آیبز آستین کنترل کننده انگشت برای بازی‌های موبایل؛ بخریم یا نخریم؟ - آی بز

آستین کنترل کننده انگشت ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی از بابت عرق کردن و سر خوردن انگشت روی نمایشگر به انجام بازی‌های حساس بپردازید. در این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا آستین کنترل کننده انگشت یک ابزار ضروری برای بازی‌های موبایل است یا در عمل تأثیر خاصی ندارد. سپس ۹ مدل از بهترین آستین‌ها را هم به شما معرفی خواهیم کرد.

آستین کنترل کننده انگشت مدل GL1

آستین کنترل کننده انگشت بلک شارک مدل E-Sports

۶۷۰,۰۰۰

۵۲۹,۵۰۰

تومان

آستین کنترل کننده انگشت چیست؟

اگر عاشق بازی‌های موبایل، به خصوص بازی‌های رقابتی و حساس نظیر Call of Duty Mobile یا Apex Legends Mobile هستید، به احتمال زیاد باید برایتان پیش آمده باشد که در لحظات حساس بازی، انگشت دستتان عرق کند و اجازه ندهد آنطور که باید دشمنان خود را تعقیب کرده و نابود کنید. به خاطر ماهیت لغزنده‌ای که نمایشگر گوشی‌ها دارند و همچنین به خاطر حساس بودن بازی‌های رقابتی نظیر عناوین یادشده در بالا، تقریبا می‌توان گفت غیر ممکن است دستتان عرق نکند. در این شرایط چون بازی آنلاین است و توقف در آن معنایی ندارد، باید یک گوشه پنهان شده و دست خود و صفحه‌ی گوشی را خشک کنید چون با آن وضعیت نمی‌توان بازی کرد.

آستین کنترل کننده انگشت دقیقا برای همین منظور ساخته شده است؛ ابزاری که به گیمرها اجازه می‌دهد بدون نگرانی از بابت تعریق و سر خوردن انگشت روی نمایشگر، به انجام هر بازی رقابتی که می‌خواهند بپردازند و عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. چون در بازی‌های رقابتی، سرعت عمل و دقت حرف اول را می‌زند و اگر بخواهید بدون استفاده از ابزارهای حرفه‌ای این چنینی به رقابت با سایر افراد بپردازید قطعا کار دشواری خواهید داشت.

اگر تاکنون با این وسیله آشنایی نداشته‌اید باید بگوییم آستین کنترل کننده انگشت مثل یک دستکش است با این تفاوت که فقط انگشتان دست را می‌پوشاند؛ جنس آن هم از پارچه‌ای با قابلیت تنفس است که هوا در آن گردش پیدا کند و اجازه ندهد صفحه نمایش گوشی لغزنده شود. بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای که در تورنومنت‌های حساس بازی می‌کنند، از این آستین‌ها استفاده می‌کنند، در نتیجه نمی‌توان آن‌ها را بی‌تأثیر دانست. اگر شما هم به این محصولات علاقه‌مند شده‌اید، با ما همراه باشید تا با بهترین آستین‌های کنترل کننده انگشت آشنایتان کنیم.


۱. آستین MR01

آستین MR01

آستین کنترل کننده انگشت مدل MR01 یک محصول باکیفیت و نسبتا ارزان‌قیمت است که عملکرد شما را در انجام بازی‌ها بسیار سریع‌تر می‌کند. این محصول با تاچ گوشی مشکل خاصی ندارد و در بسیاری از مواقع باعث کند شدن آن نمی‌شود. این آستین هم فقط دو انگشت شست شما را پوشش می‌دهد چون این دو انگشت بیشترین تعامل را با صفحه‌ی نمایشگر حین انجام یک بازی گیمینگ دارند. مانند آستین GL1، این مدل هم قابلیت شست‌وشو را دارد تا در صورتی که پس از استفاده‌ی طولانی مدت کثیف شود، هیچ نگرانی از بابت خراب شدن آن نداشته باشید.

آستین کنترل کننده انگشت مدل MR01

۲. آستین کنترل کننده انگشت مدل EAGLE

آستین کنترل کننده انگشت مدل EAGLE

آستین کنترل کننده انگشت مدل EAGLE هم مثل دو مدل بالا به صورت یک جفت در یک پک عرضه می‌شود و کمک می‌کند عملکرد شما در انجام بازی‌ها بهبود پیدا کند. این آستین هم اجازه نمی‌دهد دست شما حین انجام بازی‌ها عرق کند تا در نتیجه سرعت عمل و دقت هدف‌گیری‌تان در بازی‌های رقابتی حساس نظیر پابجی، فورتنایت و… افزایش پیدا کند. آستین کنترل کننده انگشت مدل EAGLE هم مثل دو مدل بالا کاملا قابل شست‌وشو است.

آستین کنترل کننده انگشت مدل EAGLE

۳. آستین SAMURAI BEAR بسته ۴ عددی

آستین SAMURAI BEAR بسته 4 عددی

آستین کنترل کننده انگشت مدل SAMURAI BEAR بسته ۴ عددی همانطور که از نامش پیداست در یک پکیج و در تعداد ۴ عدد به فروش می‌رسد تا بدین ترتیب بتوانید در صورت مشکل پیدا کردن یک جفت پس از مدتی، بدون نگرانی و خیلی سریع از یک جفت دیگر استفاده کنید. به عنوان یک آستین کنترل کننده، این محصول تمام وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد و یکی از بهترین محصولاتی است که در این دسته می‌توانید با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید و از انجام بازی‌ها لذت ببرید.

آستین کنترل کننده انگشت مدل SAMURAI BEAR بسته 4 عددی

۴. آستین کنترل کننده انگشت مدل MR05

آستین کنترل کننده انگشت مدل MR05

آستین کنترل کننده انگشت مدل MR05 برخلاف مدل‌های معرفی شده در بالا یک آستین برای پوشش انگشت نیست بلکه کل دست را مثل دستکش معمولی می‌پوشاند. اما در ناحیه‌ی انگشت آن یک طرح متفاوت از بدنه را شاهد هستیم که کمک می‌کند انگشتان دست شما راحت‌تر و با سرعت بیشتری روی نمایشگر گوشی به حرکت در بیایند. با این دستکش شما می‌توانید حتی در هوای سرد هم به راحتی با گوشی خود بازی کنید چون کل دست شما گرم خواهد ماند. همچنین نگرانی از بابت عرق کردن کف دست هم نخواهید داشت چون گاهی اوقات کف دست کاربران هم عرق می‌کند که باعث سر خوردن گوشی می‌شود. این محصول قابلیت شست‌وشو را دارد، ضد تعریق است و اصلا دست را اذیت نمی‌کند. توجه داشته باشید ابتدا باید اندکی از این محصول استفاده کنید تا به خوبی در دست شما بشیند و بتوانید تجربه‌ی لذت‌بخشی از انجام بازی به کمک آن داشته باشید.

آستین کنترل کننده انگشت مدل MR05

۵. آستین FOX بسته دو عددی

آستین FOX بسته دو عددی

آستین FOX در یک بسته‌ی دو عددی عرضه می‌شود تا در صورتی که یکی از آن‌ها با مشکل مواجه شد بتوانید از دیگری استفاده کنید. نکته‌ای که باید در رابطه با این محصول به خاطر داشته باشید این است که به هیچ وجه نباید با ناخن بلند آن را دست کنید چرا که پارچه‌ی آن بسیار حساس است و ممکن است ریش ریش شود. اگر این موضوع را رعایت کنید، با محصولی طرف خواهید بود که از لحاظ کیفیت بسیار عالی است، سرعت عمل شما را به شکل قابل توجهی در بازی‌ها افزایش می‌دهد و از عرق کردن انگشتان دست حین انجام بازی هم جلوگیری می‌کند.

آستین کنترل کننده انگشت مدل FOX بسته دو عددی

۶. آستین کنترل کننده انگشت مدل RAZER

آستین کنترل کننده انگشت مدل RAZER

ریزر را اگر بهترین شرکت تولیدکننده‌ی لوازم جانبی کامپیوتر بدانیم اغراق نکرده‌ایم چرا که کیفیت محصولات ساخته شده توسط آن فوق‌العاده بالاست. آستین شماره‌ی ۶ که قصد معرفی آن را داریم اگرچه لوگوی برند ریزر را روی خود دارد اما متأسفانه اصل نیست. با این حال با یک آستین کنترل‌کننده‌ای طرف هستیم که در محدوده‌ی قیمتی خود نظیر ندارد و فوق‌العاده باکیفیت و بادوام است به گونه‌ای که با خرید آن به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این محصول به صورت حرفه‌ای از لیز خوردن دست روی صفحه جلوگیری می‌کند، اجازه نمی‌دهد انگشتان دستتان عرق کند، حساسیت بسیار بالایی به لمس دارد و سرعت عمل شما را کند نمی‌کند، انعطاف‌پذیری بالایی داشته و قابلیت شست‌وشو را هم دارد. اگر به دنبال یک آستین عالی برای انجام بازی‌های موبایل هستید، باید بدانید آستین کنترل کننده انگشت مدل RAZER یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

آستین کنترل کننده انگشت مدل RAZER

۷. دسته بازی مدل kf001 به همراه آستین کنترل کننده انگشت

دسته بازی مدل kf001 به همراه آستین کنترل کننده انگشت

محصول شماره‌ی ۷ از این جهت ارزش خرید بالایی دارد که علی‌رغم بهره‌مندی از قیمت مناسب، یک دسته‌ی بازی هم به همراه خود دارد. این یعنی شما با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم به یک دسته‌ی بازی خوب و باکیفیت دسترسی خواهید داشت و هم یک آستین کنترل‌کننده‌ی انگشت که اجازه نمی‌دهد در بازی‌ها دستتان سر بخورد. البته این آستین فقط دو انگشت شما را پوشش می‌دهد که همین موضوع به طور موثری از خطاهای عملیاتی حین انجام بازی‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه می‌دهد هدف‌گیری بسیار دقیق‌تری خصوصا در بازی‌های سبک تیراندازی داشته باشید.

علاوه بر این‌ها، دسته‌ی بازی که به همراه این محصول عرضه شده هم اجازه می‌دهد شما با چهار انگشت به انجام بازی بپردازید که این یعنی در مقایسه با کسانی که بدون استفاده از آن به انجام بازی‌هایی نظیر کالاف دیوتی، پابجی، فورت نایت، فری فایر و… می‌پردازند، فوق‌العاده سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل خواهید کرد. در کنار هم، آستین کنترل‌کننده و این دسته‌ی بازی یک مجموعه‌ی فوق‌العاده حرفه‌ای و کارآمد را برای انجام بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند.

دسته بازی مدل kf001 به همراه آستین کنترل کننده انگشت

۸. دسته بازی PubG ممو مدل AK66 به همراه آستین کنترل کننده انگشت

دسته بازی PubG ممو مدل AK66 به همراه آستین کنترل کننده انگشت

می‌رسیم به محصول شماره‌ی ۸ که مثل مدل بالا باز هم یک دسته‌ی بازی به همراه آستین کنترل‌کننده است. در ابتدا باید با معرفی دسته شروع کنیم؛ این دسته که AK66 نام دارد، برای انجام بازی‌های مختلف از جمله کالاف دیوتی، پابجی، فورت نایت، فری فایر و… مناسب است و اجازه می‌دهد سرعت عمل شما به شکل شگفت‌انگیزی در آن بالا برود. همچنین این محصول اجازه می‌دهد با شش انگشت به انجام بازی‌ها بپردازید که همین موضوع سبب می‌شود به مراتب از سایر بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشید. تمام بخش‌های این دسته که با گوشی شما در تماس مستقیم است دارای پدهای محافظت کننده جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب و خط و خش احتمالی است؛ همچنین مواد اولیه‌ی به کار رفته در آن هم بسیار باکیفیت است به گونه‌ای که حس و حال خوبی به شما القا می‌شود.

برای اینکه دست شما روی گوشی سر نخورد و تجربه‌ی بسیار لذت‌بخش‌تر و البته حرفه‌ای‌تری داشته باشید، به همراه دسته‌ی AK66 یک جفت آستین هم عرضه می‌شود که کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند از عرق کردن انگشتان دست شما جلوگیری کند. این محصول حساسیت بالایی به لمس دارد اصلا شما را با مشکل مواجه نمی‌کند.

دسته بازی PubG ممو مدل AK66 به همراه آستین کنترل کننده انگشت

۹. آستین بلک شارک مدل E-Sports

آستین کنترل کننده انگشت

در نهایت می‌رسیم به آستین کنترل کننده انگشت بلک شارک مدل E-Sports که گران‌ترین و البته بهترین محصول حاضر در این لیست است و شرکت معروف بلک شارک هم وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده داشته است. این آستین مناسب همه‌ی انگشتان دست است تا خودتان تصمیم بگیرید چگونه از آن استفاده کنید. با استفاده از این محصول دیگر باید با عرق کردن خداحافظی کنید چون به شکل فوق‌العاده‌ای جلوی این اتفاق را می‌گیرد.

الیاف تشکیل‌دهنده‌ی این محصول از پنبه است که جلوی تعریق را می‌گیرد و از جنس فیبر کربن رسانا ساخته شده که نه تنها از دقت بازی کم نکرده، بلکه حتی به آن می‌افزاید. ضخامت این آستین بازی در حد ۰.۲۵ میلیمتر است که باعث می‌شود حین بازی مزاحمتی برای شما ایجاد نشود و انگشت‌تان راحت باشد تا از تمرکزتان کم نشود.

آستین کنترل کننده انگشت بلک شارک مدل E-Sports

سخن پایانی

آستین کنترل‌کننده‌ی انگشت یک محصول بسیار جذاب و کارآمد است که می‌تواند سرعت عمل شما را در انجام بازی‌ها به شکل قابل توجهی افزایش دهد. در این مطلب تلاش کردیم بهترین مدل‌های موجود را با توجه به نظر کاربران و کیفیت ساخت به شما معرفی کنیم با این امید که تجربه‌ی لذت‌بخشی از انجام بازی‌های موبایل داشته باشید.

منبع: GuidingTech

سوالات متداول درباره آستین کنترل کننده انگشت

آیا این آستین‌ها از حساسیت لمس صفحه کم می‌کنند؟

خیر. در صورتی که یک محصول باکیفیت را خریداری کنید حساسیت لمس صفحه به هیچ وجه کم نخواهد شد.

آیا آستین‌ها از عرق کردن دست هم جلوگیری می‌کنند؟

بله. این آستین‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که از عرق کردن دست جلوگیری کنند و اجازه ندهند نمایشگر لغزنده شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 2 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.