آیبز بررسی اسپیکر بلوتوثی اینفینیتی BETA by HARMAN؛ از نوادگان هارمن کاردن - آی بز

در این ویدیو اسپیکر بلوتوثی اینفینیتی BETA by HARMAN را بررسی می‌کنیم. برای یادآوری باید بگوییم که اینفینیتی یکی از زیربرندهای شرکت مشهور هارمن محسوب می‌شود که در زمینه‌ی تولید محصولات صوتی، یکی از مشهورترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. در ادامه همراه ما باشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اینفینیتی مدل BETA by HARMAN

بر اساس ادعای شرکت سازنده، توان اسپیکر بلوتوثی اینفینیتی BETA by HARMAN به ۱۸ وات می‌رسد و این توان صدا از طرف دو درایور ۹ واتی تامین می‌شود. همچنین در کناره‌های اسپیکر شاهد قرارگیری دو درایور غیر فعال هم هستیم. این درایورهای غیرفعال برای انتقال بهتر فرکانس‌های بیس نقش مهمی را ایفا می‌کنند. البته طبق بررسی‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد توان خروجی صدای این اسپیکر ۱۸ وات نیست و احتمالا صدایی در حد ۱۵ وات را ارائه می‌دهد.

در مورد ضعف‌های اسپیکر بلوتوثی اینفینیتی BETA by HARMAN باید بگوییم که برای فرکانس‌های پایین یا همان صداهای بم، عملکرد خیلی خوبی از خود نشان نمی‌دهد و بنابراین نمی‌تواند صدای گرم و پخته‌ای پخش کند. بیس این اسپیکر هم چندان عمیق نیست. این اسپیکر ضدآب نیست و بنابراین بهتر است در محیط‌هایی مانند کنار استخر از آن بهره نبرید. با هر بار شارژ کامل و در صورتی که ولوم صدا روی ۵۰ درصد قرار گرفته باشد، می‌تواند به مدت ۱۰ ساعت انجام وظیفه کند.

در نهایت برای جمع‌بندی باید بگوییم که با توجه به قیمت این اسپیکر در بازار ایران، ارزش خرید بالایی ندارد زیرا در همین محدوده‌ی قیمتی می‌توانید اسپیکرهای بسیار بهتری را خریداری کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 18 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.