت را هم به کاربران می‌دهد. برای این شارژر همراه ۴ ورودی و خروجی در نظر گرفته شده که شامل دو خروجی USB Type-C و دو ورودی USB-A می‌شوند. همچنین با این دستگاه می‌توانید ۴ دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید.

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB208 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

۲. پاوربانک کوچک انکر مدل PowerCore Metro A1246 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک جیبی

پاوربانک انکر مدل PowerCore Metro A1246 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت یک پاوربانک سبک ۱۹۲ گرمی است که اندازه‌ی ان حتی از یک خودکار هم کوچک‌تر است اما با این حال با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت قادر است در شرایط سخت در کنار شما باشد. سرعت این شارژر به ۲۵ وات می‌رسد که یعنی می‌توانید گوشی یا تبلت خود را با سرعت بسیار خوبی شارژ کنید. یک ورودی USB-C با سرعت ۲۵ وات و USB-A با سرعت ۲۲.۵ وات هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده تا بتوانید دو محصول را به صورت همزمان با آن شارژ کنید.

پاوربانک انکر مدل PowerCore Metro A1246 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۳. شارژر همراه بی‌سیم مایپو مدل Power Cube 10000 Plus ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک سبک

پاوربانک بی‌سیم مایپو مدل Power Cube 10000 Plus قادر است گوشی شما را به صورت وایرلس شارژ کند. در نتیجه گوشی شما باید از این قابلیت بهره ببرد. این دستگاه از سه درگاه خروجی شامل یک USB-C و دو USB-A هم بهره می‌برد تا در صورت عدم تمایل به استفاده از قابلیت بی‌سیم، بتوانید با کابل گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید. این محصول از فناوری شارژ سریع بهره برده و علی‌رغم اندازه‌ی بسیار کوچک و جمع و جور خود، قادر است یک گوشی با باتری تقریبا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را به راحتی ۲ بار شارژ کند.

پاوربانک بی سیم مایپو مدل Power Cube 10000 Plus ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت

۴. پاوربانک کوچک انکر مدل ۶۲۱ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه سبک

پاوربانک ۱۵۰ گرمی انکر مدل ۶۲۱ یک محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند در شرایط اضطراری واقعاً نجات‌بخش باشد. نمی‌توان با این میزان ظرفیت از این پاوربانک همیشه استفاده کرد چون نهایتا یک بار می‌تواند گوشی شما را شارژ کند. این دستگاه که مخصوصا برای گوشی‌های اپل طراحی شده قادر است با سرعت ۷.۵ وات گوشی‌های سری آیفون ۱۳ و ۱۲ را شارژ‌ کند. آهنربای آن هم بسیار قدرتمند است و گوشی را به شدت به خود می‌چسباند. این محصول یک کابل دو سر Type-C هم دارد تا فرایند شارژ خود دستگاه با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

پاوربانک انکر مدل 621 ظرفیت 5000 میلی آمپر

۵. شارژر همراه سامسونگ مدل ۲۵W EB-P3300 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک سبک

یک پاور بانک کوچک قوی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت و وزن ۲۴۰ گرم که قادر است به راحتی گوشی شما با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را ۲ بار شارژ کند. این دستگاه از فناوری شارژ سریع سوپر فست پشتیبانی می‌کند و توان حداکثری آن هم به ۲۵ وات می‌رسد. یک کابل دو سر Type-C هم به همراه آن عرضه شده که کیفیت بالایی دارد. همچنین یک پورت USB-A هم برای آن در نظر گرفته شده تا بتوانید دو محصول را به صورت همزمان با آن شارژ کنید.

پاوربانک سامسونگ مدل 25W EB-P3300 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۶. پاوربانک کوچک راوپاور مدل RP-PB186 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک سبک

اگر به دنبال خرید یک پاوربانک سبک و کوچک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر هستید، RP-PB186 می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. یک پاور بانک با قابلیت شارژ سریع که می‌تواند گوشی‌هایی با ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را به راحتی، حداقل ۲ بار شارژ کند. از جمله مزایای این محصول بهره‌مندی از کابل USB-C و کیف مسافرتی درون بسته‌بندی است که شما را از خرید آن‌ها بی‌نیاز می‌کند. سرعت نهایی این پاوربانک از طریق پورت USB-C به ۲۹ وات می‌رسد که عدد بسیار خوبی است. این محصول همچنین از یک پورت USB-A هم بهره می‌برد. از جمله امکانات این پاوربانک می‌توان به ایمنی کامل آن در برابر خطراتی نظیر تغییرات دما، نوسانات برق، اضافه جریان ورودی و خروجی و… اشاره کرد.

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB186 ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت

۷. شارژر همراه انکر مدل PowerCore Metro Slim ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه سبک

این پاوربانک ۲۰۰ گرمی فوق‌العاده باریک و سبک است و با ظرفیت بسیار خوبی هم که دارد، می‌تواند به یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی موبایل شما تبدیل شود. این محصول از سه پورت بهره می‌برد که شامل USB-C و MicroUSB به عنوان ورودی و USB-A به عنوان خروجی می‌شوند. بدین ترتیب می‌توانید بیش از یک دستگاه را با آن شارژ کنید.

پاوربانک انکر مدل PowerCore Metro Slim ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۸. پاوربانک کوچک باسئوس مدل PPBD2-1020 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه سبک

این پاوربانک که حدودا ۲۰ وات سرعت دارد، می‌تواند گوشی شما را با سرعت بسیار خوبی شارژ کند. این محصول که از پلی‌کربنات با پوشش هاشوری بهره می‌برد، کیفیت ساخت بالایی داشته و به سادگی خراب نمی‌شود. از جمله امکاناتی که این محصول در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به فناوری شارژ سریع، دکمه‌ای برای خاموش و روشن کردن شارژر همراه، سه پورت شامل دو پورت USB-A و یک پورت USB-C، نشانگر LED، وزن کم (۲۰۰ گرم) و سرعت بالا اشاره کرد. همچنین یک کابل تبدیل USB-A به USB-C هم درون بسته‌بندی آن وجود دارد.

پاوربانک باسئوس مدل PPBD2-1020 ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

۹. شارژر همراه پاورولوجی مدل PPBCHA04 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

سبک ترین پاوربانک

یکی از سبک ترین پاوربانک های این لیست، همین مدل است که فقط ۱۷۹ گرم وزن دارد و از پلاستیک بسیار باکیفیتی هم ساخته شده که در همان تجربه‌ی نخست متوجه این موضوع خواهید شد. این دستگاه از سه پورت بهره می‌برد که شامل دو پورت USB-C و یک پورت USB-A می‌شود. همچنین یک نمایشگر هم برای آن در نظر گرفته شده که شارژ باقی‌مانده را برایتان به نمایش می‌گذارد. سرعت نهایی این شارژر همراه به ۲۰ وات می‌رسد که برای شارژ گوشی و تبلت، سرعت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA04 ظرفیت 10000 میلی‌ آمپر ساعت

۱۰. پاوربانک کوچک شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

سبک ترین شارژر همراه

شیائومی یکی از بهترین برندهای تولیدکننده‌ی شارژر همراه و Mi Power Bank 3 Ultra Compact هم یکی از بهترین محصولات سبک آن است که قادر است با سرعت بسیار خوبی، گوشی یا تبلت شما را شارژ کند. این محصول اگرچه ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و وزن آن هم فقط به ۲۰۰ گرم می‌رسد اما با این حال برای شارژ همزمان انواع و اقسام دستگاه‌ها مناسب است. این محصول چهار خروجی دارد که شامل دو پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک پورت MicroUSB می‌شوند.

 پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۱۱. شارژر همراه انرجایزر مدل UE10065PQ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

سبک ترین پاوربانک

شارژر همراه انرجایزر یک محصول ۲۲۰ گرمی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند گوشی یا تبلت را با سرعت حداکثر ۱۸ وات از طریق همان کابل اوریجینال گوشی شارژ کند. این محصول فوق‌العاده باکیفیت بوده و از گوشی شما در برابر آسیب‌ها و خطرات ناشی از نوسانات و… هم محافظت می‌کند. این محصول امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان را هم دارد و به لطف فناوری شارژ سریع قادر است یک گوشی آیفون را در مدت ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۵۰٪ شارژ کند.

پاوربانک انرجایزر مدل UE10065PQ ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت

۱۲. پاوربانک کوچک گودلاک مدل GL001 ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

سبک ترین شارژر همراه

یکی از عجیب‌ترین و شاید بتوان گفت خاص‌ترین شارژر همراه موجود در بازار، محصول شرکت گودلاک است که از لحاظ کیفیت و کارایی، توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند. وزن این محصول که کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی دارد فقط به ۱۵۰ گرم می‌رسد که آن را به یکی از سبک ترین پاوربانک های این لیست تبدیل کرده است. این محصول فقط ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که باعث شده خیلی نتوانید روی آن به عنوان شارژر همراه تبلت حساب کنید. همینکه بتواند گوشی، دوربین، ساعت، بادز و… را شارژ کند، وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام داده است. این پاور بانک دارای چراغ قوه و فندک شارژی المنتی است که ارزش خرید آن را دوچندان کرده است.

پاوربانک گودلاک مدل GL001 ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت

۱۳. شارژر همراه موفی مدل Powerstation Mini ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

سبک ترین پاوربانک

شارژر همراه موفی مدل Powerstation Mini با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری خود می‌تواند گوشی با باتری کم‌ظرفیت را ۱.۵ بار به راحتی شارژ کند. این محصول از دو درگاه خروجی USB-A و USB-C بهره می‌برد تا بتوانید دو دستگاه را به صورت همزمان با آن شارژ کنید. این محصول ۱۳۱ گرم وزن دارد تا یکی از سبک ترین پاوربانک های این لیست لقب بگیرد. این شارژر همراه انرژی یک گوشی، تبلت کوچک و تبلت بزرگ را به ترتیب برای ۱۸، ۶ و ۴ ساعت کار بیشتر تأمین می‌کند.

پاوربانک موفی مدل Powerstation Mini ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

۱۴. پاوربانک کوچک انکر مدل PowerCore Select A1223 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

سبک ترین شارژر همراه

می‌رسیم به محصول دیگری از انکر که ۱۷۵ گرم وزن دارد و به لطف ظرفیت بالای خود، قادر است یک گوشی را به راحتی تا دو بار شارژ کند. این محصول کیفیت ساخت بالایی هم داشته و به لطف یک ورودی MicroUSB و دو خروجی USB-A قادر است دو گوشی را به صورت همزمان و با سرعت بالایی شارژ کند.

پاوربانک انکر مدل PowerCore Select A1223 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۱۵. شارژر همراه اکستروم مدل APB10KP15 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه کوچک ارزان

شارژر همراه اکستروم یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در دیجی‌کالا است که از یک درگاه  Type-C، یک درگاه USB-A و یک درگاه Micro USB بهره می‌برد و با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود با سلول‌های گرید A، این اجازه را می‌دهد تا بتوانید از تمامی ظرفیت حقیقی آن برای شارژ گوشی یا تبلت استفاده کنید. همچنین یک LED هم روی آن تعبیه شده تا بتوانید میزان شارژ آن را پایش کنید. این محصول از فناوری شارژ سریع QC 3.0 بهره برده و سرعت آن هم به ۲۰ وات می‌رسد. این محصول با وزن ۱۱۰ گرم، یکی از سبک ترین پاوربانک های این لیست است.

پاوربانک اکستروم مدل APB10KP15 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۱۶. پاوربانک کوچک مک دو دو مدل MC-6030 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه کوچک ارزان

شارژر همراه شماره‌ی ۱۶ محصولی است از شرکت مک دو دو با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت و وزن ۱۶۸ گرم که قادر است انواع و اقسام دستگاه‌های دیجیتال از گوشی و تبلت گرفته تا ساعت، بادز، دوربین و… را شارژ کند. این محصول که در برابر ضربه هم مقاوم است از گوشی شما در برابر نوسانات و قطع برق محافظت می‌کند. شرکت سازنده روی آن یک درگاه خروجی از نوع USB-A و دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB-C تعبیه کرده تا بتوانید محصولات خود را با سرعت خوبی شارژ کنید.

پاوربانک مک دو دو مدل MC-6030 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۱۷. شارژر همراه تسکو مدل TP 845 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاور بانک کوچک ارزان

تسکو یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی لوازم جانبی در ایران است که با عرضه‌ی این شارژر همراه توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند. این محصول که از دو پورت USB-A بهره می‌برد قادر است دو گوشی را به صورت همزمان شارژ کند و ظرفیت خوب آن هم سبب شده تا به راحتی بتواند دو بار یک گوشی را شارژ کند. این محصول ۱۸۱ گرم وزن دارد و برای شارژ انواع و اقسام گجت هوشمند هم مناسب است.

پاوربانک تسکو مدل TP 845 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۱۸. پاوربانک کوچک ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه کوچک ارزان

نمی‌توان مطلبی در رابطه با بهترین پاوربانک‌ها نوشت اما از ای‌دیتا نامی نبرد. شرکتی پرآوازه با محصولاتی خارق‌العاده که P10000QCD یکی از آن‌هاست. این شارژر همراه ۱۷۳ گرمی دو پورت USB-A و یک پورت USB-C دارد که به شما اجازه می‌دهد سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. همچنین پشتیبانی از انواع و اقسام فناوری‌های شارژ سریع سبب شده بتوانید گوشی‌های مختلفی را بدون هیچ مشکل با سرعت بسیار بالایی به وسیله‌ی آن شارژ کنید.

پاوربانک ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۱۹. شارژر همراه اکستروم مدل APB10K20W ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک کوچک جیبی

برند AXTROM با در اختیار داشتن فناوری پیشرفته در زمینه تولید لوازم جانبی، محصولاتی متنوع و باکیفیت را روانه بازار کرده است که شارژر همراه APB10K20W یکی از آن‌هاست. محصولی با فقط ۱۰۰ گرم وزن و در عین حال ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی که قادر است گوشی شما را با سرعت بسیار خوب ۲۰ وات شارژ کند. این محصول از سیستم شارژ محصولات اپل هم پشتیبانی می‌کند تا گوشی آیفون خود را هم بدون هیچ مشکلی شارژ کنید. برای این شارژر همراه یک نمایشگر هم در نظر گرفته شده تا میزان درصد باقی‌مانده‌ی شارژ را به شما نشان دهد. شرکت سازنده روی این محصول چهار پورت تعبیه کرده که شامل دو عدد پورت USB، یک عدد USB Type-C و یک عدد پورت MicroUSB می‌شود.

پاوربانک اکستروم مدل APB10K20W ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۲۰. پاوربانک کوچک تسکو مدل TP-808 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک کوچک جیبی

باز هم می‌رسیم به محصولی از برند تسکو که با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود، به یک پاور ۱۹۲ گرمی کارآمد تبدیل شده است. این محصول که دو پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک پورت MicroUSB دارد می‌تواند دو دستگاه را به صورت همزمان و با سرعت قابل قبولی شارژ کند. البته این شارژر همراه فست نیست و نمی‌توان از این حیث روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد. اما با این قیمت، کیفیت و ابعاد، قطعا ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

پاوربانک تسکو مدل TP-808 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۲۱. شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک کوچک جیبی

ردمی PB100LZM یک پاور بانک کوچک ارزان محسوب می‌شود که با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و وزن تنها ۱۵۰ گرم، به راحتی درون جیب جا می‌شود و می‌توانید همه جا آن را با خود به همراه داشته باشید بدون اینکه احساس کنید چیز اضافه‌ای با شماست. این محصول کوچک از فناوری شارژ سریع هم بهره می‌برد تا بتوانید گوشی یا تبلت خود را با سرعت بسیار خوبی شارژ کنید. این محصول از ۴ پورت بهره می‌برد که شامل دو پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک پورت MicroUSB می‌شوند که کابل MicroUSB هم به همراه آن عرضه می‌شود. سرعت نهایی این محصول هنگام شارژ یک گوشی به ۱۸ وات می‌رسد.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۲۲. پاوربانک کوچک کملیون مدل PS692 حجم ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر همراه کوچک جیبی

شارژر همراه کملیون مدل PS692 یک محصول ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی با وزن ۲۰۰ گرم است که اگرچه پاوربانک سریعی محسوب نمی‌شود اما با این حال می‌تواند گوشی، تبلت، موزیک پلیر، دوربین و… را با سرعت قابل قبولی شارژ کند. این محصول از دستگاه متصل در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ و جریان، بار و افزایش حرارت محافظت کرده و حتی می‌تواند دو گوشی را هم به صورت همزمان شارژ کند. این محصول به همراه خود یک کابل MicroUSB هم دارد که در صورت استفاده از آن می‌توانید آن را در مدت ۶ تا ۶٫۵ ساعت شارژ کنید.

پاوربانک کملیون مدل PS692 حجم 10000میلی آمپر ساعت

۲۳. پاوربانک روموس مدل Sense Mini با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

می‌رسیم به محصولی که شاید فقط ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت داشته باشد اما آنقدر ارزان هست که ارزش خرید بالایی پیدا کند. شارژ دستگاه تقریبا ۶ ساعت طول می‌کشد ولی قادر است گوشی‌ها را با سرعت بسیار بیشتری شارژ کند. این پاوربانک دارای دکمه‌ی خاموش/روشن بوده و یک درگاه خروجی USB و ورودی MicroUSB در آن وجود دارد تا بتوانید گجت هوشمند خود را به وسیله‌ی آن شارژ کنید. این محصول تنها ۱۲۷ گرم وزن دارد اما می‌تواند یک گوشی با باتری کمتر از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را یک بار شارژ کند.

پاوربانک روموس مدل Sense Mini با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت

پاوربانک کوچک؛ سخن پایانی

در این مطلب ۲۳ پاور بانک کوچک و قوی را به شما معرفی کردیم که در کنار بهره‌مندی از ظرفیت مناسب، بسیار سبک‌وزن و جمع و جور هستند به این صورت که به راحتی می‌توانید آن را درون جیب کوچک لباس خود قرار داده و هر جایی به همراه داشته باشید.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

سوالات متداول درباره پاوربانک‌های کوچک

آیا پاوربانک‌های کوچک از کیفیت مناسبی بهره می‌برند؟

بله. این پاوربانک‌ها هم کیفیت بالایی دارند. البته اگر مدل‌های باکیفیت را خریداری کنید.

آیا پاوربانک‌های کوچک در ظرفیت بالا موجود هستند؟

بله. اما اگر به دنبال پاوربانک‌های بسیار کوچک هستید، باید انتظارات خود را تا ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت محدود کنید.

بهترین برند پاوربانک کوچک چیست؟

برندهایی نظیر انکر، شیائومی و سامسونگ از کیفیت و میزان رضایت‌مندی زیادی برخوردارند ولی برندهای کمتر شناخته شده اما خوب دیگر هم وجود دارند که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است.

چرا پاوربانک بعد از مدتی باد می‌کند؟

برخی از پاوربانک‌ها با ظرفیت پایین شاید بعد از یک سال استفاده باد کنند که حتی در این حالت هم می‌توانند گجت‌ها را شارژ کنند اما توصیه می‌شود دیگر از آن‌ها استفاده نکنید چون ممکن است خطرناک باشد. معمولا این پاوربانک‌ها قیمت بسیار پایینی دارند و نمی‌توان انتظار طول عمر بیشتر از یک سال را هم از آن‌ها داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 23 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها