آیبز بررسی هدست هویت H2002D؛ کیفیت ساخت فوق‌العاده - آی بز

هدست هویت H2002D یک هدست گیمینگ باکیفیت است که بدون شک ارزش خرید بالایی دارد. در این ویدیو به تمام ویژگی‌های مهم این هدست جذاب می‌پردازیم.

هدفون مخصوص بازی هویت مدل H2002d

بخش بالایی هدفون از فلز ساخته شده و برای باقی بدنه‌ی هدفون از پلاستیک استفاده شده است. چرم استفاده شده برای بخش فوقانی که روی سر قرار می‌گیرد و چرمی که روی گوش‌ها قرار می‌گیرد، به‌شدت نرم هستند و حس خیلی خوبی را به کاربر انتقال می‌دهند. در کل کیفیت ساخت این هدفون در یک کلام فوق‌العاده و بی‌نظیر است. بخش فوقانی هدفون بسیار انعطاف‌پذیر است و زمانی که از هدست هویت H2002D استفاده می‌کنید، اصلا به سر فشار وارد نمی‌کند.

ویژگی‌هایی مانند انعطاف‌پذیری هدفون، آزاد بودن کاپ‌ها، فوم‌های خیلی نرم و مکانیسم تنظیم ارتفاع باعث شده که وقتی هدفون را روی سر خود قرار می‌دهید، حس خیلی خوبی را به شما انتقال دهد. این یعنی در کنار راحتی استفاده، از حذف نویز غیرفعال هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. بنابراین عملا حتی اگر حدود ۳-۴ ساعت هم از هدست هویت H2002D استفاده کنید، گوش‌های شما را خسته نمی‌کند.

با توجه به اینکه کاپ‌ها خیلی خوب روی گوش‌ها قرار می‌گیرند، همین موضوع منجر به ارائه‌ی بهترین کیفیت صدا به گوش‌های شما می‌شود. باید خاطرنشان کنیم بدنه‌ی این هدست نسبتا کوچک است و بنابراین شاید برای سرهای خیلی بزرگ گزینه‌ی خیلی خوبی نباشد. کیفیت صدای این هدفون بسیار خوب است و صدای شفافی در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین فرکانس‌های مختلف صدا را با کیفیت خیلی خوبی می‌توانید بشنوید. البته حجم صدای این هدفون متوسط است و بیس ارائه شده هم چندان قدرتمند محسوب نمی‌شود. البته با توجه به گیمینگ بودن این هدفون، چنین ویژگی‌هایی کاملا طبیعی است زیرا در هدفون‌های گیمینگ، شفافیت صدا اهمیت بیشتری دارد.

بنابراین اگر برای کارهای روزمره مانند موسیقی گوش دادن و فیلم دیدن دنبال هدفون هستید، این مدل گزینه‌ی مناسبی برای شما محسوب نمی‌شود. البته حتی برای این کارها هم کیفیت بدی ندارد اما وقتی که با مدل‌های باکیفیت بازار مقایسه می‌کنیم، در زمینه‌هایی مانند پخش موسیقی، طبیعتا حرف کمتری برای گفتن دارد. در جعبه‌، یک میکروفون کوچک هم قرار دارد که به راحتی می‌توانید آن را به هدست وصل کنید. کیفیت صدای میکروفون هم فراتر از انتظار است و حتی برای استریم کردن هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای اتصال هدست به سیستم، می‌توانید از کابل ۲ متری کنفی استفاده کنید که این کابل هم کیفیت بسیار بالایی دارد. جک هدفون استفاده شده برای این هدست، مناسب لپ‌تاپ، تبلت و گوشی است. اما برای وصل کردن هدفون به کیس و استفاده از میکروفون در کنار هدفون، باید از تبدیل ارائه شده در جعبه بهره ببرید. برای جمع‌بندی باید بگوییم که کیفیت ساخت این هدفون و کیفیت میکروفون، مهم‌ترین نقطه قوت آن محسوب می‌شود و بدون شک باید آن را در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 11 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.