آیبز آنر X5 در برابر ردمی A1 پلاس و ردمی A2 پلاس؛ کدام گوشی بهتر است؟ - آی بز

در این محدوده‌ی قیمتی، برای خرید گوشی ارزان‌قیمت سه گزینه‌ی ردمی A1 پلاس، ردمی A2 پلاس و آنر X5 مورد توجه زیادی قرار می‌گیرند. در این ویدیوی کوتاه هر سه گوشی را با هم مقایسه می‌کنیم.

گوشی موبایل آنر مدل X5 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال

از نظر پردازنده، ردمی A2 پلاس که از چیپست هلیو G36 بهره می‌برد، بهترین عملکرد را دارد. در رتبه‌ی بعدی آنر X5 قرار می‌گیرد که مجهز به چیپست هلیو G25 است و در نهایت با ردمی A1 پلاس سروکار داریم که قلب تپنده‌ی آن هلیو A22 است. اما آنر X5 از نظر نمایشگر حرف زیادی برای گفتن ندارد زیرا از پنل TFT بهره می‌برد. این در حالی است که دو رقیب ساخت ردمی با پنل IPS راهی بازار شده‌اند و بنابراین زاویه دید بهتری ارائه می‌دهند.

کاربران برای خرید آنر X5 باید به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بسنده کنند. ولی ردمی A1 پلاس از رم ۲ و ۳ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند که البته حافظه داخلی آن هم به ۳۲ گیگابایت محدود شده است. در طرف مقابل باید به A2 پلاس اشاره کنیم که از نظر رم به کاربران اجازه می‌دهد بین ظرفیت ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی دست به انتخاب بزنند و همچنین باید به پشتیبانی از حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی اشاره کنیم. پردازنده گرافیکی هر سه گوشی یکسان است و در این زمینه تفاوتی با هم ندارند.

از دیگر معایب آنر X5 نسبت به دو رقیب خود، باید به عدم بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت اشاره کنیم. این در حالی است که هر دو گوشی ردمی با حسگر اثر انگشت عرضه شده‌اند. در ضمن اگر پشتیبانی گوشی از دو سیم‌کارت برای شما اهمیت زیادی دارد، باید از بین ردمی A1 پلاس یا A2 پلاس دست به انتخاب بزنید زیرا گوشی آنر فاقد این مشخصه است. بنابراین با توجه به این تفاوت‌ها، باید تصمیم بگیرید که کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 28 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.