آیبز بررسی هدست گیمینگ جی‌بی‌ال Quantum 100؛ مینیمال با میکروفون عالی - آی بز

هدست گیمینگ جی‌بی‌ال Quantum 100 ارزان‌ترین هدفون سری Quantum این شرکت محسوب می‌شود. در این محصول شاهد ویژگی‌های عجیب و غریبی نیستیم ولی کار اصلی خود را به خوبی انجام می‌دهد. در این ویدیو هدست گیمینگ جی‌بی‌ال Quantum 100 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Quantum 100

برای بدنه از پلاستیک استفاده شده ولی در کل به‌لطف کیفیت ساخت خوبی که دارد، به هیچ عنوان حس یک محصول ارزان‌قیمت را انتقال نمی‌دهد. البته با توجه به اینکه کل بدنه پلاستیکی است، مقاومت بالایی نمی‌تواند از خود نشان دهد و بنابراین باید با احتیاط از آن استفاده کنید. بخشی از هدفون که روی سر قرار می‌گیرد، یک بالشتک نرم تعبیه شده تا هیچ فشاری به سر وارد نشود. البته اندازه‌ی این بالشتک کوچک است و اگر بزرگ‌تر بود، بهتر می‌شد. ایرکاپ‌های استفاده شده بسیار نرم و لطیف هستند و بر روی آن‌ها چرم مصنوعی باکیفیتی قرار گرفته است.

این هدفون از نوع Over Ear است و به زبان ساده دور گوش قرار می‌گیرد. همین موضوع فشار به گوش را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آن با خیال راحت استفاده کنید. کاپ‌های هدفون در دو محور می‌توانند حرکت کنند و بنابراین برای فرم‌های مختلف سر، می‌تواند عملکرد خوبی ارائه کند. در کنار این موارد، باید به وزن پایین آن هم اشاره کنیم.

هدست گیمینگ جی‌بی‌ال Quantum 100 از درایورهای ۴۰ میلی‌متری استفاده می‌کند و در کل تفکیک و شفافیت صدای نسبتا خوبی ارائه می‌دهد. اما فرکانس‌های پایین صدا یا همان صداهای بم، کمی ضعیف هستند. در ضمن باید بگوییم که بیس‌های هدفون چندان عمیق و کوبنده نیستند و این موضوع را هم می‌توانید به‌خوبی احساس کنید. همراه با هدفون، یک میکروفون هم به دست کاربر می‌رسد که به وسیله جک ۲.۵ میلی‌متری به بدنه اصلی وصل می‌شود. میکروفون استفاده شده خوشبختانه کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهد و حتی برای استریم کردن هم می‌توانید از آن بهره ببرید.

طول کابل هدست گیمینگ جی‌بی‌ال Quantum 100 به حدود ۱۲۰ سانتی‌متر می‌رسد و به لطف استفاده از روکش کنفی، دوام بالایی ارائه می‌کند. روی بدنه‌ی هدفون یک غلتک پلاستیکی برای تنظیم بلندی صدا تعبیه شده و یک دکمه‌ی فیزیکی برای میوت کردن میکروفون دیده می‌شود. به طور کلی از نظر کیفیت صدا و میکروفون عملکرد خوبی دارد ولی همان ضعف در فرکانس‌های پایین، پاشنه آشیل این هدفون به حساب می‌آید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 27 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.