آیبز بررسی هدفون بی‌سیم وان مور Piston Buds؛ باکیفیت و رضایت‌بخش - آی بز

شرکت وان مور هدفون‌های جذابی را راهی بازار کرده و در این ویدیو قصد داریم هدفون بی‌سیم وان مور Piston Buds را بررسی کنیم تا ببینیم آیا ارزش خرید بالایی دارد یا نه.

هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Buds

کیس هدفون اندازه‌ی نسبتا کوچکی دارد و از پلاستیک مات ساخته شده است. خود هدفون‌ها هم اندازه‌ی نسبتا کوچکی دارند و در بخش پایینی آن‌ها ساقه‌ی بسیار کوتاهی دیده می‌شود. خوشبختانه به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و در صورت استفاده طولانی مدت، گوش را اذیت نمی‌کنند. با توجه به اینکه به طور محکم در گوش باقی می‌مانند، برای ورزش هم تا حد زیادی می‌توانید روی این هدفون حساب کنید. مانند بسیاری از هدفون‌ها، بر روی بدنه شاهد تاچ‌پد هستیم که از آن می‌توانید برای کنترل پخش موسیقی استفاده کنید.

با توجه به پشتیبانی از گواهی IPX4، در برابر نفوذ قطرات آب و عرق بدن تا حدی مقاوم است و به همین خاطر خیال شما را برای استفاده حین ورزش کردن راحت‌تر می‌کند. این هدفون ممکن است بعد از خرید کیفیت صدای خوبی نداشته باشد ولی بعد از آپدیت کردن فریم‌ور آن، کیفیت صدا به طور قابل توجهی بهبود پیدا می‌کند. هدفون‌های حجم صدای بسیار خوبی دارند و صدای بلندی را می‌توانند به گوش شما برسانند. بیس‌های ارائه شده کاملا عمیق و تقویت‌شده محسوب می‌شوند. تفکیک صدای هدفون بی‌سیم وان مور Piston Buds نسبت به قیمت آن راضی‌کننده است اما اگر سختگیرانه به این موضوع نگاه کنیم، فرکانس‌های بالایی تا حدی روی باقی بخش‌ها تاثیر می‌گذارند. وقتی که بلندی صدا را از ۸۰ درصد بالاتر می‌برید، این پدیده بیشتر حس می‌شود.

در همین محدوده‌ی قیمتی، هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100 و هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 دو رقیب جذاب برای این محصول به حساب می‌آیند. هدفون بی‌سیم وان مور Piston Buds در مقایسه با هایلو W1 حدود ۲۰ درصد حجم صدای بیشتری ارائه می‌کند. اگر بلندی صدای Piston Buds تا ۸۰ درصد قرار داشته باشد، از نظر تفکیک صدا تفاوت خاصی با W1 ندارد. اما وقتی که بلندی صدای Piston Buds از ۸۰ درصد بیشتر می‌شود، از نظر تفکیک صدا دیگر در برابر W1 نمی‌تواند عرض اندام کند. در کل می‌توانیم بگوییم که هدفون بی‌سیم وان مور Piston Buds نسبت به W1 عملکرد بهتری ارائه می‌کند.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1
هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

این هدفون در کل از ۴ میکروفون بهره می‌برد که کیفیت صدای خوبی منتقل می‌کنند. با هر بار شارژ هدفون بی‌سیم وان مور Piston Buds، می‌توانید به مدت ۳.۵ ساعت از آن استفاده کنید و کیس هم می‌تواند تا ۵ مرتبه هدفون‌ها را شارژ کند. برای فیلم دیدن و موسیقی گوش دادن از نظر تاخیر صدا مشکل خاصی ندارد ولی برای گیمینگ با تاخیر جزئی روبرو می‌شوید. برای جمع‌بندی باید بگوییم که این هدفون با این قیمت ارزش خرید بالایی دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 13 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.