آیبز بررسی گوشی موتورولا موتو E13؛ بسیار ارزان و کار راه‌انداز - آی بز

در بازار ایران به دلیل افزایش حیرت‌انگیز قیمت دلار، گوشی‌های ارزان‌قیمت معمولا به سختی پیدا می‌شوند. ولی در همین شرایط با یک گوشی مانند موتورولا موتو E13 روبرو هستیم که قیمت بسیار پایینی دارد. اما آیا این گوشی ارزان‌قیمت گزینه‌ی مناسبی برای خرید است و آیا می‌تواند نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کند؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

موتورولا موتو E13 مانند دیگر گوشی‌های این شرکت، در بسته‌بندی خود لوازم جانبی ضروری را قرار داده است. به طور مشخص در این جعبه با شارژر، کابل شارژر و کاور ژله‌ای روبرو هستیم. برای یک گوشی اقتصادی، ارائه‌ی این لوازم جانبی اهمیت زیادی دارد زیرا کسی که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند هزینه‌ی بالایی برای خرید گوشی پرداخت کند، مطمئنا دوست ندارد برای خرید این موارد متحمل هزینه‌ی جداگانه‌ای شود. این در حالی است که مثلا گوشی پایین‌رده‌ی گلکسی A14 بدون شارژر راهی بازار شده است.

زمانی که گوشی موتورولا موتو E13 را در دست می‌گیرید، اصلا حس یک محصول ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت را منتقل نمی‌کند. طبیعتا کیفیت ساخت این گوشی فوق‌العاده نیست اما از سوی دیگر کیفیت ساخت پایینی ندارد و حتی از برخی از گوشی‌های گران‌تر هم کیفیت ساخت بهتری دارد. پنل پشتی پلاستیکی است و بافت ماتی دارد ولی اثر انگشت را جذب می‌کند. در ماژول دوربین فقط با یک دوربین اصلی روبرو هستیم و پایین دوربین اصلی هم یک فلش دیده می‌شود.

اسپیکر گوشی از نوع مونو است که بلندی صدای قابل قبولی ارائه می‌دهد ولی از نظر کیفیت صدا حرف زیادی برای گفتن ندارد. نمایشگر این گوشی در بهترین حالت یک نمایشگر معمولی به حساب می‌آید که کار راه‌انداز است. اندازه‌ی این نمایشگر ۶.۵ اینچ است و از پنل IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ را ارائه می‌دهد. با توجه به پایین بودن رزولوشن، اگر خیلی با دقت و از نزدیک به نمایشگر دقت کنید، می‌توانید پیکسل‌های آن را مشاهده کنید ولی در حالت معمولی پیکسل‌های نمایشگر قابل مشاهده نیستند.

این گوشی طبیعتا قرار نیست چندین اپلیکیشن را به صورت کاملا روان اجرا کند و با استفاده از امکان مولتی‌تسکینگ داشته باشید. بنابراین برای استفاده از گوشی موتورولا موتو E13 باید کمی صبور باشید اما این کندی در عملکرد چندان آزاردهنده نیست. با وجود استفاده از پردازنده‌ی پایین‌رده، این گوشی می‌تواند بازی Call Of Duty را هم اجرا کند که مسلما این بازی با گرافیک و فریم‌ریت پایینی اجرا می‌شود. اما همین امکان اجرای چنین بازی سنگینی، یک ویژگی مهم برای گوشی موتورولا موتو E13 محسوب می‌شود.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی برای اینکه بتوانید لحظات مختلفی را ثبت کنید، عملکرد قابل قبولی دارد. بنابراین توقع کیفیت بالایی را نباید از این دوربین داشته باشید. باتری استفاده شده در این گوشی، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که به راحتی یک روز کامل شما را همراهی می‌کند. با استفاده از آداپتور ۱۰ واتی که همراه با این گوشی به دست شما می‌رسد، کل فرایند شارژ باتری حدود ۲ ساعت و نیم طول می‌کشد.

گوشی موتورولا موتو E13 با نسخه Go اندروید ۱۳ به دست شما می‌رسد. مهم‌ترین مشکل رابط کاربری این گوشی این است که استفاده از VPN با آن کمی دردسر دارد. البته این کار غیرممکن نیست اما در هر صورت نمی‌توانیم چالش‌های این کار را کتمان کنیم. در نهایت باید بگوییم که این گوشی با توجه به قیمتی که دارد، بدون شک ارزش خرید بالایی دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.