آیبز گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4.0 را دریافت می‌کند - آی بز

سامسونگ شروع به استخدام افرادی در کره جنوبی کرده تا به‌روزرسانی One UI 4.0 را روی گلکسی نوت ۱۰ آن‌ها آزمایش کند. به نظر می‌رسد این غول فناوری کره‌ای سخت در تلاش است تا به وعده‌ی خود در ارائه‌ی آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری One UI برای گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی عمل کند. بنابراین می‌توانیم به‌زودی شاهد انتشار نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی برای همه‌ی کاربران گلکسی نوت ۱۰ در سراسر جهان باشیم.

احتمالا این به‌روزرسانی، هم روی گلکسی نوت ۱۰ و هم بر روی برادر بزرگ‌تر آن، گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم آزمایش می‌شود. به این دلیل که هر دوی این گوشی‌های هوشمند واجد دریافت رابط کاربری One UI 4.0 بتا هستند، بنابراین کاربران گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم به‌زودی قادر خواهند بود تا این آپدیت را دریافت کنند. اگر شما کاربر گلکسی نوت ۱۰ هستید و می‌خواهید نگاهی اجمالی به ظاهر رابط کاربری One UI 4.0 در گوشی خود بیاندازید، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا اپلیکیشن Samsung Members را پیدا کرده و در برنامه ثبت نام کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید نسخه بتا را با مراجعه به قسمت Settings > Software update به راحتی دانلود کنید. هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی ویژگی‌هایی که از اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 به سری گلکسی نوت ۱۰ می‌رسد، مشخص نشده است.

با این حال، با توجه به اینکه این گوشی آن‌قدرها هم قدیمی نیستند ( ۲ سال پیش معرفی شدند) و به‌عنوان یک گوشی پرچم‌دار هم به شمار می‌آیند، نوت ۱۰ برای اینکه بتواند تمام قابلیت‌های جدید اندروید ۱۲ را اجرا کند احتمالا به مشکلی بر نخواهد خورد.

در حال حاضر این به‌روزرسانی در مراحل آزمایش اولیه است. با این حال، انتظار می‌رود که به‌روزرسانی رسمی این گوشی‌ها در ژانویه و فوریه (دی و بهمن ماه) منتشر شود. علاوه بر این گوشی‌ها، سری گلکسی S20 هم قرار است به‌زودی به‌روزرسانی جدید One UI 4.0 را در کره جنوبی دریافت کند که احتمالا در روز‌های آینده خبرهای بیشتری در این موضوع منتشر می‌شود.

اکنون که صحبت از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ شد، بد نیست نگاهی کوتاه به مشخصات این گوشی پرچم‌دار سامسونگ داشته باشیم. سامسونگ از گلکسی نوت ۱۰ در شهریور ۱۳۹۸ رونمایی کرد. این گوشی از صفحه‌نمایش آمولد ۶٫۳ اینچی با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ استفاده می‌کند.

این نمایشگر آمولد با گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود که می‌تواند تا حد زیادی در برابر ضربه مقاومت کند. نمایشگر این گوشی طراحی بسیار زیبایی دارد و از فناوری Dynamic Tone Mapping بهره می‌برد که آن را تبدیل به یکی از بهترین نمایشگرهای گوشی‌‌های هوشمند کرده است.

گلکسی نوت 10 سامسونگ

دوربین اصلی گلکسی نوت ۱۰ به یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی هوشمند همچنین یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض (Ultrawide) با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت دارد. لنزهای دوربین پشتی این گوشی از فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و رفرش ریت ۶۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند.

دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ ۱۰ مگاپیکسلی بوده و از قابلیت فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه برخوردار است. از نکات منفی این گوشی می‌توان به نبود جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و عدم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در دو مدل با پردازنده‌ی اگزینوس ۹۸۲۵ و اسنپدراگون ۸۵۵ به‌عنوان قلب تپنده روانه بازار شده است. این پردازنده‌های ۸ هسته‌ای به‌راحتی تمامی نیازهای کاربران در پردازش‌های سنگین و امکان اجرای بازی‌های گرافیکی بدون لگ و باگ را فراهم می‌کنند.

ظرفیت باتری گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ هم ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بدون سیم و سیستم اشتراک‌گذاری شارژ را دارد. این گوشی همچنین با رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد. قیمت گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ هم‌اکنون در بازار جهانی حدود ۱۱۰۰ دلار است.

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها