آیبز طراحی ماژول دوربین گلکسی S23 اولترا تفاوتی با نسل قبلی ندارد - آی بز

طی روزهای گذشته اطلاعات جدیدی در مورد گوشی گلکسی S23 اولترا فاش شده و حالا یکی از افشاگران اطلاعاتی در مورد طراحی پنل پشتی این گوشی ارائه داده است. به گفته‌ی این افشاگر مشهور که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، طراحی ماژول دوربین این گوشی دقیقا مانند S22 اولترا است و در این زمینه هیچ تفاوتی بین این دو گوشی دیده نمی‌شود.

به عبارت دیگر، برای طراحی پنل پشتی گلکسی S23 اولترا نباید انتظار ویژگی جدیدی را داشته باشیم. به طور کلی طراحی گلکسی S22 اولترا مورد استقبال زیادی از طرف کارشناسان و کاربران قرار گرفته و ظاهرا سامسونگ قصد دارد بار دیگر از این طراحی محبوب استفاده کند.

با توجه به اینکه هنوز ماه‌ها تا معرفی این گوشی فاصله داریم، هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت زیادی به این نوع گزارش‌ها اعتماد کنیم و معمولا زمانی که طراحی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ نهایی می‌شود، افشاگران خیلی سریع رندرهایی را بر اساس طرح‌های به دست آمده منتشر می‌کنند. باید خاطرنشان کنیم همین افشاگر چند روز قبل اعلام کرد که اندازه‌ی این گوشی هم تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد.

گلکسی S23 اولترا

طبق برخی شایعات، سامسونگ تصمیم گرفته در تمام بازارها، گوشی‌های سری S23 را با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار کند و اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود، پس با دیگر با مدل‌های اگزینوس روبرو نخواهیم شد. به تازگی اعلام شده که این تراشه ممکن است از نظر عملکرد به طور قابل توجهی با نسل قبلی تفاوت نداشته باشد ولی در عوض در زمینه‌ی مصرف انرژی حرف بیشتری برای گفتن دارد. نسل قبلی این تراشه توسط سامسونگ ساخته شده بود ولی به دلیل کیفیت پایین‌تر از حد انتظار، کوالکام تصمیم گرفته ساخت نسل بعدی چیپست پرچم‌دار خود را به شرکت TSMC واگذار کند.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی S23 اولترا می‌توانیم به بهره‌گیری از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم. البته ظاهرا سنسور استفاده شده با سنسوری که برای گوشی موتورولا مورد استفاده قرار گرفته، فرق دارد و با بهبود‌هایی روبرو شده است. در کل با توجه به گزارش‌ها و شایعات موجود، به نظر می‌رسد این گوشی صرفا از نظر سخت‌افزاری ارتقا پیدا می‌کند و از نظر ظاهری با بهبود خاصی روبرو نمی‌شود.

منبع: GizmoChina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 25 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها