آیبز راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان در دیجی‌کالا - آی بز

کاربران برای انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند نیاز دارند تا فاکتورهای مختلفی را در مورد آن بررسی کنند و یکی از مهم‌ترین این موارد بودجه‌ی در نظر گرفته شده‌ی برای آن‌هاست. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی‌ با بودجه‌ی ۷ میلیون تومان خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید گوشی در این رنج قیمتی را دارید، انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید. باید اشاره کرد که به دلیل تلاطم شدید در بازار ارز، قیمت روزانه‌ گوشی‌های هوشمند با تغییرات بسیار زیادی همراه شده‌ است. با آی بز همراه شوید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

۷,۰۵۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۴,۶۴۹,۰۰۰

۴,۵۸۹,۰۰۰

تومان


بهترین گوشی‌های سامسونگ


گلکسی M33 سامسونگ

گلکسی M33 را می‌توان در حال حاضر بهترین گوشی با بودجه‌ی تا ۷ میلیون سامسونگ به شمار آورد. این گوشی هوشمند که فروش بسیار خوبی را در فروشگاه دیجی کالا تجربه می‌کند، مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس TFT LCD است و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ را به کاربران ارائه می‌دهد.

سامسونگ از تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند استفاده کرده که ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را در امر پردازش همراهی می‌کنند. در قاب پشتی این گوشی یک سیستم دوربین چهارگانه دیده می‌شود که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان در آن جای خوش کرده‌اند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین قدرت این گوشی را برعهده دارد و با شارژر ۲۵ وات نیز انرژی مجدد آن فراهم می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسل دقت دارد.

نکات مثبت

  • رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی
  • باتری پرظرفیت

نکات منفی

  • نمایشگر LCD
  • عدم پشتیبانی از حالت شب
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G SM-M336BU/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گلکسی A32 سامسونگ

اگر از طرفداران سری A سامسونگ هستید، می‌توانید گلکسی A32 را به عنوان بهترین گوشی‌ با بودجه‌ی تا ۷ میلیون این شرکت برای خرید خود در نظر بگیرید. گلکسی A32 نمایشگری به ابعاد ۶.۴ اینچی از جنس Super AMOLED دارد و از رفرش ریت ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد.

درون این گوشی هوشمند میان‌رده، تراشه‌ی ۱۲ نانومتری هلیو G80 مدیاتک تعبیه شده که ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این تراشه را در امر پردازش یاری می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی، ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز سنسور اولترا واید ۸ و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی عمق میدان و ماکرو به چشم می‌خورد.

کاربران می‌توانند از سنسور سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی بهره ببرند. در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی اشاره کنیم که با شارژر ۱۵ وات شارژ می‌شود.

نکات مثبت

  • نمایشگر Super AMOLED
  • باتری پرظرفیت

نکات منفی

  • پردازنده ضعیف
  • عدم پشتیبانی از قابلیت فیلم‌برداری ۴K
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گلکسی A23 سامسونگ

برای خرید گوشی با بودجه‌ی ۷ میلیون، سامسونگ گزینه‌های بسیار مناسبی دارد که گلکسی A23 نیز یکی از آن‌هاست. این گوشی هوشمند میان‌رده مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD است که ویژگی‌هایی نظیر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ را به کاربران ارائه می‌دهد. قدرت این گوشی هوشمند از جانب تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۵ تأمین می‌شود و در کنار آن نیز شاهد قرارگیری ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز هستیم.

گلکسی A23 از یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمق میدان ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سنسور سلفی آن نیز عکس‌هایی با دقت ۸ مگاپیکسل ثبت می‌کند. این محصول شارژدهی بسیار خوبی دارد و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با سرعت شارژ ۲۵ وات انرژی مجدد خود را به دست می‌آورد.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی
  • شارژدهی مناسب

نکات منفی

  • سیستم دوربین نه چندان راضی‌کننده
  • نمایشگر TFT
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 SM-A235 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گلکسی A13 سامسونگ

گلکسی A13 سامسونگ، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های حال حاضر فروشگاه دیجی کالا به شمار می‌رود که توانسته با ارائه قابلیت‌های مناسب در عین داشتن قیمتی تقریباً ارزان، محبوبیت خوبی بین کاربران پیدا کند. سامسونگ این گوشی اقتصادی را به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD مجهز کرده که وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد.

قاب پشتی این گوشی میزبان ۴ سنسور دوربین است که به ترتیب سنسور اصلی، اولترا واید، ماکرو و عمق میدان آن دقتی ۵۰، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دارند. روی پنل جلویی نیز حفره‌ی نمایشگر پذیرای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. پردازنده‌ی ۸ نانومتری اگزینوس ۸۵۰ به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازد و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را همراهی می‌کنند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز طول عمر بسیار خوبی دارد و با شارژر ۱۵ وات نیز شارژ می‌شود.

نکات مثبت

  • دوربین خوب
  • باتری پرظرفیت

نکات منفی

  • نمایشگر TFT
  • ضدآب نیست
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 SM-A235 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گلکسی A04 سامسونگ

بهترین گوشی تا 7 میلیون

گلکسی A04، جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ به شمار می‌آید که شهریور ماه امسال روانه بازار شد و در لیست بهترین گوشی تا ۷ میلیون این غول فناوری کره‌ای قرار گرفته است. به طور کلی، انتظار چندانی از این گوشی هوشمند نمی‌توان داشت. نمایشگر ۶.۵ اینچی این گوشی هوشمند از جنس PLS LCD است و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ و تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد.

اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ به عنوان مغز متفکر این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازد و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برای استفاده‌ی کاربران در این گوشی اقتصادی تعبیه شده است. در پنل پشتی گلکسی A04 سامسونگ دو سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی عمق میدان به چشم می‌خورد. برای دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده و در نهایت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، انرژی لازم برای فعالیت این گوشی را به خوبی تأمین می‌کند.

نکات مثبت

  • عمر باتری خوب
  • دوربین با کیفیت مناسب

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از فست شارژ
  • وضوح تصویر پایین نمایشگر
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 SM-A135F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

 


بهترین گوشی‌های شیائومی


نوت ۱۱ پرو شیائومی

بهترین گوشی تا 7 میلیون

نوت ۱۱ پرو را می‌توان بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان شیائومی در نظر گرفت. این گوشی هوشمند از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد که آن را تبدیل به یکی از گوشی‌های محبوب و پرفروش شیائومی کرده است. نوت ۱۱ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد.

شیائومی در این گوشی هوشمند خود از پردازنده‌ی هلیو G95 مدیاتک به عنوان قلب تپنده استفاده کرده که در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 و همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم به انجام وظیفه می‌پردازد. لازم به ذکر است که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی می‌توان از کارت حافظه‌‌ی میکرو SD استفاده کرد.

یکی از نقاط قوت این گوشی بدون شک سیستم دوربین چهارگانه‌ی آن است که سنسور اصلی آن دقتی ۱۰۸ مگاپیکسلی در حد گوشی‌های پرچم‌دار دارد. در این کنار این سنسور، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور عمق میدان و ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز به چشم می‌خورد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز توسط شارژر بسیار پرسرعت ۶۷ وات در عرض ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

نکات مثبت

  • نمایشگر Super AMLOED
  • دوربین عالی 
  • باتری و سرعت شارژ بسیار فوق‌العاده

نکات منفی

  • پردازنده نه چندان قوی
  • عدم پشتیبانی از قابلیت فیلم‌برداری ۴K
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G 2201116TG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

پوکو M5

بهترین گوشی تا 7 میلیون

گوشی‌های پوکو شیائومی در بازار ایران همواره از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و در همین راستا، پوکو M5 را نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با بودجه‌ی ۷ میلیون تومان در نظر گرفت. این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس IPS LCD دارد و که رفرش ریت ۹۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ را به کاربران ارائه می‌دهد.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این گوشی را برعهده دارد که انرژی مجدد آن با شارژر ۱۸ واتی داخل جعبه این گوشی به سرعت فراهم می‌شود. پنل پشتی پوکو M5 میزبان یک سیستم دوربین سه‌گانه است که سنسور اصلی آن را یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد و در کنار آن نیز دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان نیز به انجام وظیفه می‌پردازند.

پردازنده‌ی این گوشی هوشمند میان‌رده، تراشه‌ی ۶ نانومتری G99 مدیاتک است که می‌تواند از پس انجام کارهای روزمره کاربران بربیاید. علاوه بر این، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برای استفاده‌ی کاربران در این گوشی هوشمند تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

نکات مثبت

  • طراحی جذاب
  • باتری با طول عمر طولانی

نکات منفی

  • پردازنده‌ی معمولی
  • عدم پشتیبانی از قابلیت فیلم‌برداری ۴K
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال

ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی

بهترین گوشی تا 7 میلیون

دست کاربران برای انتخاب بهترین گوشی با بودجه‌ی تا ۷ میلیون تومان در محصولات شیائومی بسیار باز است و آن‌ها می‌توانند گزینه‌های بیشتری را مد نظر قرار دهند که یکی از بهترین آن‌ها، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی است. نوت ۱۰ پرو شیائومی، مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس AMOLED است که قابلیت‌های بسیار خوبی نظیر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مغز متفکر این گوشی، تراشه‌ی ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۳۲G کوالکام است که با همراهی پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 به انجام وظیفه می‌پردازد. همچنین نباید ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم.

در پنل پشتی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی شاهد بهره‌گیری از یک سیستم دوربین چهارگانه هستیم که سنسور اصلی آن، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در کنار این سنسور باید به سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق میدان نیز اشاره کرد. باتری پرظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند طی یک ساعت با شارژر ۳۳ واتی آن به طور کامل شارژ می‌شود.

نکات مثبت

  • باتری پرظرفیت
  • شارژر پرسرعت
  • نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی

نکات منفی

  • کیفیت نه‌ چندان خوب دوربین در نور کم
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت - پک چین

پوکو M4 شیائومی

بهترین گوشی تا 7 میلیون

پوکو M4، از گوشی‌های پرفروش شیائومی تا بودجه‌ی ۷ میلیون تومان به شمار می‌رود و در عین حال از مشخصات خوبی نیز برخوردار است. این گوشی هوشمند شیائومی از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش می‌تواند تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ به کاربران ارائه دهد.

شیائومی از تراشه‌ی Dimensity 700 مدیاتک به عنوان پردازنده‌ی این گوشی استفاده کرده که قدرت بسیار خوبی در اجرای بدون لگ و باگ انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین دارد. این پردازنده را ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز همراهی می‌کند.

در بخش دوربین اما، این گوشی انتظارات را برآورده نمی‌سازد. در پنل پشتی پوکو M4 دو سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی عمق میدان دیده می‌شود. همچنین حفره‌ی نمایشگر این گوشی نیز میزبان دوربین سلفی مگاپیکسلی است که می‌تواند نیاز کاربران را به برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی پاسخگو باشد. در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی اشاره کنیم که با شارژر ۱۸ واتی، انرژی مجدد آن تأمین می‌شود.

نکات مثبت

  • پردازنده‌ی بسیار خوب
  • باتری پرظرفیت

نکات منفی

  • سیستم دوربین نه‌ چندان راضی‌کننده
گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 Pro 2201117PG دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

ردمی ۱۰C شیائومی

بهترین گوشی

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه از برند شیائومی هستید، ردمی ۱۰C شیائومی یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی تا ۷ میلیون تومان به شمار می‌رود. اول از همه باید به نمایشگر LCD IPS این گوشی اشاره کنیم که ۶.۷ اینچ اندازه دارد و رزولوشن تصویر ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد.

پردازنده‌ی این گوشی هوشمند اقتصادی تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام است که ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را در امر پردازش یاری می‌کنند. یک سیستم دوربین دوگانه مجهز به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان ۲ مگاپیکسلی نیز روی قاب پشتی این گوشی هوشمند تعبیه شده است. در پنل جلویی این گوشی نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. منبع تغذیه ردمی ۱۰C شیائومی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که انرژی مجدد خود را از طریق یک شارژر ۱۸ واتی به دست می‌آورد.

نکات مثبت

  • طول عمر باتری طولانی
  • شارژر پرسرعت

نکات منفی

  • سیستم دوربین نه‌ چندان راضی‌کننده
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت-گلوبال

 


گوشی‌های سایر برندها


نوکیا G21

بهترین گوشی تا 7 میلیون

به غیر از محصولات سامسونگ و شیائومی، گوشی‌های هوشمند باکیفیت از برندهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توان آن‌ها در لیست بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۷ میلیون تومان قرار داد. نوکیا G21، یکی از این گوشی‌های هوشمند باکیفیت و با قیمت مناسب است که از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با حداکثر روشنایی نور ۴۰۰ نیت بهره می‌برد.

نوکیا به عنوان قلب تپنده‌ی گوشی اقتصادی خود از تراشه‌ی ۱۲ نانومتری Unisoc T606 استفاده کرده که در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MP1 به انجام وظیفه می‌پردازد. همچنین شاهد بهره‌گیری از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این گوشی هوشمند هستیم. حسگر اثرانگشت روی فریم کناری این گوشی دیده می‌شود و باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز انرژی مورد نیاز گوشی را تأمین می‌کند.

سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق میدان و ماکرو، سیستم دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی هوشمند نوکیا را تشکیل می‌دهند. همچنین نباید سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی را نیز از قلم بیندازیم. در مجموع این گوشی برای انجام کارهای روزمره گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.

نکات مثبت

  • باتری پرظرفیت

نکات منفی

  • روشنایی نمایشگر بسیار کم
  • دوربین معمولی
گوشی موبایل نوکیا مدل G21 TA-1418 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

آنر ۵۰ لایت

بهترین گوشی تا 7 میلیون

اگر از علاقه مندان به محصولات آنر هستید، می‌توانید با بودجه ۷ میلیون تومان گوشی هوشمند بسیار خوب آنر ۵۰ لایت را به عنوان یکی از گزینه‌های خرید خود مد نظر قرار دهید. این گوشی آنر، طراحی بسیار زیبایی دارد و نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD آن تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ به کاربران نشان می‌دهد.

آنر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ شرکت کوالکام به عنوان مغز متفکر بهره برده که عملکرد بسیار خوبی دارد و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. پنل پشتی این گوشی میزبان ۴ سنسور دوربین است که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان می‌شود.

از دیگر مشخصات آنر ۵۰ لایت می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر ۶۶ واتی اشاره کرد که می‌تواند باتری این گوشی هوشمند را در عرض ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژر کند که این بسیار عالی است.

نکات مثبت

  • طراحی زیبا
  • دوربین بسیار خوب

نکات منفی 

  • نمایشگر LCD
  • باتری کم ظرفیت
گوشی موبایل آنر مدل NTN-L22 50 Lite دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و 8 گیگابایت رم

نوا ۸i

بهترین گوشی تا 7 میلیون

گوشی نوا ۸i، از بهترین گوشی‌های هواوی تا بودجه ۷ میلیون تومان است که قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند شرکت هواوی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس LCD است که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ و تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل بر اینچ بهره می‌برد.

این گوشی علی‌رغم اینکه یک گوشی میان‌رده به شمار می‌رود، اما طراحی جذاب آن شباهت‌های زیادی به طراحی گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت دارد. روی پنل جلویی شاهد قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در سمت چپ و بالا نمایشگر هستیم و در پنل پشتی نیز ۴ دوربین متشکل از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان به انجام وظیفه می‌پردازند.

نوا ۸i از پردازنده‌ی میان‌رده اسنپدراگون ۶۶۲ شرکت کوالکام قدرت می‌گیرد و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم برای استفاده‌ی کاربران در این گوشی هوشمند تعبیه شده است. این پردازنده‌ی به راحتی از پس انجام کارهای روزانه‌ی شما بر می‌آید و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

متاسفانه امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی از طریق استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD برای کاربران فراهم نشده است. باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند، اگرچه شارژدهی چندان زیادی را ارائه نمی‌دهد، اما با استفاده از شارژر ۶۶ وات به سرعت شارژ می‌شود. شارژ کامل این گوشی به حدود ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

نکات مثبت

  • سرعت شارژ فوق‌العاده بالا
  • سیستم دوربین خوب
  • پردازنده‌ی با عملکرد مناسب

نکات منفی 

  • باتری با ظرفیت کم
  • عدم پشتیبانی از قابلیت فیلم‌برداری ۴K
گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8i دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان پرداختیم. آیا شما هم خرید این گوشی‌ها را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان در بازار کدام است؟ بی‌صبرانه منتظر خواندن تجربیات شما هستیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

۷,۰۵۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۴,۶۴۹,۰۰۰

۴,۵۸۹,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 26 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها