آیبز طراحی شیائومی ۱۳ به گلکسی S22‌ شباهت خواهد داشت - آی بز

با توجه به اطلاعات جدیدی که به‌تازگی پیرامون سری شیائومی ۱۳ منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی‌ها قرار است از لحاظ ظاهری شباهت‌هایی با گلکسی S22‌ داشته باشند.

شیائومی قصد دارد اواخر امسال از گوشی‌های سری ۱۳ خود به عنوان پرچم‌داران سال ۲۰۲۳ رونمایی کند. در رابطه با سری شیائومی ۱۳ خبرهای زیادی منتشر شده که در یکی از آن‌ها خواندیم این محصولات از لحاظ طراحی شباهتی به سری گلکسی S22 سامسونگ هم خواهند داشت. حالا Ice Universe، یکی از موثق‌ترین افشاگران فعال در حوزه‌ی فناوری هم مدعی شده شیائومی می‌خواهد در گوشی‌های سری ۱۳ حواشی یکسانی را در چهار طرف نمایشگر در نظر بگیرد، طراحی که در حال حاضر گوشی‌های سری گلکسی S22‌ سامسونگ هم از آن بهره می‌برند.

بعد از اینکه شیائومی از پرچم‌داران سری ۱۲S خود رونمایی کرد، تمام توجهات به پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی سری شیائومی ۱۳ جلب شده است. پرچم‌دارانی که گفته می‌شود قابلیت‌های خوبی از جمله بدنه‌ی باکیفیت، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و… خواهند داشت. در رابطه با تراشه‌ی یادشده هم تاکنون خبرهای زیادی منتشر شده است که در تمامی آن‌ها از مصرف بهینه‌تر و قدرت پردازشی بسیار بالاتر آن در مقایسه با نسل قبل یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ شنیده‌ایم. این تراشه قرار است توسط TSMC و با فناوری ساخت ۴ نانومتری تولید شود و در ماه نوامبر (یک ماه دیگر) هم به احتمال زیاد باید شاهد رونمایی از آن باشیم.

شیائومی به واسه‌ی رابطه‌ی خوبی که با کوالکام دارد، هر سال اندکی بعد از رونمایی از تراشه‌ی جدید این شرکت، از پرچم‌داری مجهز به آن هم رونمایی می‌کند که امسال هم از قاعده مستثنی نخواهد بود. حال این اتفاق دقیقا در چه زمانی رخ خواهد داد مشخص نیست اما طبق خبرهایی که در اختیار داریم، گفته می‌شود شیائومی قصد دارد اواسط دسامبر امسال (اواخر آذر یا اوایل دی) رویدادی را جهت رونمایی از گوشی‌های سری ۱۳ خود برگزار کند.

طبق گفته‌های Ice Universe، سری شیائومی ۱۳ علاوه بر حواشی یکدست در اطراف نمایشگر از قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر ۱۲۰ هرتزی +QHD با پنلی از جنس AMOLED بهره خواهند برد. نمایشگر پرچم‌دارانی نظیر می ۱۱، شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲S هم دقیقا از همین مشخصات بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی می‌خواهد گوشی‌های این سری را در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار کند اما مشخص نیست در سال ۲۰۲۳، چه مدل‌های مختلفی از آن راهی بازار خواهد شد.

منبع: NotebookCheck

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 9 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها