آیبز راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ در دیجی کالا - آی بز

بسیاری از کاربران از گوشی‌های هوشمند خود بیشتر به عنوان یک کنسول بازی قابل حمل استفاده می‌کنند و همین عامل نیز موجب شده تا گوشی‌های هوشمند گیمینگ در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار خوبی میان این دسته از کاربران پیدا کنند. خرید گوشی برای گیم، یکی از موضوعات پر اهمیت و حساس محسوب می‌شود. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی‌های مخصوص بازی در دیجی کالا خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید بهترین گوشی گیمینگ برای خود را دارید، انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید. با آی بز همراه شوید.


وان‌پلاس ۱۰ پرو


بهترین گوشی گیمینگ

لیست بهترین گوشی گیمینگ موجود در فروشگاه دیجی کالا را با معرفی و بررسی پرچم‌دار بسیار قدرتمند وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس ۱۰ پرو آغاز می‌کنیم. مشخصاتی نظیر نمایشگر باکیفیت، پردازنده‌ی سریع و توانمند، باتری با ظرفیت بالا و همچنین پشتیبانی از سرعت شارژ خیره‌کننده از جمله دلایلی است که این گوشی هوشمند پرچم‌دار می‌تواند بهترین تجربه‌ی گیمینگ ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد.

وان‌پلاس ۱۰ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO2 Fluid AMOLED است که از ویژگی‌های بی‌نظیری مانند نرخ رفرش ریت متغیر ۱۲۰ هرتزی، وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل، فناوری HDR10+ و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت بهره می‌برد. پردازنده، در گوشی‌های هوشمند گیمینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در همین راستا نیز این گوشی از تراشه‌ی پرچم‌دار و قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد.

در کنار این تراشه می‌توان به فعالیت پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 نیز اشاره کرد که ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را در امر پردازش یاری می‌کنند. وان‌پلاس از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند استفاده کرده که با استفاده از شارژر فوق سریع ۸۰ واتی خود می‌تواند در مدت ۳۲ دقیقه به طور کامل شارژر شود.

در نهایت باید به سه سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید این گوشی به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن اشاره کرد که عملکرد بسیار خوبی دارند. در مجموع وان‌پلاس ۱۰ پرو را می‌توان به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار به شمار آورد.

نقاط قوت

  • پردازنده‌ی قوی
  • نمایشگر باکیفیت با رفرش ریت بالا
  • باتری پرظرفیت با سرعت شارژ فوق‌العاده

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD
گوشی موبایل وان پلاس مدل 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

 


آیفون ۱۳ پرو مکس اپل


بهترین گوشی گیمینگ

آیفون ۱۳ پرو مکس اپل نیازی به تعریف ندارد. این گوشی هوشمند پرچم‌دار که می‌توان از آن به عنوان بهترین گوشی گیمینگ اپل در فروشگاه دیجی کالا یاد کرد، با مشخصات بسیار خوبی که دارد نظیر پردازنده‌ی قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و باتری مناسب، قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای گیمرهای علاقه مند به محصولات اپل خواهد بود. لازم به ذکر است که سری آیفون ۱۴ هنوز در ایران ریجیستر نشده و به همین دلیل در این لیست قرار نگرفته است.

آیفون ۱۳ پرو مکس یک نمایشگر Super Retina XDR OLED با ابعاد ۶.۷ اینچی دارد که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۲۸۴ در ۲۸۸۷ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. مغز متفکر این گوشی هوشمند اپل، پردازنده‌ی ۵ نانومتری A15 Bionic است که در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر می‌تواند اجرای سریع و بدون لگ انواع بازی‌ها را به شما ارائه دهد.

در کنار این پردازنده، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم تعبیه شده تا کاربران مشکلی بابت کمبود فضای برای انجام جدیدترین بازی‌های روز دنیا نداشته باشند. آیفون ۱۳ پرو مکس به عنوان منبع انرژی به یک باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپر ساعتی متکی شده که اگرچه ممکن است شارژدهی خیلی بالایی نداشته باشد، اما به لطف پشتیبانی از شارژر ۱۵ وات در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

پنل پشتی آیفون ۱۳ پرو مکس میزبان یک سیستم دوربین سه‌گانه است که شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، اولترا واید و تله فوتو می‌شود. همچنین نباید سنسور عمق TOF 3D و سنسور سلفی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی را فراموش کرد. به طور کلی می‌توان آیفون ۱۳ پرو مکس را بهترین گوشی برای گیم اپل در فروشگاه دیجی کالا در نظر گرفت.

نقاط قوت

  • نمایشگر باکیفیت
  • پردازنده‌ی بسیار قوی
  • باتری مناسب

نقاط ضعف

  • رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای همه‌ی بازی‌ها در دسترس نیست
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max A2644 دو سیم‌ کارت ظرفیت 1 ترابایت و رم 6 گیگابایت

 


گلکسی S22 اولترا سامسونگ


بهترین گوشی گیمینگ

اگر از گیمرهای علاقه مند به گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستید، از انتخاب گلکسی S22 اولترا به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ برای گیم، به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این گوشی نمایشگر بزرگ و باکیفیتی دارد، از پردازنده‌ای توانمند قدرت می‌گیرد و باتری پرظرفیت آن، تجربه‌ی گیمینگ بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

قدرتمندترین گوشی هوشمند غول فناوری کره‌ای در سال ۲۰۲۲ مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت را ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان تراشه‌ی پرچم‌دار این گوشی به انجام فعالیت می‌پردازد که ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز آن را همراهی می‌کنند.

گلکسی S22 اولترا انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که با شارژر ۴۵ وات به سرعت شارژ می‌شود. پنل پشتی این گوشی میزبان چهار سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپی و تله فوتو است که عملکرد بی‌نظیر دارند. از دیگر قابلیت‌های خوب این گوشی هوشمند می‌توان پشتیبانی از قلم S-Pen، امکان فیلم‌برداری ۸K و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی را نام برد.

همچنین یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی روی پنل جلویی این گوشی قرار گرفته که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. به طور کلی از گلکسی S22 اولترا می‌توان به عنوان بهترین گوشی برای اجرای روان بازی پابجی، گیم کالاف و دیگر بازی‌های سنگین و باکیفیت یاد کرد.

نقاط قوت

  • نمایشگر باکیفیت
  • پردازنده‌ی قدرتمند
  • باتری پرظرفیت

نقاط ضعف

  • سنگینی گوشی به واسطه قرارگیری قلم S-Pen
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت نسخه اسنپدراگون

 


شیائومی ۱۲ پرو


بهترین گوشی گیمینگ

شیائومی ۱۲ پرو که آن را می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی برای گیم معرفی کرد، در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ دیجی کالا قرار گرفته است. این گوشی هوشمند پرچم‌دار مشخصاتی بسیار عالی نظیر نمایشگر بزرگ و باکیفیت، پردازنده‌ی قدرتمند و باتری با پشتیبانی از سرعت شارژ بسیار بالا دارد که آن را به یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی برای گیم تبدیل کرده است.

شیائومی ۱۲ پرو در پنل جلویی خود از نمایشگری ۶.۷ اینچی از جنس LTPO AMOLED بهره می‌برد که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۵۰۰ نیت و وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل را برای کاربران به نمایش می‌گذارد. پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازد و در کنار آن نیز پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 تعبیه شده است.

گیمرها می‌توانند از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی برای نصب و اجرای انواع بازی‌های سنگین بهره ببرند و از این بابت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. شیائومی از یک باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند استفاده کرده که با شارژ فوق سریع شارژ می‌شود. طبق بررسی‌ها، شارژر ۱۲۰ واتی شیائومی ۱۲ پرو می‌تواند این گوشی هوشمند را در کمتر از ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند که این موضوع بی‌نظیر است.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، اولترا واید و تله فوتو به چشم می‌خورند که عملکرد بسیار خوبی دارند. همچنین نباید سنسور سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند شیائومی را از قلم انداخت. از دیگر مشخصات پرچم‌دار شیائومی می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری ۸K و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر آن اشاره کرد.

نقاط قوت

  • نمایشگر باکیفیت
  • سرعت شارژ بی‌نظیر
  • پردازنده‌ی قدرتمند

نقاط ضعف

  • باتری با شارژدهی معمولی
گوشی موبایل شیائومی مدل 12 Pro 2201122G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت


بلک شارک ۵ پرو


بهترین گوشی برای بازی پابجی ارزان

شیائومی علاوه بر عرضه گوشی‌های پرچم‌دار، گوشی‌های مخصوص گیمینگ خود را با برند بلک شارک روانه بازار کرده و در این بین گوشی جدید بلک شارک ۵ پرو را می‌توان حتی به عنوان بهترین گوشی گیمینگ جهان در نظر گرفت. مشخصاتی نظیر پردازنده‌ی توانمند، سیستم‌ خنک‌کننده‌ی فوق پیشرفته و نمایشگر باکیفیت با رفرش ریت بالا از جمله عواملی هستند که این گوشی را از سایر رقبای خود متمایز می‌سازد.

بلک شارک ۵ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است که حس بسیار خوبی را هنگام انجام بازی‌های مختلف به شما القا می‌کند. علاوه بر این، این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و از گاموت رنگی DCI P3 پشتیبانی می‌کند. روشنایی این صفحه‌نمایش توسط دو سنسور نور محیطی (یکی در جلو و یکی در پشت) به طور خودکار کنترل می‌شود.

شیائومی برای این گوشی هوشمند گیمینگ خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس کوالکام به عنوان منبع قدرت بهره برده که ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را در امر پردازش بدون لگ و باگ سنگین‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها یاری می‌کنند. درون این گوشی یک سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته به مساحت ۵۳۲۰ میلی‌متر مربع تعبیه شده که گرمای تولیدی گوشی را از آن خارج می‌کند و دیگر نگرانی بابت داغ کردن گوشی نخواهید داشت.

در پنل پشتی بلک شارک ۵ پرو شاهد یک سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی تله فوتو هستیم که در مجموع عملکرد بسیار خوبی دارند. سنسور سلفی این گوشی نیز دقتی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. این گوشی همچنین از ۴ میکروفون و اسپیکر استریو بهره می‌برد و روی بدنه‌ی آن نیز کلید‌های مغناطیسی مخصوص گیمینگ به چشم می‌خورند.

بلک شارک ۵ پرو از باتری با ظرفیت ۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعت به عنوان منبع انرژی بهره می‌برد که به لطف پشتیبانی از شارژر با سرعت شارژ خارق‌العاده ۱۲۰ واتی قادر است در ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ شود. به طور کلی می‌توان گفت که اگر به دنبال بهترین گوشی‌ گیمینگ موجود در بازار هستید، بلک شارک ۵ پرو یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

نقاط قوت

  • نمایشگر با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی
  • اسپیکرهای قدرتمند
  • پردازنده‌ی قوی
  • شارژر ۱۲۰ واتی

نقاط ضعف

گوشی موبایل شیائومی مدل  Black Shark 5 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

ردمی K50 گیمینگ


بهترین گوشی گیمینگ

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند گیمینگ مقرون‌به‌صرفه و در عین حال با کیفیت می‌گردید، ردمی K50 گیمینگ به عنوان یک گوشی مخصوص گیم اقتصادی در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ دیجی کالا قرار گرفته است. مشخصاتی چون پردازنده قدرتمند، نمایشگر با رفرش ریت بالا و پشتیبانی از سرعت شارژر خیره‌کننده از جمله مواردی به شمار می‌روند که این گوشی هوشمند را میان کاربران و به‌ویژه گیمرها محبوب کرده است.

ردمی K50 گیمینگ مجهز به نمایشگر OLED است که ۶.۶ اینچ اندازه دارد و از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، تراکم پیکسلی ۳۹۷ پیکسل بر اینچ و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند مخصوص بازی به انجام فعالیت می‌پردازد و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 در کنار آن، کار پردازش تصاویر این گوشی را بر عهده دارد.

برای استفاده‌ی گیمرها و کاربران، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم درون این گوشی تعبیه شده که امکان نصب و اجرای روان طیف گسترده‌ای از بازی‌های روز دنیا را به آن‌ها خواهد داد. این گوشی مبتنی بر محفظه‌ی بخار دوگانه است که این مشخصه گرمای بدنه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین روی بدنه‌ی این گوشی، دکمه‌های فیزیکی مختص گیمینگ تعبیه شده تا گیمرها با تجربه‌ی کاربری لذت‌بخش‌تری روبرو شوند.

منبع تغذیه‌ی ردمی K50 گیمینگ، یک باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی است که با شارژر ۱۲۰ واتی این گوشی هوشمند در عرض کمتر از ۲۰ دقیقه به طور کامل انرژی مجدد خود را به دست می‌آورد؛ با این تفاسیر حتی اگر باتری گوشی هم خالی شود، گیمرها برای شارژ کردن باتری آن زمان زیادی را منتظر نخواهند ماند. سه سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو، سیستم دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. در نهایت باید به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی گیمینگ اشاره کنیم.

نقاط قوت

  • پردازنده قدرتمند
  • سیستم خنک‌کننده پیشرفته
  • سرعت شارژ فوق‌العاده
  • دکمه‌های فیزیکی مختص گیمینگ

نقاط ضعف

  • شارژدهی کم
  • عدم پشتیبانی از گواهی ضدآب و کارت حافظه‌ی میکرو SD
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K50 Gaming دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین

 


موتورولا اج ۳۰ پرو


بهترین گوشی برای گیم تا 10 میلیون

از دیگر گوشی‌های هوشمند گیمینگ بسیار خوب موجود در فروشگاه دیجی کالا می‌توان به گوشی پرچم‌دار موتورولا یعنی اج ۳۰ پرو اشاره کرد که توانسته با ارائه‌ی قابلیت‌های پیشرفته نظیر نمایشگر باکیفیت با رفرش ریت بالا، پردازنده‌ی قدرتمند و سرعت شارژ بسیار خوب نظر کاربران و گیمرهای زیادی به خود جلب کند.

این پرچم‌دار موتورولا از نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس OLED بهره می‌برد که رفرش ریت بسیار عالی ۱۴۴ هرتزی، فناوری HDR10+ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ را به کاربران ارائه می‌دهد. قدرت این گوشی پرچم‌دار موتورولا را پردازنده‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تأمین می‌کند و در کنار آن نیز پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 به پردازش امور گرافیکی این گوشی هوشمند می‌پردازد. همچنین ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم برای استفاده‌ی کاربران روی این گوشی تعبیه شده است.

موتورولا اج ۳۰ پرو از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی بهره می‌برد که به لطف شارژر پرسرعت ۶۸ واتی در عرض ۱۵ دقیقه حدود ۵۰ درصد و طی ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه‌گانه طراحی شده که سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل است. در کنار این سنسور، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و همچنین سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق میدان به چشم می‌خورند. در نهایت باید به دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی این گوشی اشاره کنیم که کیفیت بسیار خوبی دارد.

نقاط قوت

  • نمایشگر با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی
  • پردازنده‌ی قدرتمند
  • سرعت شارژ بسیار بالا

نقاط ضعف

  • شارژدهی کم
  • عدم پشتیبانی از گواهی ضدآب 
  • عدم قابلیت فیلم‌برداری ۴K
گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 30 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

 


پوکو F4 GT


بهترین گوشی گیمینگ

فهرست بهترین گوشی گیمینگ دیجی کالا را با معرفی و بررسی گوشی هوشمند محبوب و پرفروش پوکو F4 GT به پایان می‌رسانیم. این گوشی هوشمند به واسطه‌ی مشخصات بسیار خوبی که دارد نظیر نمایشگر باکیفیت، شارژر پرسرعت و پردازنده‌ی قدرتمند، توانسته نظر بسیاری از کاربران را معطوف به خود کند.

پوکو F4 GT شیائومی از یک نمایشگر AMOLED با ابعاد ۶.۶ اینچی بهره می‌برد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، فناوری HDR10+، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ویکتوس که مقاومت بسیار خوبی در برابر خط‌وخش و آسیب‌دیدگی از خود نشان می‌دهد، به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد.

این گوشی هوشمند نیز به مانند اکثر گوشی‌های گیمینگ معرفی شده در این مقاله، از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان مغز متفکر استفاده می‌کند و به ادعای شیائومی پوکو F4 GT در این زمینه ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی است. علاوه بر این تراشه‌، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 نیز وظیفه انجام امورات گرافیکی این گوشی هوشمند را عهده‌دار است که تا ۵۰ درصد سرعت بیشتری را نسبت به نسل قبلی ارائه می‌کند.

۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم درون این گوشی تعبیه شده است. شیائومی از یک باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تأمین انرژی این گوشی بهره برده که با شارژر پرسرعت ۱۲۰ واتی تنها به ۱۷ دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی به همراه دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو سیستم دوربین پوکو F4 GT را تشکیل داده‌اند.

روی پنل جلویی این گوشی همچنین حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری MIUI 13 روی این گوشی اجرا می‌شود و به کمک پردازنده‌ی قوی آن، تجربه‌ی گیمینگ بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد. از دیگر قابلیت‌های بسیار خوب این گوشی می‌توان به پشتیبانی از نورپردازی RGB و امکان فیلم‌برداری ۴K اشاره کرد.

نقاط قوت

  • پردازنده‌ی قوی
  • شارژر پرسرعت
  • سیستم صوتی باکیفیت
  • نمایشگر باکیفیت

نقاط ضعف

  • نبود دوربین تله فوتو
گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4 GT 21121210G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

 

سخن پایانی

گوشی‌های گیمینگ طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی محبوب‌تر شده‌اند و به همین خاطر شرکت‌ها توجه ویژه‌ای به این نوع گوشی‌ها نشان می‌دهند. در مقاله به معرفی و بررسی لیستی از بهترین گوشی گیمینگ موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید گوشی‌های مخصوص گیم هستید، بتوانید بهترین گزینه‌ی ممکن را برای خود انتخاب کنید.

آیا شما هم خرید این گوشی‌های گیمینگ را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به گوشی‌های معرفی شده در بازار هستند؟ بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 27 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.