آیبز داستان‌های نگهبان یک نقش‌آفرینی همه چیز تمام موبایلی است (بازی موبایل هفته) - آی بز

عناوین نقش آفرینی طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارند. بسیاری از بازی‌ها نیز در این سبک ساخته می‌شوند. از معروف‌ترین عناوین این سبک می‌توان به مجموعه الدر اسکرولز (Elder Scrolls) اشاره کرد. به طور کلی عناوین نقش آفرینی سابقه زیادی داشته و در حال حاضر اکثر عناوین تولید شده نیز تلاش می‌کنند تا برخی از شاخصه‌های این سبک را در خود داشته باشند.

حال اگر شما از طرفداران قدیمی این سبک باشید، قطعاً از بازی داستان‌های نگهبان (Guardian Tales) لذت خواهید برد. این بازی یک عنوان نقش آفرینی دوست داشتنی برای دستگاه‌های همراه مثل موبایل است. شرکت سازنده داستان‌های نگهبان تلاش زیادی کرده تا بازیکنان حس نوستالژی را از این بازی دریافت کنند. به همین دلیل این عنوان شاخصه‌های زیادی از عناوین نقش آفرینی قدیمی را در خود دارد.

کاراکترهای بازی ظاهری انیمه گونه دارند. داستان بازی نیز مانند عناوین قدیمی گیج کننده و جالب است. شما در یک دنیا وارد شده و شوالیه هستید. حال پرنسس دزدیده شده و باید او را نجات دهید. از طرفی نیروهای خارجی قصد حمله به کشور را داشته و باید از آن نیز دفاع کنید.

بازی Guardian Tales

این بازی دارای حالت قدیمی بوده و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. شما به طور کامل حس یک عنوان نقش آفرینی قدیمی را خواهید داشت که به نوبه خود بسیار جالب است.

اگر شما به عناوین امروزی دقت کنید، همگی توجه زیادی به واقعی بودن دارند. این در حالی است که بازی داستان‌های نگهبان هیچ تلاشی برای واقعی بودن نمی‌کند. حتی تلاشی برای امروزی بودن هم نمی‌کند! به همین دلیل است که این بازی بسیار جالب بوده و حتماً دوست داران سبک نقش آفرینی باید آن را تجربه کنند.

بازی دارای محتوای بسیار زیادی است. از مأموریت‌های جانبی گرفته تا داستان بازی که بسیار غنی است. از طرفی اگر شما وقت بگذارید، داستان‌های جانبی ارزش تجربه را دارند. همینطور اینکه زمانی که شما دنیای اول را به اتمام برسانید، منوی بازی به طور کامل تغییر کرده و وارد بخش جدیدی از بازی خواهید شد. همین مورد باعث می‌شود تا داستان‌های نگهبان اصلاً خسته کننده نباشد.

هدف اصلی بازی این است که شما تمام ۱۲ توانایی موجود را بدست آورده تا تبدیل به یک قهرمان کامل بشوید. برای رسیدن به این هدف شما باید مأموریت‌های مختلف را انجام داده تا توانایی‌ها را بدست بیاورید. در برخی مواقع امکان دارد که بازی کمی پیچیده به نظر برسد. البته راهنماهای زیادی برای داستان‌های نگهبان وجود داشته و به همین علت شما راه حل را پیدا خواهید کرد.

بازی Guardian Tales

بازی داستان‌های نگهبان مبارزات چندانی ندارد. با این حال دارای چالش‌های زیادی است.

روند کلی بازی چندان سریع نیست. البته عناوین این سبک به طور کلی سریع نیستند. با اینحال شما بعد از تقریباً ۲ ساعت می‌توانید به بازی تسلط پیدا کنید. البته برخی موارد مثل تکامل قهرمانان بیش از حد پیچیده و دشوار طراحی شده‌اند. برای شروع این بازی شما نیاز به اینترنت دارید. همین مورد می‌تواند در برخی از مواقع دردسر ساز باشد.

از طرفی گیم‌پلی داستان‌های نگهبان به طور کامل برای موبایل بهینه شده است. به همین دلیل شما اصلاً آزار نخواهید دید. عناوین نقش آفرینی قطعاً نیز به موارد مختلف برای کنترل کاراکتر دارند اما این بازی به طور کامل برای صفحه نمایش لمسی بهینه شده است.

یکی از نکات مهم بازی داستان‌های نگهبان این است که نیازمند توجه کامل شما است. به همین علت نمی‌توانید آن را به صورت تفریحی بازی کرده و باید آن را جدی بگیرید. همینطور اینکه بازی دارای قسمت‌های مختلف است که به زودی موارد دیگر نیز از آن عرضه خواهد شد.

داستان‌های نگهبان یک عنوان رایگان است. پس اگر وقت تجربه آن را دارید، اصلاً دریغ نکنید. به دلیل اینکه این بازی یکی از بهترین عناوین سبک نقش آفرینی روی دستگاه‌های همراه است.

نام لاتین بازی: Guardian Tales
تهیه‌کننده: Kakao Games
سازنده: Kong Studios
سال انتشار: ۲۰۲۱
پلتفرم‌ها: اندروید / آی‌اواس / نینتندو سوییچ

دانلود از گوگل پلی‌استور دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی‌های موبایل

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 22 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها