آیبز تأخیر در عرضه آیفون ۱۲ احتمالا فروش آن را کاهش می‌دهد - آی بز

خانواده آیفون ۱۲ در ماه سپتامبر عرضه نخواهند شد و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این تأخیر، آمار فروش گوشی‌های فوق را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، اپل تا پایان سال جاری حدود ۶۳ تا ۶۸ میلیون گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را به فروش خواهد رساند که این رقم بیش از ۵ میلیون پایین‌تر از آمار فروش گوشی‌های آیفون ۱۱ تا پایان سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود.
گفته می‌شود خانواده آیفون‌ ۱۲ چهار تا شش هفته دیرتر از زمان‌بندی اصلی به مشتریان خواهند رسید و پیش‌بینی مربوط به کاهش فروش آن‌ها هم به همین موضوع برمی‌گردد. به گفته منابع متعدد، این تأخیر در عرضه به بحران کرونا برمی‌گردد که برای خط تولید آیفون ۱۲ مشکلاتی ایجاد کرده‌اند.

به غیر از مسائل فعلی، گفته می‌شود اگر اپل به دلیل فشارهای دولت آمریکا اپلیکیشن وی‌چت را از اپ استور چین حذف کند، همین اقدام منجر به کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون ۱۲ خواهد شد.
طبق گزارش‌های منتشر شده، اپل قصد دارد ۴ مدل آیفون‌ ۱۲ را روانه‌ی بازار کند که در این میان با دو مدل استاندارد ۵٫۴ و ۶٫۱ اینچی و دو مدل پرو ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی روبه‌رو خواهیم شد. تمام مدل‌ها از لبه‌ی تخت و نمایشگر اولد بهره می‌برند و از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کنند.
همچنین به نظر می‌رسد آیفون ۱۲ پرو مانند جدیدترین آیپد پرو از اسکنر سه‌بعدی LiDAR بهره می‌برد و با وجود ارتقاهای صورت گرفته، قیمت این خانواده مشابه نسل قبلی خواهد بود.

منبع: Cult Of Mac

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 22 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها