آیبز برای عکاسی با موبایل کدام گوشی هوشمند مناسب‌تر است؟ (لذت عکاسی – قسمت ۱) - آی بز

برای عکاسی با موبایل چه گوشی هوشمندی مناسب‌تر است؟ پرچم‌دار یا میان‌رده؟ گوشی با سیستم عامل iOS یا اندروید؟ تعداد دوربین‌های گوشی چه اهمیتی دارد؟ آیا با گوشی هوشمند فعلی خود می‌توانید عکس‌های جذابی خلق کنید؟ حسام خامنه‌زاده در اولین قسمت از برنامه‌ی لذت عکاسی به این سوالات پاسخ داده است.
گوشی‌های هوشمند بسیاری با امکانات مختلف برای عکاسی وجود دارد. ماراتن دوربین‌های چند ده مگاپیکسلی و انواع و اقسام لنزها و حالت‌های مختلف عکاسی که تبدیل به رقابتی بی‌پایان شده است. البته در نهایت چنین رقابتی به نفع کاربران تمام می‌شود. پیشرفت تکنولوژی دوربین‌ها برای عکاسی با گوشی‌های هوشمند، عکاسان متعصب را هم به تجربه کردن چنین پلتفرمی ترغیب کرده است.
عکس خوب، بیشتر از این که محصول دوربینی حرفه‌ای باشد آیینه‌ای از ذهنیت خالقش است. این دید عکاس است که با عکس خود، مخاطبش را به وجد می‌آورد. بنابراین، گوشی موبایل به‌عنوان دوربینی که تقریبا همیشه همراه ماست می‌تواند در دست یک عکاسی ماهر به ابزاری بسیار قدرتمند برای ثبت لحظات حساس و زودگذر و خلق تصاویری حیرت‌انگیز تبدیل شود. همراه داشتن همیشگی یک دوربین عکاسی بسیار کوچک ‌(گوشی هوشمند) به علاقه‌مندان عکاسی کمک می‌کند تا لحظه ها را (به همان شکلی که هستند) ثبت کنند؛ لحظه‌هایی ناب که هر کسی در زندگی خود تجربه می‌کند. امروز تمایل به اشتراک‌گذاری چنین عکس‌هایی بیشتر از هر زمان دیگری در بین عکاسان به چشم می‌خورد.

اگر شما هم دوست دارید به جمع عکاسان موبایل زبردست بپیوندید و مهارت خود را در عکاسی با موبایل بیشتر کنید، پیش از هر چیز باید اصول ابتدایی عکاسی را بیاموزید. تسلط بر همین اصول ابتدایی به شکلی باورنکردنی به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایی بهتر و جذاب‌تر ثبت کنید و فارغ از نوع و مدل گوشی با تمرکز روی ایده‌ی هر عکس، به نتایجی شگفت‌انگیز برسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 26 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.