آیبز بهترین گوشی های موبایل با حافظه ۶۴ گیگابایت در دیجی‌کالا - آی بز

اگر به دنبال گوشی های اقتصادی به حافظه ۶۴ گیگابایت هستید حتما در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ۱۵ مدل از بهترین گوشی‌های موجود با این مشخصه آشنا کنیم.

گوشی موبایل نوکیا مدل C1 2nd Edition 2021 دوسیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت و رم 1 گیگابایت

۲,۳۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل C1 2nd Edition 2021 دوسیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت و رم 1 گیگابایت به‌همراه کارت حافظه‌ microSDHC سن دیسک مدل A1 ظرفیت 16 گیگابایت

۲,۶۴۶,۰۰۰

تومان


۱. گوشی جی پلاس S10

گوشی جی پلاس S10

نخستین محصول، یک گوشی ارزشمند با نام جی پلاس S10 است که پیشنهاد می‌شود آن را برای دانش‌آموزان و افراد مسن تهیه کنید. یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های موبایل با حافظه ۶۴ گیگابایتی که می‌تواند نیاز روزانه‌ی کاربران را به شکل مناسبی برطرف کند. این گوشی از پردازنده UNISOC SC9863A بهره می‌برد و ۴ گیگابایت رم هم دارد تا بتواند تجربه‌ی خوبی از کار با اندروید ۱۱ را به شما ارائه دهد، هرچند نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. پنل این محصول ۶٫۵ اینچی است و وضوح تصویر در آن هم به ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد.

روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین را شاهد هستیم که شامل ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر هم دارد و از اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور هم به عنوان راهکار امنیتی خود بهره می‌برد. از جمله مزیت‌های این محصول این است که درون بسته‌بندی آن هم شارژر وجود دارد، هم هندزفری، هم قاب ژله‌ای، هم محافظ صفحه‌نمایش و هم تبدیل USB-C به USB معمولی تا بدین ترتیب عملا هیچ هزینه‌ی اضافی برای متعلقات آن پرداخت نکنید.

گوشی موبایل جی پلاس مدل S10 GMC-666M دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۲. گوشی جی پلاس X10 2022

گوشی جی پلاس X10 2022

یکی دیگر از گوشی های موبایل با حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی که محصولی با قیمت مناسب و ارزش خرید بالاست، جی پلاس X10 نام دارد. این گوشی هم پنلی ۶٫۵ اینچی دارد و توان سخت‌افزاری آن با مدل شماره‌ی ۱ برابر است. اما در این محصول شما ۴ دوربین را روی پنل پشتی شاهد خواهید بود که شامل ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو می‌شوند. دوربین سلفی هم همچنان سنسوری به بزرگی ۸ مگاپیکسل دارد.

این گوشی از اندروید ۱۱ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض خود بهره می‌برد و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که خوشبختانه شارژر آن درون جعبه قرار دارد. درون بسته‌بندی این محصول علاوه بر شارژر می‌توانید محافظ صفحه نمایش، هندزفری و یک قاب ژله‌ای هم دریافت کنید. لازم به ذکر است این گوشی هم از حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور بهره می‌برد.

گوشی موبایل جی پلاس مدل X10 2022 GMC-667M دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۳. گوشی وان پلاس نورد N100

گوشی وان پلاس نورد N100

یک گوشی ۶۴ گیگ ارزان، وان‌پلاس نورد N100 است. یک گوشی ساخت شرکت محبوب و نام آشنای وان‌پلاس که علاوه بر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از ۴ گیگابایت حافظه رم هم بهره می‌برد. این محصول از پنلی ۶٫۵۲ اینچی با وضوح ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد که رفرش‌ریت آن به ۹۰ هرتز می‌رسد تا بدین ترتیب گشت و گذار در بین منوهای مختلف گوشی واقعاً کار لذت‌بخشی باشد. این محصول روی پنل پشتی خود سه دوربین دارد که شامل ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می‌شوند. همچنین دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۴۶۰ بهره می‌برد که در کنار آدرنو ۶۱۰ می‌تواند عملکرد خوبی حتی در اجرای بازی‌های معمولی داشته باشد. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد که می‌تواند گوشی را تا طولانی مدت برای شما روشن نگه دارد. بهره‌مندی از شارژر سریع ۱۸ واتی درون جعبه، اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور،‌بلندگوهای استریو، اندروید ۱۰ با امکان ارتقا به اندروید ۱۱ و… از جمله مواردی هستند که باعث شده این گوشی ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد.

گوشی موبایل وان پلاس مدل Nord N100 BE2013 دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴. گوشی سامسونگ گلکسی A04e

گوشی سامسونگ گلکسی A04e

اگر به دنبال یک گوشی ۶۴ گیگ از برند سامسونگ هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم ارزش خرید آن بالا باشد، گلکسی A04e می‌تواند گزینه‌ی جذابی باشد. این محصول ۶٫۵ اینچی از وضوح تصویر ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد اما رفرش‌ریت آن به ۶۰ هرتز محدود شده است. این محصول روی پنل پشتی خود ۲ دوربین دارد که شامل ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق می‌شود. همچنین دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی است.

گلکسی A04e به عنوان یک گوشی ارزان قیمت با حافظه ۶۴ گیگ از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P35 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که در کنار آن ۲/۳/۴ گیگابایت رم هم قرار گرفته تا بتوانید با خیال راحت کارهایی نظیر وب‌گردی و تماشای فیلم و سریال را انجام دهید. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم در این گوشی قرار دارد که متأسفانه شارژر آن خیلی پرسرعت نیست اما حداقل درون جعبه قرار دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04e دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

۵. گوشی جی پلاس Q20

گوشی جی پلاس Q20

بار دیگر می‌رسیم به گوشی از جی پلاس با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم که نمایشگری ۶٫۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل دارد و مهم‌تر اینکه از شیشه ساخته شده تا بدین ترتیب حس و حال یک گوشی بسیار بالارده و جذاب را به شما القا کند. این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو ۲۵ بهره می‌برد که در انجام کارهای بسیار سبک، ناامیدتان نمی‌کند. روی پنل پشتی این محصول سه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق وجود دارند و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است.

این محصول از اندروید ۱۱ بهره می‌برد، باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، اثر انگشت آن روی پنل پشتی تعبیه شده و مثل هر گوشی دیگری از جی پلاس، درون بسته‌بندی خود در کنار شارژر از قاب ژله‌ای، محافظ صفحه نمایش و هندزفری هم دیده می‌شود.

گوشی موبایل جی پلاس مدل Q20 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۶. گوشی شیائومی ردمی ۹A

گوشی حافظه 64

اما می‌رسیم به شیائومی که یکی از محبوب‌ترین شرکت‌ها در ساخت گوشی‌های اقتصادی است. یکی از گوشی‌های خوبی که این شرکت چینی در دسته‌ی محصولات اقتصادی دارد، ردمی ۹A است. یک گوشی ارزان با حافظه ۶۴ گیگ و البته ۴ گیگابایت رم که از نمایشگری ۶٫۵۳ اینچی با وضوح ۷۲۰ ×‌ ۱۶۰۰ بهره می‌برد که البته رفرش‌ریت آن ۶۰ هرتز است. این گوشی از پردازنده هلیو G25 بهره می‌برد که پردازنده‌ای اقتصادی با توان نسبتا پایین است.

روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و روی پنل جلو هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را شاهد هستیم تا ساده‌ترین مجموعه‌ی دوربین‌ها در بین محصولات این لیست متعلق به ردمی ۹A باشد. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با شارژر ۱۰ واتی درون جعبه آن را شارژ کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LC دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۷. گوشی سامسونگ گلکسی A04

گوشی حافظه 64

در بین گوشی‌های سامسونگ محصولی که ۶۴ گیگ باشد و ارزش خرید بالایی داشته باشد، کم پیدا نمی‌شود. گلکسی A04 یکی از این گوشی‌هاست که پنلی ۶٫۵ اینچی دارد و وضوح آن به ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. این گوشی از دو دوربین روی پنل پشتی خود بهره می‌برد که شامل ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی ۵ مگاپیکسل دارد.

پردازنده‌ای که در این محصول به کار گرفته شده ۸ هسته‌ای است و می‌تواند در انجام کارهایی نظیر نظیر وب‌گردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و… شما را همراهی کند. این محصول از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و شارژر آن هم ۱۵ واتی است که درون جعبه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۸. گوشی دوجی S40 پرو

گوشی حافظه 64

یکی از گوشی‌های اقتصادی و ارزشمند این لیست، دوجی S40 پرو است که نمایشگری ۵٫۴ اینچی با وضوح ۷۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسل دارد. آنچه که سبب شده این گوشی ارزش خرید بالایی پیدا کند پشتیبانی آن از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 است که نمونه‌ی آن را فقط در گوشی‌های پرچم‌دار شاهد هستیم و به این معناست که گوشی در عمق ۱ متری آب هم می‌تواند در برابر نفوذ آن به درون مقاومت کند.

دوجی S40 پرو از پردازنده هلیو A25 بهره می‌برد که فقط برای انجام کارهای بسیار معمولی مناسب است. در کنار آن از ۴ گیگابایت رم هم استفاده شده تا بدین ترتیب تجربه‌ی خوبی از کار با اندروید ۱۰ روی آن داشته باشید. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است که یک سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق هم آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی از اثر انگشت روی پنل پشتی بهره می‌برد و باتری آن هم ۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌توانید آن را با شارژر ۱۰ واتی موجود درون جعبه شارژ کنید.

گوشی موبایل دوجی مدل S40 PRO دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۹. گوشی شیائومی مدل ردمی ۱۰A

گوشی حافظه 64

بار دیگر می‌رسیم به یک گوشی از ردمی که در کنار بهره‌مندی از ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. البته شما می‌توانید مدلی از این محصول با ترکیب ۶۴/۴ را هم خریداری کنید. این گوشی از پردازنده هلیو G25 بهره می‌برد که نباید انتظار انجام کارهای سنگین را از آن داشته باشید.

ردمی ۱۰A یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی دارد که برای یک گوشی اقتصادی مناسب به نظر می‌رسد. همچنین حسگر اثر انگشت هم در آن دیده می‌شود که روی پنل پشتی تعبیه شده است. این محصول از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که شارژر ۱۰ واتی آن هم درون جعبه قرار دارد. اگرچه این شارژر خیلی سریع نیست اما حداقل درون جعبه قرار دارد و نیازی نیست برای آن به صورت مجزا هزینه کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل REDMI 10A 220233L2G دو سیم‌ کارت ظرفیت  64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

۱۰. گوشی دوجی S61

گوشی حافظه 64

یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی جان سخت بازار، دوجی S61 است که در کنار بهره‌مندی از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از ۶ گیگابایت رم هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب تجربه‌ی خوبی از انجام کارهای مختلف داشته باشید. این گوشی ۶ اینچی از وضوح تصویر ۷۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است و از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 هم پشتیبانی می‌کند تا بدین ترتیب اصلا نگران خراب شدن آن در صورت افتادن درون آب یا ورود گرد و غبار شدید به داخل آن نباشید.

این گوشی از اندروید ۱۲ بهره می‌برد، اثر انگشت آن با کلید پاور ادغام شده، باتری آن ۵۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است و قادر است در انجام مکالمه تا ۲۷ ساعت شارژدهی داشته باشد. لازم به ذکر است درون بسته‌بندی این محصول علاوه بر شارژر یک کابل تبدیل USB-C به USB معمولی هم وجود دارد.

این گوشی از پردازنده هلیو G35 بهره می‌برد که برای انجام بازی‌های سبک و انجام کارهای معمولی نظیر وب‌گردی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مناسب است. این گوشی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارد که در کنار آن یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دیگر برای عکاسی HDR تعبیه شده تا کاربر در نور کم هم بتواند تصاویر قابل قبولی ثبت کند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری به بزرگی ۸ مگاپیکسل دارد.

گوشی موبایل دوجی مدل S61 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

۱۱. گوشی آنر X6

گوشی حافظه 64

گوشی موبایل آنر X6 یکی از گوشی‌های خوب این لیست با کیفیت دوربین مناسب در مقایسه با قیمتی است که برایش پرداخت می‌کنید. این محصول یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد که در کنار آن دو دوربین ماکرو و سنجش عمق هم وجود دارند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری به بزرگی ۵ مگاپیکسل دارد. این محصول نمایشگری ۶٫۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل دارد که پنل آن از جنس TFT LCD است.

آنر X6 هم مثل بسیاری از گوشی‌های این لیست از هلیو G25 بهره می‌برد که توضیحات مربوط به آن را ذکر کرده‌ایم. این گوشی از اندروید ۱۲ بهره می‌برد که سوار بر رابط کاربری Magic UI 6.1، امکانات نرم افزاری خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌توانید با استفاده از یک شارژر ۱۰ واتی آن را شارژ کنید.

گوشی موبایل آنر مدل X6 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۱۲. گوشی شیائومی ردمی ۱۲C

گوشی حافظه 64

شیائومی ردمی ۱۲C در بین گوشی هایی که تاکنون با رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایت معرفی کرده‌ایم، بهترین پردازنده را دارد و بهترین تجربه را هم از کار با اندروید در مقایسه با مدل‌های معرفی شده در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول از نمایشگری با وضوح ۷۲۰ × ۱۶۵۰ پیکسل بهره می‌برد که روشنایی خوبی دارد. همچنین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۰.۰۸ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد. دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی است.

به عنوان قلب تپنده، پردازنده‌ی هلیو G85 در این گوشی ایفای نقش می‌کند که توانایی پردازشی خوب آن به شما اجازه می‌دهد حتی به انجام بازی‌هایی نسبتا گرافیکی هم بپردازید. البته بازی‌ها نباید خیلی سنگین باشند چون اجرای آن‌ها از توان این پردازنده خارج است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از شارژر ۱۰ واتی موجود درون جعبه آن را شارژ کنید. این محصول از حسگر اثر انگشت هم بهره می‌برد که روی پنل پشتی آن تعبیه شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12C دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال

۱۳. گوشی سامسونگ گلکسی A13

گوشی حافظه 64

گلکسی A13 یک گوشی اقتصادی عالی از سامسونگ با حافظه ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است که البته می‌توانید آن را در نسخه‌هایی با حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی بیشتر هم خریداری کنید. این محصول نمایشگری ۶٫۶ اینچی دارد که از گوریلا گلس ۵ به عنوان محافظ صفحه بهره می‌برد و وضوح تصویر هم در آن به ۱۰۸۰ × ۲۰۴۸ پیکسل می‌رسد. این محصول از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ هم بهره می‌برد که حداقل تا دو سال می‌توانید آن را آپدیت کنید.

گلکسی A13 از اگزینوس ۸۵۰ قدرت می‌گیرد که عملکرد نسبتا خوبی را در انجام کارهای سبک به نمایش می‌گذارد. این گوشی از ۴ دوربین روی پنل پشتی بهره می‌برد که شامل اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می‌شوند. همچنین دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. از جمله سایر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۵ واتی اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 SM-A137F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۱۴. گوشی سامسونگ گلکسی A14

گوشی حافظه 64

گلکسی A14 اما جدیدترین گوشی سامسونگ در این لیست است که از نمایشگری ۶٫۶ اینچی با وضوح عالی ۱۰۸۰‌ × ۲۴۰۸ پیکسل بهره می‌برد که یکی از بهترین نمایشگرها در مقایسه با گوشی‌های این لیست است. این محصول از اندروید ۱۳ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره می‌برد که در کنار One UI Core 5 امکانات نرم‌افزاری بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با دریافت حداقل ۲ آپدیت نرم‌افزاری دیگر، باز هم به تعداد این امکانات اضافه خواهد شد.

این گوشی از پردازنده‌ی هلیو G80 بهره می‌برد که قادر است در کنار ۴ گیگابایت رم، در اجرای بازی‌های سبک و انجام کارهای معمولی، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این گوشی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم بهره می‌برد که به صورت عمودی و بدون ماژول در کنار هم قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسل است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از یک شارژر ۱۵ واتی سریع آن را شارژ کنید. این شارژر درون جعبه قرار ندارد و باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است این گوشی از سنسور اثر انگشت هم بهره می‌برد که با کلید پاور ادغام شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

۱۵. گوشی سامسونگ گلکسی A23

گوشی حافظه 64

در نهایت می‌رسیم به گلکسی A23 که یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی این لیست با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم است. این گوشی از نمایشگری ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد که رفرش‌ریت آن به ۹۰ هرتز و وضوح تصویر در آن هم به ۱۰۸۰ × ۲۴۰۸ پیکسل می‌رسد. همچنین این گوشی از گوریلا گلس ۵ هم به عنوان محافظ صفحه بهره می‌برد که باعث می‌شود گوشی کمتر خط و خش بیفتد.

گلکسی A23 از اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی اقتصادی با توان پردازشی پایین است و نباید انتظار زیادی از آن در انجام کارهای سنگین داشته باشید. این محصول همچنین در مدلی با ترکیب حافظه‌ی رم ۶۴/۶ گیگابایت هم در دسترس قرار دارد که البته قیمت بیشتری دارد. همچنین مدل ۵G‌ این محصول هم که پردازنده‌ی به مراتب قدرتمندتری دارد با ۶۴ گیگابایت حافظه هم در بازار موجود است.

این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد که از مهم‌ترین مولفه‌های آن بهره‌مندی از لرزشگیر اپتیکال است. در کنار این دوربین از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی هم استفاده شده، سنسور دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از شارژر ۲۵ واتی سریع آن را شارژ کنید که خوشبختانه این شارژر درون جعبه هم در دسترس قرار دارد.

گوشی موبایل جی پلاس مدل S10 GMC-666M دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

سخن پایانی

در این مطلب بهترین گوشی های موجود در دیجی‌کالا به حافظه ۶۴ گیگابایتی را به شما معرفی کرده‌ایم. گوشی‌هایی که عمدتا اقتصادی و یا میان‌رده‌های ارزان‌قیمت هستند که به خاطر توان پردازشی پایین، بیشتر به افراد مسن و دانش‌آموزان و یا برای کسانی که به یک گوشی دوم خوب نیاز دارند، پیشنهاد می‌شوند. توجه داشته باشید برخی از این گوشی‌ها مدل ۵G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت هم دارند که قیمت آن‌ها بیشتر ولی یک سری از امکانات آن‌ها هم نظیر پردازنده، بهتر و باکیفیت‌تر هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۶,۷۵۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۲۳,۱۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول درباره گوشی‌هایی با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی

آیا این گوشی‌ها در مدل‌های دیگر هم در دسترس قرار دارند؟

بله. این گوشی‌ها نه تنها با همان مدل، در نسخه‌هایی با حافظه‌ی داخلی و رم بیشتر یا کمتر در دسترس قرار دارند بلکه در مدل‌های ۵G هم با این مشخصات در دسترس هستند.

آیا این گوشی‌ها ضد آب هستند؟

معمولا گوشی‌های اقتصادی ضد آب و گرد و غبار نیستند اما گوشی‌های ساخت دوجی به خاطر همین قابلیت‌ها معروف هستند و در واقع از جمله معدود گوشی‌های ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ضد آب و گرد و غبار به حساب می‌آیند.

آیا این گوشی‌ها درون بسته‌بندی خود از شارژر هم بهره می‌برند؟

بسیاری از گوشی‌های اقتصادی درون جعبه‌ی خود شارژر هم دارند اما متأسفانه گوشی‌های جدید سامسونگ حتی در مدل‌های اقتصادی هم از شارژر بهره نمی‌برند و باید به صورت جداگانه آن‌ها را خریداری کنید.

آیا ۴ گیگابایت رم برای کار با اندروید مناسب است؟

بله. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم یک تجربه‌ی حداقلی را از کار با اندروید برای شما به ارمغان می‌آورد و مناسب ارزیابی می‌شود. هرچند بهره‌مندی گوشی از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهتر خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 14 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها