آیبز بررسی باتری شیائومی ZI5 و ZI7؛ هم جذاب و هم باکیفیت - آی بز

باتری‌های شیائومی در نگاه اول صرفا به‌عنوان باتری‌های فانتزی و خوش‌رنگ در نظر گرفته می‌شوند ولی واقعیت این است که کیفیت بسیار خوبی دارند. در این ویدیو به باتری شیائومی ZI5 و ZI7 نگاهی می‌اندازیم.

باتری قلمی و نیم قلمی آلکالاین شیاومی مدل ZI5 و ZI7 بسته 20 عددی

این باتری‌ها از نظر کیفیت و از نظر دوام به باتری‌های دوراسل بسیار نزدیک هستند و تفاوت زیادی با آن‌ها ندارند. این در حالی است که قیمت این باتری‌های شیائومی حدود ۲۵ درصد کمتر از باتری‌های دوراسل است. این باتری‌ها از نوع آلکالاین هستند و بنابراین طبیعتا حرف زیادی برای گفتن دارند.

همچنین به لطف جذاب بودن رنگ‌های این باتری‌ها، بعد از تمام شدن شارژ آن‌ها می‌توانید به‌عنوان یک وسیله دکوری و تزیینی هم از آن‌ها استفاده کنید. البته متاسفانه نمی‌توانید این باتری‌ها را به صورت دوتایی خریداری کنید و صرفا باید پک کامل آن‌ها را خریداری کنید. سری ZI5 باتری‌های قلمی شیائومی هستند و سری ZI7 هم باتری‌های نیم‌قلمی این شرکت محسوب می‌شوند.

بنابراین در کل خرید باتری شیائومی ZI5 و ZI7 را توصیه می‌کنیم که در کنار طراحی جذاب، دوام و کیفیت بالایی هم ارائه می‌دهند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 20 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.