آیبز بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان؛ گزینه های برتر بازار - آی بز

اگر به بازار گجت‌های پوشیدنی نگاهی بیندازیم، در می‌یابیم که استفاده از مچ‌بندهای هوشمند نسبت به ساعت‌های هوشمند میان کاربران از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است. این گجت‌های پوشیدنی از لحاظ قیمتی به‌صرفه‌تر هستند و همچنین در زمینه‌ی سلامتی و تندرستی قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ۱۱ مچ‌بند هوشمند برتر با بودجه‌ی زیر ۲ میلیون تومان موجود در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا بپردازیم تا اگر نیت به خرید این دسته از محصولات را دارید، با توجه به بودجه‌ی خود از راهنمای بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون، ایده‌‌آل‌ ترین گزینه را انتخاب کنید. همراه آی بز در این مقاله باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

۱,۸۲۰,۰۰۰

۱,۶۸۹,۰۰۰

تومان

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

۱,۱۹۵,۰۰۰

۱,۱۳۰,۰۰۰

تومان

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل EHS 7 BAND MI THE NEW WATCH

فهرست راهنمای خرید بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی یکی از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات شیائومی یعنی مچ‌بند EHS 7 BAND MI THE NEW WATCH آغاز می‌کنیم. اول از همه باید به طراحی بسیار جذاب و وزن سبک این مچ‌بند هوشمند شیائومی اشاره کنیم که به راحتی روی مچ‌ دست کاربران قرار می‌گیرد و در اثر استفاده‌ی طولانی ‌مدت هیچ مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند. بهترین مچ‌بند هوشمند زیر ۲ میلیون تومان دیجی کالا از یک نمایشگر خمیده رنگی ۱.۶۲ اینچی از جنس AMOLED بهره می‌برد که محتواهای تصویری را با رزولوشن ۴۹۰ در ۱۹۲ پیکسل به نمایش می‌گذارد. بدنه‌ی این محصول نیز از جنس پلی کربنات تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهد. مچ‌بند هوشمند MI THE NEW WATCH شیائومی از طریق بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و با همه‌ی گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS نیز سازگاری دارد.

طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی و سلامتی در این گجت پوشیدنی پرفروش شیائومی تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای بررسی فعالیت‌های ورزشی روزانه‌ی خود بهره ببرند. این محصول مجهز به سنسور ضربان قلب است که به صورت ۲۴ ساعته ضربان قلب شما را مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می‌دهد. علاوه بر این، باید به حالت‌های ورزشی مختلف این مچ‌بند هوشمند نظیر دویدن، کریکت، بدمینتون، دوچرخه سواری، طناب زنی، تنیس، تنیس رومیزی و شنا اشاره کرد. باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان قلب تپنده‌ی این محصول به انجام وظیفه می‌پردازد که در حالت استندبای تا ۳۰ روز نیز دوام می‌آورد. این محصول همچنین تا عمق ۵۰ متری سطح آب نیز مقاوم است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌های متنی گوشی هوشمند شما را برایتان به نمایش بگذارد. این مچ‌بند با شارژر مغناطیسی اختصاصی شارژ می‌شود.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل EHS 7 BAND MI THE NEW WATCH

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل SAE HUAiew een

هوآوی در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و محصولات بسیار باکیفیت و پر امکاناتی را در اختیار کاربرانش قرار داده که یکی از بهترین آن‌ها مچ‌بند هوشمند مدل SAE HUAiew een است. این محصول مجهز به یک نمایشگر بزرگ ۱.۴۷ اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۳۶۸ در ۱۹۴ پیکسل برای شما به نمایش می‌گذارد. این مچ‌بند هوشمند ۲ میلیون تومانی، تا عمق ۵۰ متری سطح آب کاملاً مقاوم است و کاربران می‌توانند از آن در محیط‌های مرطوب نظیر استخر نیز استفاده کنند. سه سنسور ژیروسکوپ، سنسور شتاب‌سنج و ردیابی ضربان قلب روی این محصول تعبیه شده و به گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۶.۱ به بالا و iOS 9.1 به بالا نیز متصل می‌شود.

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل SAE HUAiew een برای ردیابی دقیق‌تر فعالیت‌های ورزشی و روزانه‌ی شما مجهز به GPS داخلی است که می‌تواند برای بررسی ورزشکاران بسیار مناسب باشد. همچنین این گجت‌ پوشیدنی امکان نمایش پیام‌های متنی و نوتیفیکیشن‌های گوشی شما را دارد، اما نمی‌توانید از این طریق به آن‌ها پاسخ دهید. وزن این مچ‌بند هوشمند هوآوی بسیار سبک است و از ۹۶ فعالیت بدنی مختلف پشتیبانی می‌کند. یک باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این مچ‌بند در نظر گرفته شده که تا دو هفته می‌تواند به شما شارژدهی ارائه دهد. این محصول همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

مچ بند هوشمند هوآوی مدل SAE HUAiew een

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل MED Band 7 Smart Band global 2022

اگر به دنبال خرید یک مچ‌بند هوشمند هستید که در ازای هزینه‌ای که بابت خرید آن پرداخت می‌کنید، امکانات زیادی داشته باشد و تا سال‌ها بتوانید از آن بهره ببرید، می‌توانید مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل MED Band 7 Smart Band global 2022 را به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای خرید خود در نظر بگیرید. این گجت پوشیدنی از یک نمایشگر بسیار باکیفیت ۱.۶۲ اینچی از جنس AMOLED بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و قابلیت محبوب نمایشگر همیشه روشن (Always on Display) را نیز دارد. شیائومی در این مچ‌بند هوشمند خود از پردازنده‌ی قدرتمندی استفاده کرده که عملکرد روان‌تری نسبت به نسل قبلی به کاربران ارائه می‌دهد.

می بند ۷ شیائومی از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی و سلامتی مختلف برای استفاده‌ی کاربران پشتیبانی می‌کند و قابلیت ردیابی ضربان قلب به صورت ۲۴ ساعته را نیز دارد. همچنین این محصول، در حین انجام کارهای خود و دسترسی نداشتن به گوشی هوشمندتان، شما را از یک تماس دریافتی باخبر می‌کند و شما به راحتی و بدون مراجعه به گوشی می‌توانید متوجه شوید که چه کسی با شما تماس گرفته است. امکان پاسخ دادن به پیام‌ها با بهره‌گیری از پاسخ‌های پیش‌ فرض در این مچ‌بند هوشمند نیز وجود دارد. باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی این گجت پوشیدنی نیز قادر است تا ۲ هفته دوام بیاورد. این مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان به گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۵ به بالا و سیستم‌عامل iOS 10 به بالا نیز متصل می‌شود و قابلیت سنجش اکسیژن خون نیز دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل MED Band 7 Smart Band global 2022

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل MEH Band 6 Fitness Tracker Smartwatch

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

در فهرست بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان آی بز ، هواوی نمایندگان زیادی دارد که یکی دیگر از آن‌ها مدل MEH Band 6 Fitness Tracker Smartwatch است. این گجت پوشیدنی هوآوی وزن بسیار سبکی دارد و در اثر استفاده‌ی طولانی‌مدت مچ دست کاربران را اذیت نمی‌کند. MEH Band 6 Fitness Tracker مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۳۶۸ در ۱۹۴ پیکسل برای شما به نمایش می‌گذارد. این مچ‌بند هوشمند قادر به اندازه‌گیری کلیه پارامترهای اصلی در پایش تناسب اندام، شامل شمارش گام‌ها، کالری مصرفی، مدت زمان فعالیت‌های بدنی، ضربان قلب، میزان استرس، اشباع اکسیژن خون و کیفیت خواب است و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد.

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل MEH Band 6 Fitness Tracker Smartwatch، امکان دریافت و نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما را دارد، اما نمی‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید. یک باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول باکیفیت در نظر گرفته شده که شارژدهی مناسبی (حدود ۲ هفته) را به کاربران ارائه می‌دهد. کلیه سنسورهای سلامتی و ورزشی این مچ‌بند هوآوی فعال است و با گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۶.۱ به بالا و iOS 9.1 به بالا نیز سازگاری دارد. از دیگر قابلیت‌های خوب این مچ‌بند هوشمند با بودجه‌ی ۲ میلیونی می‌توان به مقاوم بودن در برابر آب و اپلیکیشن پیشرفته آن اشاره کرد.

مچ بند هوشمند هوآوی مدل MEH  Band 6 Fitness Tracker Smartwatch

مچ بند هوشمند شیائومی مدل ME MI BAND 6 2022

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

ME MI BAND 6 شیائومی را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین مچ‌بندهای هوشمند موجود در بازار دانست که قابلیت‌های بسیار خوبی را در ازای پرداخت قیمتی مناسب به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول پرطرفدار ابعاد بسیار جمع‌وجور و وزن فوق‌العاده سبکی دارد تا کاربران در هنگام استفاده هیچ مشکلی نداشته باشند و از ورزش کردن لذت ببرند. ME MI BAND 6 مجهز به یک نمایشگر ۱.۵۶ اینچی از جنس AMOLED است که تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ و دقت تصویر ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد. لبه‌های این نمایشگر کمی خمیده طراحی شده‌اند تا کاربران دید بهتری نسبت به محتواهای تصویری این مچ‌بند داشته باشند. پیام‌های متنی، نوتیفیکیشن‌ها و همچنین تماس‌ها نیز از طریق نمایشگر این محصول به شما نشان داده می‌شود.

ME MI BAND 6 شیائومی مجهز به سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون و ردیابی ضربان قلب است که می‌تواند در حین انجام فعالیت‌های ورزشی و حتی خواب نیز به تجزیه‌وتحلیل وضعیت سلامت بدن شما بپردازد. شما می‌توانید بخش‌های مختلف این مچ‌بند هوشمند شیائومی را با نصب اپلیکیشن پیش‌فرضش شخصی‌سازی کنید. این محصول از بیش از ۳۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و مجهز به یک باتری ۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی نیز است که حدود ۱۹ روز می‌تواند به شما شارژدهی ارائه دهد. این محصول تا عمق ۵۰ متری سطح آب نیز مقاوم است و با سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ به بالا سازگاری دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل ME MI BAND 6 2022

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل Band 7

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

محصول دیگری از برند هوآوی در راهنمای خرید بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان فروشگاه دیجی کالا قرار دارد که نام این مدل Band 7 است. اول از همه باید به وزن بسیار سبک این محصول هوشمند اشاره کنیم که به راحتی روی مچ دست کاربران قرار می‌گیرد و به آنالیز فعالیت‌های ورزشی و روزانه‌ی شما می‌پردازد. این مچ‌بند هوشمند مجهز به یک نمایشگر رنگی ۱.۴۷ اینچی  است که جنسی از AMOLED دارد و با کیفیت ۳۶۸ در ۱۹۴ پیکسل محتواهای تصویری را به کاربران نمایش می‌دهد. هوآوی مدل Band 7 از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای اتصال به گوشی‌های هوشمند شما استفاده می‌کند و با گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید ۶ و بالاتر و iOS 9.0 و بالاتر سازگاری دارد.

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل Band 7 در برابر آب نیز مقاوم است تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند و بتوانند در محیط‌های آبی و مرطوب نیز از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. این مچ‌بند هوشمند، از طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و سنسور سنجش اکسیژن خون آن نیز عملکرد مناسبی دارد. یک باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان تأمین‌کننده‌ی انرژی این محصول در نظر گرفته شده که توانایی ارائه طول عمر مفید ۱۴ روز را دارد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به قابلیت کنترل کیفیت خواب اشاره کرد.

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 7

مچ‌بند هوشمند آنر مدل POR BAND 6 NEW 2022

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

شرکت آنر توانسته قدم‌های خوبی در ساخت و عرضه مچ‌بندهای هوشمند بردارد. مچ‌بند هوشمند شیائومی آنر مدل POR BAND 6 NEW 2022، یک محصول عالی با قیمتی معقول در راهنمای خرید بهترین مچ‌بند هوشمند تا دو میلیون تومان دیجی‌کالا مگ برای کاربرانی است که به دنبال ظرافت و در عین حال قابلیت‌های کاربردی و منطقی یک مچ‌بند هوشمند هستند. این گجت پوشیدنی از یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و لبه‌های خمیده ۲.۵ بعدی آن موجب شده تا کاربران به راحتی به محتواهای نمایشگر دید داشته باشند. این محصول ۱۸ گرمی از طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های ورزشی و سلامتی نظیر اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، اندازه‌گیری ضربان قلب، پایش خواب، قابلیت کنترل وضعیت سلامتی زنان و ۱۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

انرژی مچ‌بند هوشمند آنر مدل POR BAND 6 NEW 2022 از جانب یک باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که قادر است تا ۱۴ روز روشن بماند. این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای اتصال به گوشی‌های هوشمند شما استفاده می‌کند و با گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید ۶ و بالاتر و iOS 11.0 و بالاتر سازگاری دارد. مچ‌بند آنر امکان نمایش پیام‌های فارسی گوشی‌های هوشمند شما را دارد و بسیار خوش‌دست و سبک است.

مچ بند هوشمند آنر مدل POR BAND 6 NEW 2022

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

یکی از بهترین مچ‌بندهای هوشمند بازار و راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند با بودجه‌ی تا ۲ میلیون تومان دیجی‌کالا مگ، متعلق به برند شیائومی به نام مدل Mi Band 4 Global است. این محصول که فروش بسیار خوبی را در بازار گجت‌های پوشیدنی تجربه می‌کند، مجهز به یک نمایشگر ۰.۹۵ اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت بسیار مناسبی دارد و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. حداکثر روشنایی تصویر این نمایشگر نیز به ۴۰۰ نیت می‌رسد. این محصول تا عمق ۵۰ متری سطح آب مقاوم است و ۱۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی و ۵۱۲ کیلوبایت حافظه‌ی رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

می بند ۴ شیائومی قابلیت نمایش پیام‌ها، ایمیل‌های دریافتی و نوتیفیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند شما را دارد و از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ نیز برای اتصال به گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند. یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۳۵ میلی‌آمپر ساعتی برای این مچ‌بند هوشمند در نظر گرفته شده که تا ۲۰ روز شارژدهی ارائه می‌دهد. شتاب‌سنج‌ سه محوره، حسگر اپتیکال اندازه‌گیری ضربان قلب، گام‌شمار و ارتفاع‌سنج سه محوره از جمله سنسورهای سلامتی این محصول پرطرفدار به شمار می‌رود. این محصول با اندروید ۴.۴ و iOS 9 به بالا سازگاری دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

مچ‌بند هوشمند آنر مدل بند ۶

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

مچ بند هوشمند آنر مدل بند ۶، جزو محصولات بسیار باکیفیت بازار به شمار می‌رود که توانسته با قابلیت‌های خوبش نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.  آنر بند ۶ وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی کاربران می‌توانند تا ساعت‌ها از آن روی مچ دست خود بدون خستگی بهره ببرند. این گجت پوشیدنی از یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که وضوح تصاویر به نمایش گذاشته‌ی آن به ۱۹۴ × ۳۶۸ پیکسل می‌رسد. این محصول از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می‌کند و باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز شارژدهی حداکثر ۱۴ روزه را به کاربران ارائه می‌دهد.

مچ بند هوشمند آنر مدل بند ۶ از بیش از ۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون، از جمله سنسورهای سلامتی این محصول محسوب می‌شوند. این گجت پوشیدنی آنر تا عمق ۵۰ متری سطح آب مقاوم است و با بلوتوث ۵.۰ به گوشی‌های هوشمند شما متصل می‌شود.

مچ بند هوشمند آنر مدل بند 6

مچ‌بند هوشمند های-تک مدل HI-FT90

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

های تک، یک برند موفق کانادایی بوده که تحت لیسانس چین در زمینه‌های تولید تجهیزات پزشکی و سلامتی فعال است و محصولات بسیار باکیفیتی را نظیر مچ‌بند هوشمند مدل HI-FT90 روانه‌ی بازار می‌کند. این محصول مجهز به یک نمایشگر ۱.۵ اینچی از جنس OLED است که محتواهای تصویری را با وضوح تصویر مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول که در راهنمای خرید بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان آی بز قرار گرفته، وزن بسیار سبکی دارد و در استفاده‌های طولانی‌مدت به هیچ عنوان برای مچ دست کاربران آزاردهنده نخواهد بود.

مچ‌بند هوشمند های-تک مدل HI-FT90 از گواهی ضد آب IP67 نیز پشتیبانی می‌کند، اما توضیه می‌شود که برای دوام بیشتر این محصول از آن زیر آب استفاده نکنید. این گجت پوشیدنی خوش‌دست مجهز به سنسور ضربان قلب است که به صورت ۲۴ ساعته به بررسی وضعیت سلامت قلب شما می‌پردازد. همچنین باید به دیگر قابلیت‌های ورزشی و سلامتی این محصول نظیر گام‌شمار، کالری شمار، محاسبه مسافت طی شده و موارد دیگر اشاره کرد. این محصول با همه‌ی گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و با نصب اپلیکیشن Life Sense می‌توان به شخصی‌سازی بخش‌های مختلف آن پرداخت.

مچ بند هوشمند هایتک مدل HI-FT90

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

بهترین مچ‌بند هوشمند تا 2 میلیون

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version را می‌توان یکی از پرطرفدارترین و اقتصادی‌ترین مچ‌بندهای هوشمند حال حاضر بازار دانست که به لطف طراحی ارگونومیکش و قابلیت‌های زیادی که ارائه می‌دهد، گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. اول از همه باید به نمایشگر ۱.۵۶ اینچی AMOLED این محصول باکیفیت اشاره کنیم که می‌تواند محتوا را با وضوح تصویر ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل به نمایش دربیاورد و حداکثر روشنایی این نمایشگر نیز به ۴۵۰ نیت می‌رسد، بنابراین کاربران در زیر نور شدید آفتاب نیز می‌توانند از مچ‌بند هوشمند خود بهره ببرند. این گجت پوشیدنی از یک پردازنده‌ی ساخت AMD به عنوان قلب تپنده استفاده می‌کند که تجربه کاربری بسیار روانی را نیز ارائه می‌دهد.

۳۲ مگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ مگابایت حافظه‌ی رم برای این مچ‌بند هوشمند شیائومی در نظر گرفته شده و از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ نیز برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند شما استفاده می‌کند. این مچ‌بند هوشمند قادر به اندازه‌گیری کلیه پارامترهای اصلی در پایش تناسب اندام، شامل شمارش گام‌ها، کالری مصرفی، مدت زمان فعالیت‌های بدنی، ضربان قلب، میزان استرس، اشباع اکسیژن خون و کیفیت خواب است. یک باتری با ظرفیت ۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این گجت پوشیدنی شیائومی در نظر گرفته شده که می‌تواند در استفاده معمولی تا دو هفته شارژدهی ارائه دهد. این محصول تا عمق ۵۰ متری سطح آب مقاوم است و قابلیت نمایش پیام‌های فارسی گوشی هوشمند شما را نیز دارد. شما می‌توانید با نصب اپ اختصاصی این محصول روی گوشی خود، به شخصی‌سازی واچ‌فیس‌ها و بخش‌های دیگر این مچ‌بند هوشمند بپردازید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

سخن پایانی

در راهنمای خرید بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان آی بز ، به معرفی و بررسی ۱۱ مچ‌بند هوشمند برتر و پرامکانات پرداختیم تا در صورت داشتن قصد خرید، از آن استفاده کنید. به نظر شما بهترین مچ‌بند هوشمند تا ۲ میلیون تومان کدام است؟ شما تجربه‌ی استفاده از کدام محصول معرفی شده را داشته‌اید؟ خواهشمندیم که تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران آی بز به اشتراک بگذارید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

۱,۸۲۰,۰۰۰

۱,۶۸۹,۰۰۰

تومان

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

۱,۱۹۵,۰۰۰

۱,۱۳۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

بهترین مچ‌بند هوشمند با بودجه‌ی ۲ میلیون تومان کدام است؟

در حال حاضر، مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل EHS 7 BAND MI THE NEW WATCH با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد را می‌توان بهترین مچ‌بند تا ۲ میلیون تومان معرفی کرد.

آیا مچ‌بندهای هوشمند زیر ۲ میلیون تومان قابلیت تعویض بند دارند؟

بله. بند بسیاری از این محصولات را می‌توان به راحتی تعویض کرد.

آیا مچ‌بندهای هوشمند زیر ۲ میلیون تومان ضد آب هستند؟

اکثر این محصولات در برابر آب مقاوم هستند و می‌توانید در محیط‌های مرطوب از آن‌ها بهره ببرید.

فرق بین مچ‌بند هوشمند و ساعت هوشمند در چیست؟

تفاوت اصلی ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند در قابلیت‌های ارائه شده و تفاوت ظاهری آن‌ها است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 12 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.