آیبز بررسی گلکسی M53 سامسونگ؛ جایگزین اقتصادی گلکسی A73 - آی بز

سامسونگ طی چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به گوشی‌های میان‌رده‌ی خود نشان داده و به غیر از گوشی‌های سری A که پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند به شمار می‌روند، گوشی‌های سری M نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به گلکسی M53 سامسونگ اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی این گوشی میان‌رده سامسونگ بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، خرید آن منطقی است یا نه.

مقدمه

از زمانی که سری گلکسی M سامسونگ در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شد، این شرکت کره‌ای به طور فعال با برندهای دیگر رقابت می‌کند تا با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پیشرفته و باکیفیت نظر کاربران را به سمت محصولات خود جلب کند. داشتن رقبای سرسختی همچون شیائومی، ریلمی و وان‌پلاس نیاز به نوآوری و خلاقیت در محصولات را، به یک امر ضروری تبدیل کرده و سامسونگ این موضوع را با عرضه‌ی یک میان‌رده‌ی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دیگر به هیچ عنوان پشت گوش نینداخته است.

اگرچه گلکسی M53 جدیدترین میان‌رده از سری M سامسونگ محسوب می‌شود که جایگزین گلکسی M52 شده، اما می‌توان آن را نسخه‌ی لایت قدرتمندترین میان‌رده این شرکت یعنی گلکسی A73 نیز به شمار آورد که فروش بسیار خوبی را در بازار ایران تجربه می‌کند. به طور کلی، اگر بودجه‌ی محدودی برای خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی دارید، از بین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌توانید گزینه‌های خرید مناسبی را با توجه به نیازتان پیدا کنید که گلکسی M53 یکی از بهترین‌هاست.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M53 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مشخصات کلی گلکسی M53 سامسونگ در یک نگاه


پیش از اینکه ببینیم آیا گوشی هوشمند گلکسی M53 سامسونگ ارزش خرید دارد یا خیر، بد نیست نگاهی به جدول مشخصات فنی این گوشی میان‌رده داشته باشیم تا ببینیم وضعیت روی کاغذ چگونه است.

نام گوشی گلکسی M53 سامسونگ
ابعاد و وزن ۱۶۴.۷ در ۷۷ در ۷.۴ میلی‌متر/ ۱۷۶ گرم
مشخصات نمایشگر Super AMOLED Plus با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز – ۶.۷ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۹۴ پیکسل بر هر اینچ و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل – نسبت تصویر ۲۰:۹
کیفیت ساخت فریم و پنل پشتی از جنس پلاستیک باکیفیت
سیستم‌عامل و پردازنده اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 – قابل ارتقاء به اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 / تراشه Dimensity 900 5G مدیاتک، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4
ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی  ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
دوربین‌ها ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی با فوکوس خودکار – ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 – دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 –  دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق میدان با گشودگی دیافراگم f/2.4
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2
کیفیت فیلم‌برداری دوربین اصلی ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه –  دوربین سلفی ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
باتری و شارژر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت – ۲۵ واتی
رابط‌ها وای فای – درگاه USB-C و بلوتوث
شبکه‌های ارتباطی ۲G، ۳G ، ۴G و ۵G
حسگرها قطب نما، شتاب‌سنج، مجاورت، ژیروسکوپ، نور و اثر انگشت
رنگ‌های قابل عرضه سبز زیتونی، آبی و قهوه‌ای

طراحی و کیفیت ساخت


گلکسی M53 5G با پایبندی به عناصر و المان‌های طراحی کلاسیک، یکی از زیبا‌ترین و جذاب‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند میان‌رده مجهز به پنل پشتی از جنس پلی‌کربنات با روکش مات است که هنگام در دست گرفتن، حس بسیار خوشایندی را به کاربران القا می‌کند. سامسونگ این گوشی را در سه رنگ آبی، قهوه‌ای و سبز زیتونی روانه‌ی بازار کرده که نسبت به دیگر گوشی‌های میان‌رده این شرکت، رنگ‌های خاصی محسوب می‌شوند. این گوشی هوشمند فوق سبک وزنی ۱۷۶ گرمی دارد و ضخامت آن نیز به ۷.۴ میلی‌متر می‌رسد. این حجم از ضخامت با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی، واقعا عالی است.

این تغییرات به خوبی نشان می‌دهد که سامسونگ یک بازطراحی اساسی برای میان‌رده‌ی جدید خود یعنی گلکسی M53 نسبت به گلکسی M52 نسل قبلی اعمال کرده و ظرافت چشمگیری به این گوشی هوشمند بخشیده است. اگر به طراحی پنل پشتی این گوشی دقت کنیم، سامسونگ برخلاف نسل قبلی از یک سیستم دوربین چهارگانه استفاده کرده که درون یک ماژول مربعی شکل به چشم می‌خورد. اگرچه پنل پشتی گلکسی M53 با روکش مات پوشانده شده، اما در کمال تعجب، اثر انگشت و لکه‌ها را به خود جذب می‌کند. همچنین این گوشی هنگام استفاده کمی حالت لغزنده دارد، بنابراین پیشنهاد می‌شود که از یک قاب محافظ برای آن استفاده کنید. درون جعبه‌ی گلکسی M53، جز خود گوشی و یک کابل شارژ چیز دیگری پیدا نمی‌شود و خبری از شارژر ۲۵ واتی نیست.

حدود ۸۵.۳ درصد از پنل جلویی را نمایشگر ۶.۷ اینچی این گوشی پوشانده که حاشیه‌های بسیار نازکی دارد و برای یک گوشی میان‌رده بسیار خوب است. البته باید اشاره کنیم که این حاشیه‌ها در بخش پایینی نمایشگر نسبت به بخش‌های دیگر ضخامت بیشتری دارند. حفره‌ی نمایشگر پذیرای دوربین سلفی گلکسی M53 است که هنگام تماشای محتواهای تصویری و ویدیویی مزاحمت زیادی برای کاربران ایجاد نمی‌کند. در سمت راست بدنه‌ی گوشی، دکمه‌ی پاور دیده می‌شود که با حسگر اثر انگشت این گوشی ادغام شده و عملکرد بسیار خوبی نیز دارد. دکمه پاور به راحتی با یک دست قابل دسترسی است، اما این موضوع در مورد دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا به هیچ عنوان صدق نمی‌کند.

در فریم پایینی این گوشی هوشمند درگاه شارژ USB-C، یک بلندگو و در سمت راست، درگاه سیم کارت دیده می‌شود که پذیرای دو سیم کارت به صورت هم‌زمان خواهد بود. گلکسی M53 بلندگوهای استریو ندارد و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز پشتیبانی نمی‌کند. به طور کلی، گلکسی M53 سامسونگ طراحی مینیمالیستی و ظاهر جذابی دارد که در گوشی‌های میان‌رده این شرکت کمتر شاهد آن بوده‌ایم.


نمایشگر


یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت محصولات سامسونگ نمایشگرهای گوشی‌های هوشمندش بوده و گلکسی M53 نیز از این قاعده مستثنی نیست. گلکسی M53 مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس Super AMOLED Plus است که از تراکم پیکسلی ۳۹۴ پیکسل بر هر اینچ، وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. پیش‌تر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، صرفا مخصوص گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بود و کمتر گوشی میان‌رده‌ای از این مشخصه بهره می‌برد. اما اکنون سامسونگ این ویژگی را در برخی از گوشی‌های میان‌رده خود تعبیه کرده که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

نمایشگر این گوشی هوشمند کیفیت بسیار عالی دارد، محتواهای تصویری و ویدیویی را به بهترین شکل ممکن به کاربران نشان می‌دهد و بازتولید رنگ آن نیز بسیار دقیق است. همچنین کنتراست بسیار خوب نمایشگر گلکسی M53، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کاربران این گوشی به همراه می‌آورد. نمایشگر این گوشی، حداکثر روشنایی ۴۲۰ نیت را ارائه می‌دهد که کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد. با این تفاسیر، استفاده از گوشی در زیر نور شدید آفتاب خیلی آسان نخواهد بود اما به غیر از این، نمایشگر گلکسی M53 هیچ عیب و ایراد دیگری ندارد.

این نمایشگر قادر به ارائه‌ی رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و می توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری، این نرخ را به ۶۰ هرتز کاهش دهید. از آنجا که این گوشی از رفرش ریت متغیر پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین شما باید به صورت دستی این کار را انجام دهید. رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، اسکرول نرم و بسیار روانی را به شما ارائه می‌دهد و باعث می‌شود عملکرد گوشی نیز سریع و بدون لگ‌وباگ باشد. صفحه‌نمایش گلکسی M53، از فناوری Widevine L1 که قابلیت استریم محتوای با کیفیت HD در سرویس‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، پشتیبانی می‌کند اما فاقد قابلیت پخش HDR10 است. به طور کلی این نمایشگر، تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی از دیدن محتواهای تصویری و ویدیویی را به شما ارائه می‌دهد.


عملکرد سخت‌افزاری


گلکسی M53 سامسونگ

گلکسی M53 سامسونگ از پردازنده‌ی Dimensity 900 مدیاتک به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که عملکرد متعادلی را برای استفاده روزانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پردازنده‌ی Dimensity 900 با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC، طراحی و تولید شده است. این تراشه هشت هسته دارد که شامل دو هسته‌ی Cortex-A78 با سرعت ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز می‌شود. همچنین این تراشه از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4 بهره می‌برد که مبتنی بر همان معماری Mali-G78 موجود در گوشی‌های پرچم‌دار است ولی هسته‌های پردازشی کمتری درون آن قرار دارد. از سوی دیگر باید به پردازنده نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی M52 اشاره کنیم که اسنپدراگون ۷۷۸G است. سامسونگ معمولاً از پردازنده‌های مدیاتک در گوشی‌های سری M خود بهره نمی‌برد، اما این موضوع در مورد گلکسی M53 به هیچ عنوان صدق نمی‌کند.

پردازنده‌ی Dimensity 900 مدیاتک روی کاغذ نسبت به اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام یک پسرفت محسوب می‌شود، اما در واقعیت چندان محسوس نیست. در گلکسی M53، اپلیکیشن‌ها کمی دیرتر باز می‌شوند و این یعنی سرعت بارگیری اپلیکیشن‌ها کاهش یافته، اما فقط در برخی از اپلیکیشن‌ها، مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، این موضوع کمی آزاردهنده است. اپلیکیشن دوربین نیز با لگ‌وباگ متعددی همراه است که این موضوع با به‌روزرسانی احتمالاً حل خواهد شد. اگرچه پردازنده‌ی Dimensity 900 مدیاتک نسبت به اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام گلکسی M52، عملکرد ضعیف‌تری را ارائه می‌دهد، اما با این حال می‌تواند جدیدترین بازی‌های روز دنیا را با تنظیمات گرافیکی ضعیف اجرا کند.

گلکسی M53 سامسونگ

به عنوان مثال بازی Call of Duty: Mobile گزینه‌های گرافیکی محدودی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بنابراین نمی‌توانید از اجرا بازی‌ها با بهترین کیفیت ممکن لذت ببرید. همچنین در حین اجرای بازی، تأخیر و لگ‌وباگ‌های زیادی دیده شده که بسیار آزاردهنده خواهد بود و بعد از حدود ۱۵ دقیقه بازی، گوشی به شدت داغ کرد. به طور کلی می‌توان گفت که گوشی هوشمند میان‌رده گلکسی M53 سامسونگ برای انجام کارهای روزانه همانند گشت‌وگذار کردن در اینترنت، تماشای فیلم و سریال، چک کردن شبکه‌های اجتماعی و انجام بازی‌های سبک بسیار مناسب است، اما به هیچ عنوان نمی‌تواند انتظارات کاربران گیمر را برای اجرا جدیدترین و سنگین‌ترین بازی‌های روز دنیا با بالاترین کیفیت و کمترین تأخیر و هنگی برآورده سازد.


عملکرد نرم‌افزاری


گلکسی M53 سامسونگ

گلکسی M53 5G با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ همراه با رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ عرضه شده و بیشتر ویژگی‌هایی که این روزها از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. سامسونگ همچنین متعهد به ارائه‌ی دو سال به‌روزرسانی اندروید و ۴ سال به‌روزرسانی امنیتی است که خبر بسیار خوبی برای کاربران این گوشی میان‌رده به شمار می‌رود. کار کردن با رابط کاربری سامسونگ بسیار لذت‌بخش است و امکان شخصی‌سازی بخش‌های مختلف گوشی نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

یک سری اپلیکیشن‌های ثالث نیز به صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب شده‌اند که بر اساس نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده یا آن‌ها را حذف کنید. این گوشی هوشمند از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) پشتیبانی می‌کند و برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند پاک‌کن اشیاء در گالری (Object Eraser) و فوکوس صوتی هوشمند (Voice Focus) را نیز دارد. باید اشاره کنیم که قابلیت فوکوس صوتی هوشمند از هوش مصنوعی برای کاهش سروصدای موجود در پس‌زمینه به جهت برقراری تماس‌های باکیفیت استفاده می‌کند.


دوربین


گلکسی M53 سامسونگ

گلکسی M53 سامسونگ از یک سیستم دوربین چهارگانه در مقایسه با سیستم دوربین سه‌گانه گلکسی M52 بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی، یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که روی کاغذ بسیار عالی به نظر می‌رسد و پیشرفت خوبی نسبت به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی نسل قبلی به شمار می‌رود. علاوه بر این، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان در ماژول دوربین این گوشی هوشمند جای خوش کرده‌اند. همچنین نباید سنسور سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم.

با بررسی سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی M53 سامسونگ آغاز می‌کنیم. این سنسور اگرچه تصاویر را با دقت ۱۰۸ مگاپیکسلی ثبت می‌کند، اما عکس‌های گرفته شده تفاوت محسوسی در مقایسه با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی M52 نسل قبلی ندارند. همچنین باید اشاره کنیم که این دوربین با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی A73 که در واقع مانند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پرچم‌داران سامسونگ عمل می‌کند، فاصله زیادی دارد. تصاویر ثبت شده در نور روز بسیار باکیفیت هستند، با این حال زمانی که شرایط نوری چندان مساعد نیست، دوربین گوشی تصاویر تیره‌تری را ثبت می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که دوربین این گوشی محدوده دینامیکی مناسبی را ارائه نمی‌دهد.

گلکسی M53 در فوکوس روی دوربین اصلی مشکلاتی دارد و اغلب سوژه تصویر را تار می‌کند. اما در عکس‌های کلوزآپ، پخش رنگ به خوبی صورت می‌گیرد و تاری طبیعی پس‌زمینه نیز بر جذابیت آن‌ها می‌افزاید. تصاویر پرتره ثبت شده با دوربین این گوشی رنگ‌های طبیعی و جزئیات مناسبی را ارائه می‌دهد، اما برخی اوقات در حاشیه‌ سوژه اصلی اعوجاج دیده می‌شود. دوربین این گوشی در حالت عکاسی پرتره، قابلیتی دارد که به شما امکان می‌دهد تاری پس‌زمینه را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید. انتظار چندانی از دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی این گوشی نمی‌رود و بیشتر جنبه فانتری دارد.

سنسور اولترا واید گلکسی M53، برخلاف دوربین اصلی، محدوده دینامیکی بسیار مناسبی دارد و عکس‌های ثبت شده با آن دارای کمترین اعوجاج هستند. بنابراین با این سنسور در شرایط نوری مناسب می‌توانید عکس‌های بسیار باکیفیتی بگیرید، اما در شرایط نوری نامناسب، عکس‌های خیلی ایده‌آل نیستند. با بررسی عکس‌هایی که در شب گرفته شده در می‌یابیم که نویز بسیار زیادی در تصاویر وجود دارد و دوربین این گوشی چندان مناسب عکاسی در شب نیست.

دوربین سلفی این گوشی اما، یکی از بهترین دوربین‌های سلفی گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود و با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های بسیار باکیفیتی را در شرایط نوری مناسب ثبت کنید. گلکسی M53، قابلیت فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می‌دهد و همچنین قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه با وضوح ۱۰۸۰p و ۹۶۰ فریم در ثانیه با وضوح ۷۲۰p نیز در دسترس کاربران دارد.


عمر باتری


گلکسی M53 سامسونگ

گلکسی M53 سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی بهره می‌برد و این باتری قادر است انرژی لازم برای فعالیت گوشی را در استفاده‌های معمولی تا حداکثر ۱ و نیم روز و در استفاده‌های زیاد تا حداکثر یک روز فراهم کند. اگر از گوشی استفاده‌های سنگین کنید، احتمالا نیاز دارد تا در اواخر روز گوشی هوشمند خود را به شارژ بزنید. اما در مجموع باتری این گوشی شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این گوشی از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند که درون جعبه‌ی آن نیست و باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید.


جمع‌بندی و سخن پایانی


Galaxy M53

گلکسی M53، میان‌رده‌ی جدید این شرکت از گوشی‌های سری M سامسونگ است که اوایل فروردین ماه سال جاری روانه‌ی بازار شد. این گوشی نمایشگر بسیار باکیفیتی دارد و تصاویر با وضوح FHD به کاربران نمایش داده می‌شوند. پردازنده‌ی این گوشی به خوبی از پس انجام کارهای روزانه کاربران و انجام بازی‌های سبک بر می‌آید، اما برای اجرای بازی‌های سنگین چندان مناسب نیست. سیستم دوربین این گوشی به طور کلی خوب است و شارژدهی مناسبی نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

در مجموع اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی باکیفیت و برای گشت‌وگذار در اینترنت، تماشای فیلم یا انجام بازی‌های سبک در آن هستید و در عین حال، کیفیت دوربین و نمایشگر گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد، گلکسی M53 سامسونگ گزینه‌ی خرید بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود. از رقبای این گوشی میان‌رده می‌توان به گلکسی A53 و گلکسی M52 سامسونگ اشاره کرد که اولی مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است و دومی نیز به غیر از دوربین تفاوت چندانی با گلکسی M53 سامسونگ ندارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY M52 5G SM-M526BR/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مزایای خرید گلکسی M53 سامسونگ

  • نمایشگر Super AMOLED Plus با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی
  • سیستم دوربین مناسب
  • شارژدهی عالی
  • پشتیبانی از ۵G
  • طراحی جذاب و وزن بسیار سبک
  • دوربین سلفی بسیار باکیفیت

معایب خرید گلکسی M53 سامسونگ

  • عملکرد پردازشی نه‌ چندان مناسب
  • نداشتن اسپیکرهای استریو
  • نبود شارژر در جعبه

در این مطلب به نقد و بررسی یکی از گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ در فروشگاه دیجی کالا یعنی گلکسی M53 پرداختیم و آن را در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دادیم. آیا شما هم خرید این گوشی میان‌رده سامسونگ را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به این گوشی میان‌رده در بازار هست؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران آی بز در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: digit.in

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M53 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

سوالات متداول

آیا گوشی گلکسی M53 سامسونگ برای گیمینگ مناسب است؟

خیر. پردازنده Dimensity 900 مدیاتک برای اجرای بازی‌های سنگین چندان مناسب نیست.

آیا گوشی گلکسی M53 سامسونگ ضد آب است؟

خیر. این گوشی از گواهی ضد آب پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین نمی‌توان از آن در زیر آب استفاده کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 20 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها