آیبز بررسی کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124؛ قیمت پایین و رضایت‌بخش - آی بز

کیبورد‌های گیمینگ تسکو اکثرا قیمت مناسبی دارند ولی هرکدام از آن‌ها از ویژگی‌های خاصی بهره می‌برند و بنابراین قبل از خرید باید ببینید کدام مدل با نیازهای شما سازگاری بهتری دارد. کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124 هم مانند دیگر کیبورد‌های این شرکت در دیجی‌کالا مورد استقبال زیادی قرار گرفته و در این ویدیو کوتاه آن را بررسی می‌کنیم.

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124

کل بدنه‌ی کیبورد از پلاستیک مشکی مات تشکیل شده و کیفیت ساخت آن اگرچه فوق‌العاده نیست، اما در این زمینه مشکل خاصی هم ندارد. در این محدوده‌ی قیمتی معمولا با کیبورد مکانیکی روبرو نمی‌شوید و کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124 هم از سوئیچ‌های ممبرین استفاده می‌کند. اما همین سوئیچ‌ها عملکرد خوبی دارند و در کل رضایت‌بخش هستند. این کیبورد سروصدای زیادی را ایجاد می‌کند و بنابراین اگر به این موضوع علاقه‌ای ندارید، باید از بین دیگر گزینه‌ها دست به انتخاب بزنید.

در بخش بالایی کیبورد، کلید‌های متعددی برای انجام کارهایی مانند افزایش و کاهش صدا و باز کردن ماشین حساب دیده می‌شود. در کمال تعجب، با نگه داشتن کلید Fn و فشردن کلید‌های F1 تا F12 هم دقیقا همین کارها انجام می‌شود. این یعنی عملا کلید‌های اضافی قرار گرفته در بخش فوقانی، عملکرد تکراری دارند و مشخص نیست چرا تسکو از این طراحی استفاده کرده است. نورپردازی RGB با وجود قیمت نسبتا پایین کیبورد، کیفیت خوبی دارد. متاسفانه امکان‌ شخصی‌سازی نورپردازی کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124 وجود ندارد و صرفا می‌توانید آن را خاموش و روشن کنید. اما در هر صورت نمره قبولی را دریافت می‌کند.

این کیبورد در کل محصول باکیفیتی است و ایراد خاصی ندارد. ولی توصیه می‌کنیم با پرداخت مبلغ نسبتا بیشتری، کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 را خریداری کنید. این کیبورد در کل بهتر است و از نظر نورپردازی هم عملکرد بهتری ارائه می‌کند. در کنار بهره‌گیری از ۴ کلید ماکرو، خود سوئیچ‌ها هم حس بهتری را به کاربر منتقل می‌کنند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 12 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.