آیبز محدودیت زمانی ویدیو‌های ریلز اینستاگرام به ۹۰ ثانیه رسید - آی بز

اینستاگرام ساعاتی قبل از ارائه‌ی قابلیت‌های جدید برای ویدیو‌های ریلز (Reels) خبر داد. مهم‌ترین ویژگی جدید، افزایش محدودیت زمانی این ویدیو‌ها است و حالا کاربران می‌توانند ویدیو‌های ۹۰ ثانیه‌ای در این بخش قرار دهند.

از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توانیم به افزایش شمار افکت‌های صوتی و همچنین استفاده از صدای پس‌زمینه‌ی مربوط به ویدیو‌های حداقل ۵ ثانیه‌ای اشاره کنیم. بخشی از قابلیت‌های موجود در استوری‌ها مانند نظرسنجی، ایموجی و مسابقه (کوییز) هم در ویدیو‌های ریلز می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

همانطور که احتمالا می‌دانید، بخش ریلز پاسخ اینستاگرام به تیک‌تاک است. اگرچه کاربران در تیک‌تاک می‌توانند ویدیو‌های ۱۰ دقیقه‌ای هم قرار دهند، اما مدیران اینستاگرام فعلا ترجیح داده‌اند مدت زمان ویدیو‌های این بخش را به ۹۰ ثانیه محدود کنند. روی هم رفته تیک‌تاک تهدید بسیار مهمی برای اینستاگرام محسوب می‌شود و بنابراین این اپلیکیشن مرتبا از ویژگی‌های جدیدی رونمایی می‌کند.

به عنوان مثال مدتی قبل اعلام شد که اینستاگرام قصد دارد شخصی‌سازی نمایش پست‌ها در پروفایل کاربران را امکان‌پذیر کند. یکی از افشاگران در همین زمینه اعلام کرده که کاربران در آینده می‌توانند بخشی دلخواه از یک تصویر را به به عنوان تصویر کاور پروفایل خود انتخاب کنند.

همچنین اینستاگرام توجه ویژه‌ای به NFT نشان داده و مدیرعامل اینستاگرام از آغاز آزمایش این قابلیت خبر داده است. به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری و خرید و فروش NFT استفاده کنند.

منبع: ۹to5mac

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 229 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 3 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها